Koukej bránit náš stát, ksindle občanskej! - zpět na článek

Počet komentářů: 210

  1. :-))
    Se tesim na hodnoceni clanku :-))
    Kdyz presne tohle rekne nekdo, kdo neni D-F, okamzite se to na nej sesype, jak je debil, ze nechape, ze tuhlecti islamisti a imigranti muzou za kompletne vsechno zlo sveta, potazmo prilehleho vesmiru… No, tak ted jsem zvedav :-)
    Jinak hezky napsano, souhlasim v podstate ve vsim.

    1. Tudlenti imigranti sou hlavně používaný ke zlu, k vytvoření evropskýho chalífátu. A budou proudit i k nám. Musíme se bejt schopný ubránit hlavně, když se nám podaří dostat se z vlivu Bruselu.
      Ňáká D-Fensova reakce, že už je všechno stejně v prdeli, že neni co bránit – co to má bejt?!?

      1. Na rozdil od vas mozna D-FENS zna nejakeho muslima nebo cmouda (myslim ze kdyzsi zminoval svoji Sachbearbeiterin z Finanzamt) a mozna tusi ze jsou to z velke vetsiny normalni lidi. Oduvodnovat nutnosti jejich likvidace nejake utahovani sroubu, rukovani a narodni poslusnost vudci muze jenom zmrd. Je mozne lidi nekam nepustit (a v pripade, ze u nich probiha valka se o ne postarat jinak), ale vetsina ceskych cmoudobijcu by nejradsi pizlala hlavy cmoudu kudlickou. Kdo vyjadri podobny nazor, je stejny zmrd jako islamsky fundamentalista a stejne jako on patri zastrelit. Bez pasky pres oci.
        Ja bych treba byl pro oddeleni vsech lidi v ceske republice co se dobrovolne hlasi k tomu, ze cesi jsou slovansky narod a rusaci nasi bratri do jineho statu. Zbyla by nam jako ceska republika Praha, Plzen a mozna kousek CB, a v tom state bych zil rad. Zbytek necht se prida k maticce rossiji a zhebne v ramci nejakeho projektu ve smyslu nas mnogo.

        1. No, ale vy zcela mylne hledate hranici rusofilu na mape. Mohu Vas ubezpecit, ze znam cloveka v Drazdanech, ktery na Rusy neda dopustit. Mozna je to i tim, ze jako jediny z rodiny prezil humanitarni bombardovani nasimi Brother in arms za druhe valky. Pak byste tu novou demarkacni linii mel az nekde v byvalem NDR.

          Je to pitomost. Krome toho zrovna to, co pisete, je takovy pekny nacisticky pristup k reseni problemu. Zkuste ty lidi dostat na svoji viru pravou argumenty. Pokud je nemate, pak mate holt smulu, mame aspon nejake zbytky demokracie. Zatim.

          1. jojo. To jsou ty dějinné křižovatky. Kdyby mu příbuzní nezařvali při náletu, tak by je Rusáci hromadně znásilnili a bylo by o rusofila míň :)
            (holt maj ty enderáci dost vypláchlý palice proruskou propagandou, protože po válce se Rusové v Německu chovali opravdu jak dobytek. Nejhorší to bylo asi ve Východním Prusku, ale ani potom se zas tak nežinýrovali)

            1. Ehm, ono je to asi tím, že se píše rok 2016 a ne 1945, takže se spousta věcí změnila.

              1. No, ani se mi nezda: http://www.extra.cz/sok-mezi-verejnost-se-dostaly-fotografie-na-kterych-americti-vojaci-znasilnuji-iracke-zeny-podivejte-se-na-tu-hruzu

                V dnesni Africe je to ted take zajimave. A pockame, co vyplave v Syrii. Tenhle sukaci model je stary jako valky samy.

                1. Ehm, myslel jsem že se změnilo spousta věcí v Evpopě, Rusku atd. Źe se za války znásilňuje, to bude vždy, do skonání světa.

                  1. Nojo, jenze fura lidi ma v hlave nejakou caru, ktera rozdeluje „odpusteno“ od „stale cerstve“. Nekdo to ma podle vlastni zkusenosti, takze zatimco Rusa zazil v roce ’68 a neodpusti mu nic, tak s Nemcem bude vesele obchodovat, byt mu odkragloval dedu.

                    Jiny to ma zase jinak. Jak se rika – pesimista vidi pohyb v kruhu, optimista po spirale. Aspon je videt, kdo je kdo. Ja stale rikam, ze Amik je navoneny Rus a co platilo pred 20 lety, neplatilo pred 10 a co platilo pred 10, to neplati dnes.

            2. Spojenci, dle nemeckych zdroju, znasilnili ve Francii a Nemecku 80 000 zen, takze ve finale to Trudi mela jasny, jen se podle ptaka dozvedela, na ktere strane demarkacky je zrovna jeji barak.

        2. 1) nejvíce vystupují proti muslimům lidé, kteří je znají dobře, případně byli muslimy, a teď jim jde o krk, ano, i u nás, a nebo je to těch pár procent sekulárních muslimů, co existuje, protože jim jde také o krk.
          2) ano většina muslimů je relativně normálních v běžném styku, stejně tak jako členové NSDAP, SS a SA.

          1. Přesné! I mého kamaráda babička říkala: Němci byli zlatí. Nosili hezky nažehlené a čisté uniformy a chovali se slušně.

            1. Muj deda rikaval „Nemci byli slusni, kdyz jsem se do nich nesral, nesrali se oni do mne. Na uradech meli poradek a jako sedlak jsem tam byl bran vazne. Nemel jsem s nimi problem. Pak prisly ty kurvy komunisticke“. Prevratu se nedozil, tezko rict, jak by to videl dnes.

              1. Němci jsou docela slušní lidé (jako my), ale jsou zakomplexovaní, stovky let. Mají perverzní gen typu – jsem hloupý, musím být chytrý, jsem malý – musím být velký, mám placatou krajinu – potřebuji vlastnit hory, nikdo se se mnou nebaví – musím být důležitý a respektovaný, nemám žádnou noblesu – musím si nakrást noblesu, jsem chudý – ukážu všem, že jsem bohatý …. Tak vznikly všechny války v Evropě, co pamatujeme. Je potřebí to skončit. Merkelová se bohužel dopustila zmíněného. Opět chce dělati z Německa něco, co Německo není a nezvládne to. Vždy%t ti „imi“ ani Německo nechcou. Německo nechce nikdo. Německo v podstatě neexistuje, je to fikce. Jde jen o peníze, myšlenky tam nejsou, Německo je nikdy nemělo. Němec nemá ani schopnost imponovat jako showman, ani jako punker, ani jako herec, ani jako zpěvák, ani jako blázen, ani jako pokorný pracant. Politik velkého formátu již vůbec ne. Létá se tam ode zdi ke zdi. K ničemu to není.
                Německo jako šéf „imizměny“ nebude fungovat, posrali to již dostatečně, náprava není v silách Evropy, ani nejni chuť.

                1. Rekneme, ze ve sve dobe melo Nemecko hodne dobrych vedcu, fyziku a chemiku.

                  Nicmene, ani tu druhou valku by nerozjeli, kdyby nedostali injektaz kapitalu ze zapadu.

                  1. No, to je hodně přehnané tvrzení. II. světová byla financována úplně jinak.

                    1. To bych byl rad, kdyby mi nekdo vysvetlil. Hitler zbrojil za brutalni hyperinflace a snazil se to prikryt, protoze porusoval dohodu z Versailles. Nechce se mi verit, ze nez si sahl treba na nase menove zlato prinesene mu na podnose z Londyna, tak ze to financoval ze svych zdroju (bavim se o 30. letech).

                    2. Jo, a Karel I. (IV.) postavil v roce 1251 v Čechách první jadernou elektrárnu a financoval to z pobělohorských konfiskací, co? Zkuste si o té historii něco přečíst. Plácáte páté přes deváté a ty Vaše teorie jsou k smíchu. Německá hyperinflace byla ukončena zavedením nové marky někdy v roce 1924 nebo 1925. Že hyperinflace a nacistická vláda jsou dvě rozdílná období ví i moje dvanáctiletá dcera.

                      Hitler zbrojení financoval převážně na vnitřní dluh resp. okrádáním obvatel v podobě regulace cen, státního řízení ekonomiky apod. Sekundárně například kšeftováním se SSSR. V letech 1938-1939 už to bylo neúnosné a byl to pravděpodobně jeden z vážných důvodů zahájení války, byť samozřejmě ne důvod jediný.

                    3. Re: JJ
                      16.3.2016 v 12:33

                      Ja ale nejsem jesitny a pokud neco nevim, tak nemam problem prijmou fakta od chytrejsiho. Dokonce ani tykani mi nevadi, fakt nemam problem. Napsal jsem, ze byl byl rad, kdyby mi to nekdo vysvetlil. VASE vysvetleni „prevazne“ se sice, pravda, trosku rozchazi s dokumentem BBC, ktery jsem si ted shledl, ale zase mam v jedne veci vice jasno.

                      Pochopitelne, vsechno jsou dohady a ruzne teorie. Opravim svuj predchozi vyrok na „…by nerozjeli, kdyby nedostali injektaz kapitalu ze soukromych zroju a to i ze zapadu“. Snad jsem ten humor snizil alespon o jeden bod, co myslite?

                    4. Ano, před rokem 1933 Hitlera opravdu financoval kde kdo. Ovšem nemalá část jeho sponsorů ho platila ne pro jeho hnědou ideologii, ale viděli v něm jedinou alternativu ke komunistům. On před uchopením moci dokázal spoustu lidí od dělníků po velkokapitalisty přesvědčit o tom, že je přinejmenším nejmenším zlem.

                    5. „V letech 1938-1939 už to bylo neúnosné a byl to pravděpodobně jeden z vážných důvodů zahájení války, byť samozřejmě ne důvod jediný.“

                      Tak třeba ve hře Civilizace jsem často také dostal svou civilizaci do stavu, kdy byla tak zatížená zbrojením, že -> válka -> hop, případně trop. Jiné řešení de facto nebylo, protože ve vývoji a infrastruktuře logicky ujížděl vlak.

                    6. Re: LWG
                      16.3.2016 v 13:33

                      Ja si o Dolfovi ve volnem case neco nactu. Zejmena ta tricata leta. Leta si myslim, ze on valku chtel, chtel ovladnout Evropu a vsechno k tomu smeroval. Nemyslim si totiz, ze chtel jen zbrojit a valka byla z donuceni v okamziku, kdy ho k tomu dokopaly ekonomicke ukazatele (cert vi, treba se i veritele zacali ptat). To spis verim tomu, ze nacasovani Drang nach Osten bylo spontanni pod vlivem techto faktoru. Takze on chtel, ale to „kdy“ padlo z vnejsich vlivu.

                    7. jasne ze chtel.ani se tim nejak zvlast netajil. Tady jde spis o to nacasovani, protoze v roce 1938/39 nebyla vystavba armady dokoncena ani omylem.

                    8. Ony se ty vůdcovy představy a cíle v čase měnily… IMHO základní osnova byla vytvořit velmoc, se kterou budou Anglie a USA nuceny jednat jako se sobě rovným. Francii jako velmoc vyřadit a při té příležitosti jí trochu vrátit ponížení po první světové válce. K tomu nějaký ten lebensraum a suroviny z východu a potom asi nějaký nový koncert velmocí s výrazným podílem Německa. Nemyslím si, že (původně) chtěl Hitler Francii vyřadit útočnou válkou, spíš bych čekal nějaké vydírání, diplomacii, hospodářský nátlak*
                      ___
                      * Do toho by spadaly ty velkolepé plány na stavbu mohutného hladinového loďstva, opevňování západních hranic apod.

                    9. Vite Sysope, kdo financoval partaj a kdo financoval stat, potazmo zbrojeni jsou dve ruzne veci.
                      Sedim v hospode a nechce se mi guglit, ale pokud si dobre pamatuji z knihy co mam nekde doma nebo na chalupe, nebyt anslusu , Mnichova, akce pred 77 lety a 1 dnem, porazky Polska a porazky Francie, dosly by prachy vzdy tak do roka nebyt uspesne akce. Bez prachu by nebyly suroviny a potraviny a tedy by nebylo nic. Financovano bylo na vnitrni dluh jestli si dobre pamatuji pomoci MEFO smenek, ktere vymyslel financni genius s IQ 146 Hjalmar. Ostatne neco podobnho pise JJ.
                      Takze jak rika u me v tovarne nas korejsky vicepresident, you have to study more! :-)
                      To ze NSDAP financovali nejen nemecti prumyslnici je znamo.
                      To ze hyperinflace NSDAP pomohla kratkodobe v roce 1923 i dlouhodobe spolu s krizi od roku 1929 nikterak nerozporuji.

                    10. Re: Dachsmeister
                      16.3.2016 v 17:08

                      Muj znacne zjednoduseny pohled na problem se rozsypal v zakladech, to uz vim. Jak to bylo presne, to se asi nedozvime. Ale existuji celkem solidni studie lidi, kteri do toho vidi, takze samozrejme I must study that before I say something here ;-) Uz mam zdroje, vecer se na to mrknu.

                      S tou hyperinflaci jsem slapl do exkrementu, ale to byla moje blbost, ze jsem se nepodival, kdy bylo co. Dobre mi tak.

        3. Jeden v diskusi ohledne invaze muslimů a islamizace Evropy píše: … udělat znovu hranice a mozna je oplotit, tentokrat skutecne proti intervenci z venku …
          ALE TO JE ZASADNI OMYL VETSINY EVROPANU !! Islam prichazi sice z venku, ale zrada je uvnitr, kde vsechno zacina a odkud je vse rizeno. Koranem vymastene palice jenom jdou jako stado za lepsim. Proto chceme-li zabranit islamizaci, musime se vyporadat se zradci v nasich radach. Vyporadat doslova… Nasi političtí křiváci by si meli poradne rozmyslet co udelaji .. Toto není nějaké absurdně tolerovane tunelovani za miliardy, toto je mnohem vážnější …

  2. Ale ale, co to tady čtu za bakané názory? Tady se někomu nechce na vojnu? Tady se někomu nechce stát se členem aktivních záloh armády ČR aby si dokázal jaký je chlap a hlavně Čech, ideálně jet si zahrát na vojáky za státní peníze někam na východ, mezi pokud možno co nejméně civilizovatelné Zulukafry? Co by na to asi tak řekl náš Voves, toho času Afghánský emisar v ČR ( viz. https://www.youtube.com/watch?v=bBM-LvbiXn4 nebo, a to je ještě větší soda https://www.youtube.com/watch?v=F7Acn6NimMA ) , že chcete jako každý normální člověk počkat až jak se uvidí a svůj dvorek bránit ideálně právě na něm a ne někde v Kábulu, protože tam to nemá žádný význam?

    1. Můj dvorek nesahá až do Kábulu. Tito turisté mohou být rádi, že Ahmad už za ta léta rezignoval na nákup nových a nových rýčů, a nechal je hrát si na jeho dvorku na vojáky.

    2. Až se průser dovalí na váš dvorek (nebo náš společný dvorek zvaný Česká republika), nebude už možná co bránit. Jinak co se Afghánistánu týče, ani místní nejsou z Talibanu dvakrát odvázaní a troufnu si tvrdit, že většina by byla moc ráda, kdyby se tu bandu magorů podařilo zlikvidovat. Ono taky když žijete v nějaké vesnici vysoko v horách, horko těžko něco vypěstujete, abyste nechcípnul hlady, pak přijde banda z Talibanu a půlku vám sebere, těžko je budete mít rád. Na druhou stranu je pravda, že když vám pak to té vesnice přijdou ještě vojáci ISAF a chtějí po vás informace o Talibanu, jste mezi dvěma mlýnskými kameny a bylo by vám asi lépe jen s tím Talibanem. Přesto že vám třeba vojenský doktor ISAF ošetří půl vesnice, dostanete jídlo, které vám předtím Taliban vzal atd. Asi úplně nejlepší by bylo, kdyby se do té země nikdo nesral, nesnažil se z ní dělat sovětskou republiku nebo tam nechtěl bojovat proti komunismu, ale to už je jen kdyby. Teď je ta země ve stavu v jakém je a v zásadě jsou dvě možnosti – 1) stáhnout odtamtud ISAF a dívat se, jak jí postupně ovládá Taliban, nebo 2) ISAF tam nechat a pomoci centrální vládě získat a udržet kontrolu nad dostatěčně velkým územím, aby se Afghánistán mohl rozvíjet v moderní a dle možností svobodnou zemi. Řekl bych, že možnost 2) je lepší pro všechny, kdo nejsou vypatlaní radikálové všeho druhu.

  3. Při čtení posledního odstavce mě napadlo, jak asi velký má D-FENS pozemek. Protože pokud má převis střeliva k volné výměře pozemku, mohl by se dostat problému s ukládáním nezvaných návštěvníků. Pak by zbývalo zvážit, snad i výpočtově zhodnotit vrstvení ukládaného ehm materiálu. Což by možná vyžadoval včas nastudovat geologii, hornictví a v neposlední řadě horní zákon. V celku zajímavé téma na rozsáhlejší práci, nejlépe z podpory vhodného grantu. Nebo si připravit informační tabule s vícejazyčným výkladem o limitovaném ukládaného množství. Není nic horšího, než systémová neshoda. Bych nechtěl potom vyplňovat ty protokoly…

    To je ale pěkná půdička. Ta se vám povedla. Tady se mi to bude věšet. :-)

    Jen okrajově jsem obdobný názorový postoj zaujal po svém probuzení někde kolem roku 1996. Od té doby vím, že se rozhodně nenechám demontovat ve prospěch cizích zájmů.

    1. “ informační tabule s vícejazyčným výkladem o limitovaném ukládaného množství“ mi připomnělo „did you notice a sign out in front of my house that said „Dead Nigger Storage“?“ :D

      1. Dík za instantní zlepšení dne! :)

  4. Já se diskusí normálně neúčastním, ale tady jsem se kvůli tomu dneska dokonce i zaregisroval. Něco co tak mluví i za mě, jsem nečetl už dlouho. Co slovo, to výkřik mé duše. Posílat tento text, každému zmr…. co posluhuje tomuto státu, na všechny maily, před snídaní, obědem, večeří i před usnutím aby z toho dostal vředy a šel do invalidního důchodu, nebo radši do prdele.

  5. Také se diskusí normálně neúčastním, ale dnes se zapojím.
    S tímto názorem velice nesouhlasím. Resp. souhlasím do té míry, že podobné burcující výzvy Okamury a spol. jsou úplně nesmyslné a nemá cenu se jim věnovat.
    Jinak ale, ač se to nezdá, jsme za zdejší vládu a zdejší radnice bohužel odpovědní všichni, nikdy to není tak, že „za to mohou jenom ti druzí“.
    Úvahy o obraně vůči vnějšímu nepříteli (jakkoliv si nemyslím, že to zrovna aktuálně hrozí) nelze zploštit, jak je to provedeno zde, tedy „nelíbí se mi, jakou vládu jsme si vybrali, takže je mi jedno, co se s touhle zemí stane“.
    Jenom historická poznámka: kdyby podobně uvažovali občanů Ruska v r. 1941, kteří si tuplem měli nač stěžovat, došel Hitler bez potíží do Moskvy už koncem září a my jsme si mohli teď v pohodě orat někde za Uralem rozlehlé lány. Pokud by nás ovšem neuznali za vhodnější k likvidaci v nějaké výkonné továrně typu Treblinka.
    Takže bych byla v podobných úvahách o dost opatrnější, nehledě na to, že nikdo z nás nemůže dopředu určitě vědět, jak by se zachoval v situaci skutečného ohrožení. To se testuje až naostro.

    1. Poznámky k historické poznámce: 1) obyvatelé SSSR ve spoustě případů Němce vítali jako osvoboditele, to, že se Stalinovi povedlo nahnat hordy Rusáků proti Němcům nebylo žádným záchvěvem vlastenectví, ale výběrem mezi 100% jistým utrpením a následnou smrtí a perzekucí příbuzných z rukou „svých“ (třeba NKVD a podobnejch hajzlů) a šancí přežít, když se za pokřiku „urá“ rozběhnou s klackem, někdy i střílejícím, proti Němcům. 2) My jsme nebyli určeni k vybití, protože jaksi rasově nejsme Slované. Část měla být poněmčena a část vysídlena, nikoliv zlikvidována.

      1. ad 1) To je pravda, mnoho obyvatel SSSR se k Němcům přidalo, asi uvažovali podobně jako je naznačeno v tomto článku, á la nepřítel mého nepřítele… ale že by s tím udělali nějaké štěstí, nebo by je to nějak zvlášť šlechtilo, to bych neřekla, byť soudit je těžko můžeme.
        Mimochodem, proto jsem psala o občanech Ruska, např. na Ukrajinu to takto asi vztáhnout nemůžeme.
        Ale na tomto příkladu je myslím dobře vidět rozdíl mezi obranou státu a obranou vlády tohoto státu. Jde o dvě různé věci.

        ad 2) Nebyli jsme určeni k vybití, to je útěšné:-)

        1. A kde že je ten rozdíl vidět?

          1. V tom, že ne každý, kdo bojuje za stát, bojuje zároveň za vládu. A že i ten, kdo s vládou nesouhlasí, může bojem proti vládě bojovat proti svým zájmům.
            Ale možná jsem jediná, kdo ten rozdíl vidí. To se mi tak občas stává.

            1. Já to vidím stejně. Vládu máme už léta hroznou až děsivou, ale tenhle D-Fensův článek je malomyslný (a nebojím se napsat kapitulantský) fail.

              1. Re: Tomas Eybl
                12.3.2016 v 23:15

                Kdyby mu jeho dceru kulturne obohatil nejaky cmoud, tak by treba zacal reagovat stejne, jako ti, kteri k tomu potrebuji i zastavu. Nicmene D-F neciti potrebu mit pocit jako 007, ktery dela vse pro kralovnu.

                Tak nebo tak, co se zapadni pseudokulture perfektne podarilo, je totalni rozklad narodni hrdosti. Kaja Borovsky by asi brecel. Jenze, dnes na to proste divame ryze pragmaticky. To, za co on bojoval, my jsme meli, stalo to za prd a tak jsme to prodali.

            2. pro Christabel 12.3.2016 v 20:23
              naprosto s Vámi souhlasím …… pokud je zločin postavit se muslimovi, pak jsem zločinec a s obranou naší křivácké vlády to nemá nic společného. Také co byste od ní čekali, když dientsbier má i americké občanství …..

      2. Konecne nejaky cech – neslovan. Z tech pseudorusaku tady uz bleju. Dekuju.

      3. Re: Ice cream
        12.3.2016 v 18:47

        No, vzhledem k tomu, jak Nemcum immerwaehre chybely prachy a drazni firmy uctovaly Risi i prepravne do lagru, tak si nedelam moc iluze, ze nejaky ekonomicky vzdelanejsi Nemec by brzo fuehrerovi navrhl, ze je levnejsi navozit Cechy do Treblinky, nez se s nimi kodrcat az za Ural.

        Takze neco by mozna odfiltroval Lebensborn, neco by se asimilovalo a zbytek vyletel kominem.

  6. Ono je to složité. S autorem souhlasím v tom smyslu že ano, existuje zde neskutečná šikana pracovitých lidí a kdejaký zmrd vám vidí do soukromí. Na druhou stranu, imigranti a jejich vliv na západní společnost je objektivní a zdokumentovaný jev – tedy to, že je to banda negramotných a násilnických opic a šance integrovat je do naší společnosti zhruba tak vysoká jako kdybysme vypustili do přírody šimpanze, prohlásili že jsou to lidi a kohokoliv kdo nesouhlasí označili za rasistu. Druhým krokem by byla samozřejmě apefirmative action a nějaká ta inkluze šimpanzů do škol. Čas od času by nějaký šimpanz někomu urval ruku nebo obličej, ale to jsou přece jen vyjímky, na základě kterých nelze charakterizovat celou skupinu.

    Ale to jsem odběhl, pardon.

    Já bych šel opačným postupem a naopak podobné fantasmagorie podporoval až do jejich logického vyústění. Asi všichni tušíme že politici nejsou uplně, ale uplně blbí (no tak dobře, alespoň ne všichni), což logicky vede k úvaze že invaze agresivních opičáků není nic náhodného nebo samovolného, ale zcela úmyslně vyvolaný jev za účelem oslabení Evropy a/nebo posílení moci určitých skupin nad obyvatelstvem. To není samozřejmě nic nového, ovšem včetně toho jak podobné pokusy končí. Jak kdysi zpíval Honza Vyčítal – „a taky soudruhy z různě vysokých poloh si mlsně vychutnával jejich vlastní moloch“. A tak proč ne. Jen houšť, ať se sežere rychle a kyvadlo historie se zhoupne opět zpět ke svobodě.

    Hm. Zajímalo by mne, co si Honza Vyčítal myslí o Američanech teď…

    1. Zas a znovu si dovolim k imigrantum:
      Chapu, ze nekdo utika pred valkou/necim horsim a osobne bych takovym rad pomohl (mluvim za sebe, pokud nekdo ne, nekecam mu do toho. Melo by se to samozrejme proste nechat na lidech a stat by se do toho nemel srat)
      Chapu, ze vetsina imigrantu neutika pred valkou.
      Ne, nemyslim si, ze by to bylo „organizovane“ smerem od nasich politiku.
      Mam ten nazor, ze proste nekde v dali doslo lidem, ze blbej kdo dava, blbejsi kdo nebere. Ovsem nasi politici nedavaj jen imigrantum – oni davaj kazdymu druhymu. Problem tedy je ciste to, ze stat rozdava (to se mu to rozdavava, kdyz mu ostatni pujcuji, ze) penize na „socialni davky“ a holt toho lidi vyuzivaji no.
      Ostatne, kdyz utikali cikani do Kanady, dozajiste to nebyl zamer Kanadskych politiku natahnout si do Kanady cikany. Ne, proste jen cikani vyuzili situace…a proc by nebrali, kdyz ti blbci davali, ze…

      Reseni cele uprchlicke situace je uplne primitivni: Nedat zadnym uprchlikum ani korunu/euro/cokoliv, pokud tu uprchlik chce uprchnout, tak klidne, at pracuje a vydela si na zivobyti a neni problem. Pokud nekdo prijde na pokraji smrti vysilenim, ok, mame tu ruzne charity a „slunickare“, tedy at jim daji penize/cokoliv. Ze sveho…(Kdyby stat v ramci reseni prestal vyplacet socialni davky I vsem ostatnim, bylo by to uplne super, ale asi si hned nemuzeme prat tak vysoke cile hned najednou :-))

      1. Konečně slovo chlapa.
        Dokážeš stručně vysvětlit, co míníš slovem pomohl?
        Kolika potřebným?
        Kolikrát?
        Jak dlouho?

        Jedná se jenom o měřítko.
        Jednu osobu zvládneš/ubráníš se sám.
        Sto osob obec.
        Tisíc osob město.
        Sto tisíc osob velkoměsto.
        Milion osob?
        Deset milonů?

        On ten fuj stát má význam právě v situacích, které jsou měřítku osobnímu vzdáleny o dva řády a více.
        Co je na tom nepochopitelné, nevím.

        1. Priznam se, ze nevim zcela presne konkretne, jak bych udelal neco, co stejne udelat ted nemuzu, takze to az tak neresim.
          Ale pokud bych tu situaci prirovnal k tomu, jak obcas pomaham nejakym jinym lidem, tak bych pravdepodobne byl ochotny posilat nejake penize nejake organizaci, ktera by tu situaci umela resit tak, jak to povazuji za spravne. S nejvetsi pravdepodobnosti bych nepomahal nejak konkretne jednomu konkretnimu cloveku, ale prijde mi fajn system, kdy se lide slozi, najmou si firmu, co umi situaci resit a ta ji resi (viz napriklad vserozlicne charity a podobne)

        2. potřebujícím.
          Kdyby byli potřební, nebyli by potřebující.

          1. Technická: slovo „potřebný“ je dosti staré a dosud se používá v původním významu „mající potřebu“ podobně jako „bídný“ = „mající bídu“…

            1. děkuji za poučení. Z jaké doby tento význam pochází, umíte zjistit jak je starý? Např. mohl to v tomto významu použít vančura atp.?

              1. To netuším, sám jsem to kdesi kdysi vyčetl…

                1. No… ono to bude z doby, kdy jeste ceska slova mela svuj smysl. Tehda take jeste nejvyssi urednik ve skole byl pan ridici, ergo riditel, zatimco dnes je to clovek pracujici s redidly.

  7. Překvapuje mě, že se dnes ještě zkouší hrát na vlasteneckou notu, když vše, co je vlastenecké, pronásledují jako inkvizice čarodějnice. Možná to je tím, že ani nejsou schopni pochopit, že současný stát a vlast jsou pojmy, které jsou absolutně protichůdné.

    Podepíšu se pod téměř každé slovo, které D-Fens ve svém článku napsal a přidám k tomu jednu drobnou poznámečku. Až tady ta negramotná a násilnická verbež dorazí, nebude mít pravděpodobně ani on, ani já a ani většina ostatních podobně smýšlejících, prostor na to, abychom se dokázali nějak efektivně bránit a kozomrdy zakopávat, protože – jak řekl jeden můj známý – až nám z jedné strany tahle sebranka poleze do zahrady, z druhé strany nám URNA spolu se svými kolegy z „terorizovat a škodit“ bude vyrážet dveře, aby nám sebrala i to poslední, s čím bychom se mohli bránit.

    Na stát? Nasrat!

    1. Co je u nas vlastenecke, je slovanske, proruske. Tedy falesne a vylhane.
      Cesi byli 900 let soucasti nemeckeho statu. Dokud si to neuvedomi a neprihlasi se ke svemu vlastnimu dedictvi, nebudou jednotni. Tak to je a bude. Muzou nam lhat, ze jsme slovane, ze jsme bratri rusu, ale nikdy nepresvedci vetsinu, protoze to tak proste neni. Jedine, k cemu to vede je, ze jsou cesi jako narod nejednotni.
      Az priznani si prislusnosti ke stredni evrope a k nemecku povede k sjednoceni ceskeho naroda.

      1. Co to zase melete? I dneska jsme pro většinu velkýho kapitálu, včetně německýho, jenom dálnovýchodní montovna. To vidím dnes a denně, píšu nějaké německé kanceláři a voni že sorry, my děláme západní evropu, východní evropu dělaj v Polsku, Bulharsku a v pod. Tatarstánech, případně v Koreji/Taiwanu jako „nezařazené“ spolu s Indonésií apod., tady na ně máte kontakt.

        Historii s nima máme asi proto, že po čase došlo tady k mocenskýmu úpadku a podrobili si nás silou jako poddaný.

        1. Behemote, jsem presvedcen ze jste nechodil do skoly. Nevim jake nemecke kancelari pisete, ze s Vami nechce obchodovat, ale predpokladam, ze je to spis o nedostatku duvery k Vasi osobe na strane obchodnich partneru. Na to, ze jsme vychodni evropa (a to v soucasne dobe jsme) si nas jeste Nemci vazi hodne.

          Historii s nima mame spolecnou halt kvuli geograficke poloze, ta je (bohuzel pro vas) neoddiskutovatelna, i kdybyste nas chtel radit mezi sibirske narody.

          Soucasti nemeckych statnich celku (rise / KuK) jsme byli od pocatku naseho narodniho byti po rok 1918. Dost dlouha doba. Zapisy narozeni mych predku v matrikach az do roku 18neco jsou v nemcine, a JSEM NA TO HRDY.

          1. K. u. k. monarchie nebyla žádný německý státní celek.

            Matriční zápisy týkající se mých předků jsou česky a německy v poměru ca 60:40 (německy byla zapsána ještě moje babička v roce 1926) – A JE MI TO ÚPLNĚ WURST :-)

          2. Re: Áčko
            12.3.2016 v 22:21

            No, myslim, ze Dolfa by byl jineho nazoru. Ze jste par stoleti s Germanem v baraku, z vas Arijce stejne neudela.

            1. Re: Sysop 12.3.2016 v 23:16

              Jako většinou poslední dobou, když jste se tu rozhodl kralovat množstvím a bezobsažností příspěvků, myslíte špatně. Není důvod z nás dělat Árijce, když rasově na tom většinově nejsme hůře než Němci. Když už se tedy musíte vyjadřovat k něčemu, o čem nemáte ani páru, tak začněte se studiem alespoň dodatečně. Než zabřednete do knih, tak pár odkazů na úvod do problematiky.

              http://tomaskrystlik.blogspot.cz/2013/05/axiom-c-12-nemci-chteli-cechy-jako.html
              http://echo24.cz/a/i4LQZ/cesi-jsou-rasove-stejni-jako-vychodni-nemci-tvrdili-naciste
              http://www.fronta.cz/dokument/hitler-o-cesich

              Citace 1: „Nacističtí funkcionáři vycházeli z toho, že rasové složení Čechů odpovídá rasovému složení Němců, především z východního Německa, a že by proto bylo možné germanizovat skoro všechny Čechy,“ řekl Detlef Brandes na své přednášce v pražském Ústavu pro studium totalitních režimů.“

              Citace 2: „Z rasových zkoušek, které nařídil Heydrich pod záminkou prevence mládeže proti tuberkulóze, vyplynulo, že Češi jsou v průměru nordičtější než sudetští Němci, východní Prusové a než část Rakušanů a Bavorů.“

              Citace 3: „Systematická „rasová prověrka“ začala ve větším rozsahu až po smrti říšského prorektora Reinharda Heydricha. Brandes ji popisuje ve své knize Germanizovat a vysídlit, která právě vychází v nakladatelství Prostor. Mezi lety 1943 a 1945 nacisté zkontrolovali rasovou „čistotu“ pěti procent českých obyvatel Protektorátu. „Klasifikovali 37 procent z nich jako kategorii 1 až 3+, tedy poněmčení schopné,“ uvádí Brandes. „Z některých prohlášení nacistických funkcionářů vyplývalo, že hodlali germanizovat i osoby kategorie 3, což by bylo 86 procent prověřovaných,“

              Citace 4, Hitler Říšské kancléřství 30.1.1942 v poledne, hosté: dr. Ley, Heydrich, dr. Weber, von Arent: „Po Bílé hoře až do roku 1867 to tak dělal rakouský stát, takže se nakonec každý Čech skoro styděl mluvit česky. Značná část Čechů je germánského původu a může být poněmčena!“

              Citace 5, Frank o Hitlerovi: „Předběžně se prý musí zachovat autonomie. Vysídlení Čechů nepřicházelo v potaz, tak to řekl výslovně, protože opětovné osídlení prostoru Němci by si vyžádalo snad sta let. Zůstala tedy podle něj jako jediná možnost už jen asimilace českého národa pokud možno za vyloučení rasově nežádoucích, Říši nepřátelských sil“

              1. Re: Ice cream
                13.3.2016 v 10:38

                Chapu sice vase materske sklony nekoho nejprve pokarat a pak poucovat, ale doporucuji pred timto ukonem nejprve si precist aspon tech par jednoduchych vet, ktere jsem k tomu napsal. Jednak Dolfa se neridil stoprocentne tim,co mu radili jeho vyrazne inteligentnejsi kolegove a druhak velkym faktorem pri rozhodovani byly finance.Ty nemel na zacatku a nemel je ani na konci. Svetly okamzik byl pouze po bezprostrednim zacatku drancovani. Takze bylo by jen otazkou, kdy by doslo na tu „neznacnou cast Cechu“, ktera by k ponemceni jaksi nebyla vhodna. Nikde jsem nepsal, ze by se nase zeme vyklidila uplne.

                Jedna vec jsou vize v roce 40, dalsi v roce 42 no a pak v roce 44.

                Je mozne, ze s tim nemate problem, ze by kominem vyletela jen cast Cechu v ramci „vylouceni rasove nezadoucich“. Sere pes na nejakych 14 %, pokud mezi nimi zrovna nejste vy, ne?

                1. Re: Sysop 13.3.2016 v 11:08

                  Psal jste: „No, myslim, ze Dolfa by byl jineho nazoru. Ze jste par stoleti s Germanem v baraku, z vas Arijce stejne neudela.“

                  Takže 1) Myslíte špatně, Dolfa nebyl jineho názoru 2) A budu se opakovat, není důvod z nás dělat Árijce, když rasově na tom většinově nejsme hůře než Němci.

                  A ano, on se Hitler řídil hlavně sám sebou a mírnění nenávisti ostatních k nám bylo jednou z jeho činností. Ono to, co o nás prohlašoval nebylo určeno nám, ale Němcům. Takže domnívám se, jako příprava na to, aby se s náma nezatočilo vůbec. Kupodivu pro vás, protože jste očividně četl jen ty moje výňatky, ty vize už před válkou jsou jaksi obdobné s vizemi na konci války.

                  Co se týče peněz, on ten vyhlazovací tábor také nefunguje zdarma a co vím, víc je tlačila pata u těch táborů než na železnici.

                  No a nemám problém s tím vyletěním 14%, vždyť se tu bavíme hypoteticky, co by kdyby udělali takový šmejdi, jakými náckové bezesporu byli. Já přece nikoho nikam neposílám. Navíc si myslím, že přednějším důvodem, než nějaká rasa by bylo politické smýšlení (a na to jsme si hned po válce vystačili sami bohatě), ale zase, to říkali v těch odkazech oni sami, to byste to musel číst.

                  1. Re: Ice cream
                    13.3.2016 v 11:54

                    Samozrejme, ze se bavime hypoteticky, jak jinak. Muj deda Dolfu zazil a jako sedlak s nim nemel problem. On se nesral do nej, Dolfa se nesral do dedy. To az komari pak dedovi vytreli zrak. Presto jsem s dedou mel na toto tema hodne debat a shodli jsme se nakonec na tom, ze pokud by Germanie splnila svoje vize ze 30. let, pak bychom asi jako narod prezili, bo bychom se jen vratili o nejakych 50 let z5. Ale vzhledem k tomu, jak byla Germanie fprdeli uz od doby couvani pred Rusem, tak z potapejici se lodi by nejspis Cech letel jako prvni. Kdyby se treba valka zastavila nekde u Ostravy (nedoslo k vylodeni spojencu) a Stalin s Dolfou si nakonec s brekem padli okolo ramen, tak Dolfa by mel jasne, ze expandovat na vyhchod proste neni kam. Pak by asi na nas doslo. Prece jen soused je bliz, nez treba Afrika.

                    To je to, o cem pisu. Ze nikdy bychom nebyli plnokrevni Nemci, ostatne nam i Polakum to dali Nemci sezrat jeste pred par lety pri pracovnich povolenich. To tak bylo, je a bude.

                2. Kteri to byli ti inteligentnejsi? Hjalmar, Albert a Hermann? Nikdo dalsi me nenapada. Jo a inteligence neni vse. Mel ten chlap tah na branu? A 20-25 let stesti? A vysledky do rijna 1942? Mel. I kdyby ty udajne inteligentnejsi poslechl, a delal neco jinak, dopadlo by to drive ci pozdeji stejne. Bylo to a je o poctech a vykonech ekonomik.
                  Jinak s D-Fensem a jeho clankem nesouhlasim a dovolim si drze tvrdit, ze v zemi za kterou nechci bojovat nemam pravo zit. Velkoryse bych ho nechal emigrovat i kdyz za valecneho stavu se podobni typci resi podobne jako by chtel on resit vetrelce na svem dvorku.
                  A doporucuji mu prostudovat Coverovy analyzy o domobrane.
                  Ja osobne bych bojoval i v K.u.K armee nekde v Dolomitech jako praded, nebo v Haji ve Slezsku jako byl pripraven ded nebo i klidne s bolseviky tahl na Kolin (nad Rynem) na coz se cvicil otec anebo pachal dobro v Bosne, coz malem potkalo me.
                  A ani synovi nebudu rozmlouvat boj s Polaky, Rusaky nebo nejakymi cmoudy az ess kommt der tag.

                  1. DF neni nacionalista, je to cisty pragmatik. Prezit kdekoli.

                    Ale po znechuceni, ktere nasinci soucasna verchuska doda, celkem ovdivuju ty, kteri by sli za ne polozit kejhak. Ono jedna vec je, kdyz jsem v zakopu a za prdeli mam rodinu, nebo kdyz tam mam treba Kalouska.

                    Sam za sebe rikam, ze kdyby treba Turci, cmoudi, nebo cert vi kdo sem napochodoval, tak prvni, na koho budu mit pifku, bude prave ta nase verchuska. Tam bych sel udelat cistku nejdrive. Turek i cmoud pockaji, ostatne Turek tu neni poprve, uz to zna jak sem, tak odsud.

              2. Je zajímavé, jak se dnes začíná psát, jací byli Němci vlastně kámoši. Zajímalo by mě, kdy se dočkám doby, že nás svou okupací vlastně bránili před východními hordami, které se nás jen těsně před tím snažily převálcovat. Dnes, kdy již neplatí, že i „Česká otázka“ měla své „Konečné řešení“, bych se raději opřel o výsledky, které mi přijdou poněkud hmatatelnější, než je měření lebky a vzdálenosti očí a uší. Bez urážky.

                Dnes je průkaznější zjišťování původu člověka např. dle toho, do jaké haploskupiny mitochondriální DNA patří. Tady u nás jsou dvě nejrozšířenější. Haploskupina R1a a R1b. Do té první padají Slované, do té druhé Germáni. Zajímavé je, že dělící čára je tak přibližně na hranici Čechy Morava, přičemž všude je to tak cca 50 na 50 s tím, že v Čechách je nepatrně více R1b a na Moravě R1a. Kupodivu oblast severovýchodního Německa je obsazena spíše haploskupinou R1a, což vypovídá o tom, že Lužičtí Srbové byli asimilováni kulturně, ovšem sami asimilovali Němce geneticky. My u nás jsme z tohoto pohledu tedy mišuňk obého. Pokud by nám (Slovanům i Germánům) došlo, že jsme v podstatě jedna rodina, která by měla držet pohromadě, měli bychom o cca 80% problémů méně.

                Upřímně, jít do války a lovit tak svýma rukama nějaké cizí hady, do kterých je mi pendrek, se mi nechce. Pokud mě někdo pošle na zlého/dobrého Rusa, naplivu mu do xichtu (přinejmenším). A to udělám stejně, pošle-li mě na stejně tak zlého/dobrého Němce. A znovu, tohle není diskuse o obraně Vlasti (bez ohledu na to, jak se na to kdo dívá), ale o tom, kam mě/nás chce zavézt náš všemi jistě milovaný stát tč. představovaný partou asociálních psychopatů, kterým nejde o nic jiného než o kšeft bez ohledu na počty mrtvol, přes které se bude muset přeplazit.

                1. Tyhle clanky prece uz davno vysly. Jak nas vlasttne Dolfa zachranil pred Stalinem a jak Americane osvobodili cele Ceskoslovensko. Tyhle sracky se pisou na obou stranach. Jen holt ty prvni byly za komara a ty druhe jsou ted.

                  Co ja mam zkusenosti s beznymi Nemci (ti „zapadni“), tak jsou vuci nam v pohode, nekdy i vice, nez Rakusaci. Mozna mam kliku na lidi.

                  1. Nojo, ale tehdy se alespoň o té druhé válce nelhalo až tak úplně tupě. Za komára z těch pitomin měli všichni psinu, dnes z toho jde tichá hrůza. V porovnání s dnešní propagandou by zblednul závistí i sám Goebbels.

                    1. No je fakt, ze kdyz jsem vzal do skoly tu agitku sesmolenou nekdy v 50. letech o strasnych zverstvech, co u nas delali americti vojaci a ptal se dejepisare, co je to za blbost, kdyz nas prece osvobodila RA, tak z toho byl chudak dost rozpacity.

                      Dnesni propaganda to ma zase slozitejsi v tom, ze lidi nejsou uz tak blbi a hodne veci si dohledaji na Internetu. Vcera Erdogan nechal zablokovat pristup na socialni site, aby po atentatu v Ankare nahodou Turci nepodlehli falesne propagande, ktera by se treba mohla rozchazet s oficialnim vladnim nazorem. Hodny taticek to s narodem mysli dobre. Turecko do EU! Jeste ze je to nas spojenec v NATO, clovek je hned fpohode.

                      Ti rozumnejsi maji dnes psinu z medii taky. Horsi ale je, ze cim dal tim mene se to smi rikat verejne. Zlaty zacatek 90. let. To uz se nevrati.

                2. Hezky jste to vymyslel, navic takhle by se bez sebemensich vyhrad konecne do valceni mohly nahnat i ty zencky (aby provetraly bezopatkovou botku, jak tady kdesi lkala Krystofka).

                  Navic by tim konfliktu jiste ubylo, nebot byt strelen, jste geroj a tak, ale byt uflusan, nevim, nevim… (a kor jeste pripadne neznym pohlavim; tady pred kramem prebyva jedna bezdomovnice, ktere by lecktera andska lama mohla zavidet – ta by byla pro nejaky barety jak delana).

          3. Zkuste mokrej hadr…

            1. Mokrej hadr nepomuze. Acko je uz uplne mimo. Tenhle hajlujici Zid si zije v naivni domnence, ze „kdyz sousedi meli nemeckeho ovcaka, toz to ja su taky Nemec“. Ja tyhle jeho zoufale pokusy o nasilnou sebegermanizaci sleduju s usmevem, ovsem lidem nadanym vyssi slusnosti a citlivosti z nej muze byt opravnene na bliti.

      2. pro Áčko 12.3.2016 v 22:02
        takže podle vaší logiky budeme za pár století Američani? bravo! měl byste to ale opravit ve Wikipedii https://cs.wikipedia.org/wiki/Slovan%C3%A9
        Už se mně chce z těch rusofobů blejt !

        1. Pamatuju se na prvni prednasku marxaku na VS. Docent prisel a jako prvni vetu pronesl: „dle marxismu-leninismu bude jednou na celem svete komunismus“. Od toho okamziku bylo jasne, co je to za debila. Mimochodem zrovna on nam delal 20. 11. ’89 v aule velke kazani, ze jestli nechceme rozlozit republiku, tak nesmime dat na to, co se stalo v patek.

          On byl prvni, kdo z katedry letel.

  8. Článek brilantně napsaný, leč autor si neuvědomuje jednu věc – že tytéž typy lidí (gauneři, pitomci, padouši, zmrdi, státní ssavci) se vyskytují i u mumáků a nezdá se mi, že tito by měli lepší nástroje na jejich eliminaci. Takže nás může čekat Islam-Fiala, Islam-Zeman, Islam-Sobotka (tam by mohla zůstat i persóna), Islam-Hašek a podobní coby cesta z bláta do louže.

    Kdo někdy z důvěryhodných úst slyšel o běžném životě třeba v Íránu či SA, těžko v tom žíti – systém domovních důvěrníků převzatý snad od nás + ještě člověka hlídá jeho náboženská komunita. Nulový smysl pro humor (žádná taková ta anekdota, jak starý Kohn našel stovku a všude bylo najednou místo soboty úterý), k tomu rychlé a levné tělesné tresty, dostupné s minimálním papírováním každému za věci, které u nás nejsou ani vedeny jako přestupky. (5 ran za čin, pět ran za kušnění o „materiálním aspektu“, pět za obtěžování úřadů)

    Vojnu jsem absolvoval se ztrátou jediné hvězdičky (ale jednou mne poslali za trest velet base plné výlučně svých čísel – kdo si to umí představit, ať to udělá…), přesto jsem s kvérem (vz. 58 se také nějak dostal k IS a stal se oblíbeným, Alláh suď jak) ochoten bojovat za to, to co máme bránit – nejedná se jen o 60m hranic, ale třeba i rozvodnou soustavu VVN (v extrémním případě u každého sloupu vojáček), jejich rozvodny a elektrárny, zdroje pitné vody, telefonní ústředny, farmy routerů, politická centra státu….je toho dost, něco záměrně nejmenuji.

    Prostě DFENS ne, a já, ač s ním téměř ve všem souhlasím, ano.

    1. V devetatricatym jsme take byli ve zbrani a… bylo nam to hovno platny. Prave proto, ze jsme kulturne o level vejs, mohou byt pouzity metody o level vejs. Ve finale si nikdo ani nevystreli. Jsem dost skeptik v tomto smeru.

      Zbran vidim jako dobrou vec pro ochranu sebe a svoji rodiny. Jinak ale neverim, ze neco vyresi ve vztahu k vlasti.

      1. Ehmmm, osmatricaty jste jiste mel na mysli. V devetatricatem byl ve zbrani jen kapitan Pavlik a jeho vojaci v Mistku.
        Ono by se dost usetrilo, kdyby se armada zrusila. Zcela. Vzhledem ke zkusenostem z 1938 to jistou logiku ma.

        1. Mel jsem na mysli 15.3.39 kdy nam armada byla zcela ku hovnu. No, ona nam byla k tomutez i na podzim predchoziho roku, ale aspon pri tech par bojuvkach nackove vedeli, ze uplne zadara to dal nepujde. Tak holt pak Dolfa donutil republiku fiknout na dva kusy a bylo vymalovano.

          Zajimalo by mne, jestli opravdu ti Madari byli pripraveni vlitnout v breznu ’39 na Slovac, nebo jestli to byl Dolfuv blud. Vite to? Pro Sudety se hrnuli o neco pomaleji, nez Polaci, ale forsaz byla velka. Ale celou Slovac? Nechapu, proc by Dolfa sam nechtel porusit Mnichov tim, ze napadne celou CSR, ale pritom Slovakum vyhrozoval, ze to udelaji Madari a on pak naklape do Blavy. Jasne, Madari se neupsali v Mnichove tak, jako Dolfa. Ale opravdu to tak mohlo byt?

  9. Vidím to podobně – za Českou republiku bojovat naprosto resolutně odmítám a klidně v tomto směru učiním příslušné prohlášení.

    Nevylučuju pouze to, že za určitých okolností bych byl možná ochoten bojovat na stejné straně jako Česká republika proti nějaké třetí straně.

    1. Snad jenom poznámka na okraj; doufám, že si nemyslíš, že kdyby se to trochu přiostřilo, že s Tě někdo bude ptát, zdali chceš, nebo ne.

      Dostaneš rezavej kvér, kabát s dírou vepředu a vzadu a flekem okolo a nafasuješ pět patron… ;-)

      Jednotlivec tak nějak nemá možnost něco odmítat nebo neodmítat (OK, pokud budeš za horama, tak to třebas oddálíš. Nicméně, zbytek českých mužů prostě pomašíruje)

      1. Pokud by existovala nějaká cílená snaha mě odchytit a nasadit, nejspíš by se to státu nakonec podařilo, to nepopírám. Ovšem moje reálná bojová hodnota by asi byla nula nula nic.

        Neskromně si ovšem myslím, že jsem dostatečně schopný na to, abych se v případě „normální mobilisace“ a plošného odvodu za ty hory zdekoval.

        1. A taky už nejsme mobilisační ročník, takže by bylo dost času se zdejchnout, než by došlo na Voklssturm.

          1. Z toho materialu, co tady je, bych se nedivil, kdyby povolavak dostaly i babky v duchodovem veku. Dneska je ve finale stejne jedno, koho ty chemicke zbrane smetou. Pri konfliktu vetsiho formatu na ne stejne nekdo sahne drive, nebo pozdeji. Staci se podivat na oblibenost kazet treba v Kijeve.

            A pokud pujde jen o nejake to poulicni laskovani ala Syrie, tak to se nas starsich opravdu tykat nebude. Tam si pojede vydelat par profiku.

            1. Babky s dědkem s vyvalenou stěnou do ulice či dírou ve střeše, se laškování týkat nepatrně bude, myslím, soudě dle romantických záběrů ze Sýrie.

        2. JJ, jj zdejchni se už ty připosraná sračko.

    2. Se ani nedivim. Prave jsem vyhrabal z knihovny Dejiny diplomacie. Kazda stranka vam dava za pravdu. Nejlepsi je to resit po anglicku (neplest s VB). Necht bojuji penize, ne nasi muzi.
      Prijde mi to prakticke. Prosim neprirovnavat k Vasemu postoji. Co clovek, to nazor

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017