Globální oteplování - zpět na článek

Počet komentářů: 368

  1. Zkoušel sis to rajče nejdřív nakrájet?

    1. Myslis, ze kdybys na buzika nejprve aplikoval nuz, byl by pak prijatelnejsi? Zajimavy nazor ;-)

      1. Ne, nůž bych aplikoval na to rajče a teprve pak ho zkusil sežrat. S těmi stigmaty osobně problém nemám, to je spíš problém společnosti a oni se to pochopitelně snaží potlačit. Odkud na to jdou prachy nevím, to je věc jiná.

        1. Pamatuju si prednasku MUDr. Pondelickove, kterak nam vypravela, ze sekundarnim homosexualem se muze, treba i na prechodnou dobu, stat kdokoli treba jen ze zvedavosti. Nicmene, je veci spolecenske moralky ho z techto experimentu vytahnout.

          Snazi se soucasna spolecnost prave temto sekundarnim experimentum nejak zabranit? Ne. My je totiz podporujeme, ale potom hned brecime, ze nam narod vymira, protoze lidi maji jine hodnoty. Pokrytectvi ad absurdum.

          Ze je nekdo od prirody kripl, to se muze stat a ten clovek to nema lehke. Ale tvrzeni, ze byt kripl je normalni, je bohapusta lez jako vrata do stodoly. Ne, neni to normalni. Zatim jeste ne. Vetsina nejsou kriplove.

          Moje svagrova je VS vzdelana, tahne ji na ctyricitku a deti proste nechce. Neni lesba, ale z ciste prirodniho hlediska je vlastne take mentalni kripl. Nastesti v tomto smeru se jeji geny dal neprenesou.

          Opacny extrem pak jsou treba imigranti, kteri maji hromadu deti a at se nam to jakkoli nelibi, jsou v tomto smeru v souladu s prirodou mnohem vice. No a ze liqiduji homouse, je z jejich hlediska samozrejme jen zqalitneni genofondu. Homosexual udajne vznika spatnym hormonalnim vyvojem, takze pokud se nepomnozi, klesa riziko teto hormonalni chyby na potomcich.

          1. „… imigranti, kteri maji hromadu deti a at se nam to jakkoli nelibi, jsou v tomto smeru v souladu s prirodou mnohem vice …“
            Jsou v souladu s podmínkami do kterých dospěli. V Evropě bylo taky před sto lety normální mít pět dětí z kterých se při štěstí dvě dožili dospělosti. Za migráčky si opravdu z valné části můžeme sami, potravinovou a lékařskou pomocí počínaje a modrými přilbami které zabraňují kmenovým třenicím konče.

          2. Ponekud jednostranne tvrzeni. Homosexualita je normalni v tom smyslu, ze postihuje jistou cast obyvatelstva (u bisexuality, coz je ono „ze zvedavosti“ a „na prechodnou dobu“ na tom naprosto nezalezelo, protoze bisexual nejedna proti svym preferencim, kdyz si najde pratnera opacneho pohlavi) a vzdycky to tak bylo.

            Svagrova proste nechce deti. No a co? Muj prastryc taky deti nechtel – cely zivot venoval pomoci rodine a starosti o ostatni (mladsi sourozence, pozdeji moji matku a nakonec o me). Byl naprosto oddany svemu povolani, coz byla mimochodem prace s detmi, vyuka jazyku a literatury. A geny techto lidi… No, jejich geny primo ne, ale skoro stejne geny jejich pribuzenstva ano, takze v tom zas tak velky problem neni.

            V souladu s prirodou neni nadelat co nejvic deti, v suladu s prirodou je mit tolik deti, aby to slo udrzet. Kdyz budu mit nekolik bratru a kazdy z nich bude mit nekolik deti a ja pocitim potrebu byt ritopichem, nebo se dat na drahu katolickeho kneze a slozit slib cistoty, tak je to v poradku. ja treba deti chci, ale pokud by se mi vyplnil ten pocet deti, po kterem skutecne touzim (a ktery se vyplnil manzelcinym prarodicum, rodicum a jeji starsi sestre), tak budu potrebovat, aby par relativne dost lidi udelalo misto. A pokud si muzu vybirat, tak at je to bezdetnosti a ne valkou.

          3. Ještě jsem žádnýho gaye na zkoušku neviděl. Nebo cigána. Tak se prostě lidi rodí. Tedy, nejen lidi .. u zvířat je to taky běžný jev.

          4. sekundarnimi homosexualy se stavaji lide typicky tam, kde nemaji moznost secualniho vybiti s opacnym pohlavim. Tedy typicky ve vezeni. Jakmile se podminky zmeni, vraceji se zpet k heterosexualite. Co se tyce zvedavosti, tak jestli ho pepikovi v puberte preblafne ludva protoze jsou to kluci zvedavi tak to nema zadny vyznam, protoze u toho rozhodne nezustanou. Zbytek jsou akorat kecy.

            1. Taky armáda a jiný podobný vymoženosti stádního zřízení…

              1. v armade tolik ne, leda tak v posadce cizinecky legie nekde na Sahare. V namornictvu to prej bejvalo celkem bezny na dlouhejch plavbach. Ale to nesouvisi se stadem ale s nedostatkem zen a tim ze ne kazdej ma zaludek na to soustat mezka.

                1. Ale jo, hlavně v různejch arábiích apod., těch lehce civilizovanějších (např. dřívější Lybie za Kaddáfího), kde není trpěno žádné rabování a znásilňování. Protože v tamní kultuře mladýho odvedou do kriminálu, pardon do armády, někdy v pozdní pubertě, tam bude tak 5-10 let a když náhodou na ulici zahlídne ženskou, tak v pytli. Tam jich spousta vlastně třeba 25 let nevidí větší kus ženské, tak ani pořádně neví, jak taková vypadá. A nevrznou si většinou do svatby. Lehce to dneska mírní všechno to péčko na netech, pokud jim teda nezakážou fakt všechno, ale i tak, jedna bukva vedle druhé. Což musí být obzvláštní maso tam, kde takový léčí shazováním ze střech…pak se člověk nemůže divit, že je to tam samej magor :D

                  1. jo, tam jo. Tam je dokonce tohle nahrazkove sexualni chovani u svobodnych mladencu spolecensky pripustne, protoze to neni brano jako homosexualita. Je to trochu paradox pri jejich vztahu k homosexualum, ale jiny kraj, jiny nemrav.

            2. Udajne se temito sexualnimi experimenty mladez setkava jeste v puberte a z jejich rad pak mohou pochazet napriklad prostituti, kteri jsou treba v zoufale situaci a pritom uz zkusenost maji. Ale chapu, ze je to extrem. Kriplove mi nevadi, pokud mne nekdo nenuti tvrdit, ze jsou normalni a nestrka mi je neustale pod nos. Nebo snad budeme jasat s mavatky na festival vozickaru? Nebo jinych postizenych? Staci prece, ze je spolecnost spolufinancuje a vsude mozne jim dela oporu. Neni nutne z toho delat „beznohost je normalni“. To mi vadi.

              1. Normalni ve smyslu norma to neni, lec je to prirozene. Ke osobne je to fuk, jsou mi fuk jejich pochody a adopce deti buziky mi nevadi. Stejne tak jsou mi fuk treba brejlouni nebo zrzatci.

                1. Ale jo, ja jsem poznal dva buziky, jeden byl i muj zamestnanec a musim rict, ze naprosto pohodovy, bezproblemovy a pracovity clovek. Mne sere az ta gloriola okolo toho, kterou mnohdy ani nevytvareji oni sami. Rusky a arabsky pristup se mi nelibi, ale delat z toho prvomajovy pruvod a jeste resit, kdo znich je vlastne mamka a kdo tatka, aby mohli adoptovat deti… no, proste jsem holt v tomto konzerva. Fakt nesouhlasim s tim, aby se malym detem vymyvala hlava, ze rodice vlastne muze byt i transvestita s transsexualem a jak je to silene moderni. Uplne staci, kdyz se jim blbne hlava s modernima pohadkama, natoz pak realitou.

                  1. ja bejt teplej tak rozhodne vsechny ty Pride pochody odmitam, protoze to akorat prispiva k tomu ze je lidi budou vnimat jako partu uchylnejch sasku. Jako heterosexual to beru jako extremni formu karnevalu nebo majalesu a rozhodne podle toho neposuzuju vsechny homosexualy. Je to proste saskarna jako karneval v Riu a koneckoncu lip se na to kouka nez na tlupu zpocenych masochistu na prazskem maratonu nebo cyklojizde.

                    1. Pardon ale radši se budu dívat na Tour de France

    2. Taky nemám rád rajčata. Je to odpornej hnus i když je nakrájíme hodně na jemno.

      1. A s mozzarellou a bazalkou?

  2. Jo, kdyz chteli ten svuj spesl zakon o registraci, tak rikali, ze adopce chtit nebudou. Za dva tydny prisla Stehlikova s tim, ze adopce budou a je cas o ne zacit bojovat. Ja nemam problem s tim, ze je stat zaregistruje, ani ze jeden adoptuje dite druheho, dokonce, pokud bude adopcni proces snazsi pro hetero pary, nevidim duvod, proc by i homopary nemohly adoptovat dite z decaku. Ceho se obavam je to, ze tady se to nezastavi a uz to nebude o rovnosti, ale, jako s jakoukoli jinou mensinou, o specialnich pravech, dotacich, vyhodach a privilegiich.

    A kdy prijde Daniel Cohn-Bendit a zacne nam kazat, tentokrat ne o nutnosti vyvesit vlajku EU na hrade, ale o tom, ze pedofilove, kteri se verejne vzrusiji sexualnimi hratkami s petiletymi holcickami, jsou ted na rade v boji za prava uchylu?

    1. Rika ti neco „Overtonovo okno“? To je totiz ono.

      1. Jen dva prsticky tam strcime, trochu se ohrejeme, hned zase pujdeme…

        1. Jen žabičce teplotu v hrnci o stupínek ohřejeme, hned zase půjdeme.

          1. Overton teorii ‚oken‘ k prosazeni puvodne spolecensky zcela neprijatelnych temat vypracoval nejprve prave na homosexualite:

            http://www.rodon.cz/pdf/clanek.php?id=2776

            1. Je potěšitelné vidět v té povodni debility záblesk rozumu,
              otázka je jestli tu povodeň zmůže.

              Moudrému stačí zlomek sekundy aby pochopil, že nejde o buzny jako takové,
              ale útok na práva většin, o likvidaci tradičních hodnot, o rozbití základů společnosti.

              1. ad: Moudrému stačí zlomek sekundy aby pochopil, že nejde o buzny jako takové,
                ale útok na práva většin, o likvidaci tradičních hodnot, o rozbití základů společnosti.

                Přesně tak! Ale vykládejte to slepým. Marnost nad marnost…

                ps: souhlas se Sysopem

    2. Tak normalnim gayum v tomhle smeru chybi jenom jedno – moznost osvojeni partnerova ditete pro pripad, ze se neco stane. ono totiz to partnerstvi neresi tohle, takze sice s dvema buznama bude zit dite treba 8 let, jenze pak se na druheho otce bude hledet jako na cizi osobu. Coz je tak nejak na hovno. Pokud ma dite sverene otec/matka a je gay/lesba, uzavreli partnerstvi a ziji normalnim rodinnym zivotem a druhy clen biologicke rodiny se nezajima, tak osvojeni by nemelo nic branit.

      Tohle je hodne casto zamenovano za adopci. Deti k adopci jinak nejsou. Neni kde brat, zatim nejsme Norsko. A nepredpokladam, ze se za poslednich 10 let neco zmenilo v tomto ohledu a najednou jsou detske domovy plne krasnych deti, o ktere se vsichni mohou pretrhnout. 10 let zpatky, kdyz se to resilo poprve(cca) vysel rozhovor s reditelem velkeho DD. A ten jasne rekl, ze vetsina deti v DD jsou deti k adopci nevhodni – at jiz rasou, vekem, rodinnym zazemim ci telesnym postizenym.

      Pak tu mame hromadu pridruzenych neziskovych srackometu a ti – ano – pozaduji adopci. Zde je problem v tom, ze bezni homosexualove tohle nechteji. Jim jde ciste o to, mit pred zakonem zakotveny vztah tak, aby chranil „rodinu“ a umoznil poskytovani informaci. Coz se castecne nedeje.

      1. „moznost osvojeni partnerova ditete pro pripad, ze se neco stane“ Typické kolečko salámu.
        Představte si, že žijete jako heterosexuální muž s heterosexuální ženou, která má dítě s někým jiným, a které „nabyla“ v předchozím vztahu. Nebudete uveden ani v rodném listu dítěte (může tam být biologický otec nebo otec bude neznámý) a stane se nějaká tragédie, která způsobí, že se ona žena nebude moci o dítě starat.
        V čem byla ještě donedávna Vaše osobní role v tomto jiná, než u toho homosexuálního „rodiče“? V NIČEM! Byli jsme si před zákonem rovni bez ohledu na sexuální orientaci (tedy pouze v tomto, protože v otázkách hmotných již díky Zákonu o registrovaném partnerství byly osoby homosexuální obdařeny právy, které heterosexuální lidé nemají – nárok na byt partnera, sirotčí důchod a podobně).
        Nyní se situace mění – zatímco Vy v uvedené roli máte stále nulové právo k dítěti, jste-li heterosexuální, zákon dává právo k dítěti pouze homosexuálům. To je potlačování práv skupiny obyvatelstva na základě sexuální orientace, tedy ZLOČIN!
        Je to protiústavní, ale především je to ŠPATNÉ. Ne proto, že je někdo homosexuál, ale proto, že jeden člověk má jiná práva než druhý pouze na základě své sexuální orientace, což musí být pro slušné lidi naprosto nepřijatelné (jakýkoli směrem).
        Argument, že Vy můžete uzavřít s onou heterosexuální ženou sňatek a tím celý problém vyřešit, naráží na skutečnost, že totéž může homosexuál také, protože na otázku sexuální orientace není při uzavření sňatku brán ohled a žádný zákon nezakazuje uzavírat homosexuálním lidem manželství (a kolik homosexuálních lidí uzavře formálně manželství bychom se asi divili). Stejně tak totiž může onen homosexuální jedinec podniknout zcela legální právní kroky, které zajistí výchovu „partnerovy“ nezletilé osoby, aniž by k tomu potřeboval a priori speciální zákon.
        Takže JAKÝKOLI ZÁKON, který je motivovaný SEXUÁLNÍ ORIENTACÍ je již principiálně ŠPATNÝ!!! Zákon musí řešit nerovnost postavení, nikoli sexuální orientaci, náboženské vyznání, politické přesvědčení, rasu a podobně! A protože homosexuálně orientovaný bílý muž je v naprosto rovném postavení s heterosexuálně orientovaným bílým mužem, jsou veškeré zákony řešící homosexualitu naprosto NEPŘIJATELNÉ a PROTIÚSTAVNÍ. Sama skutečnost, že někteří lidé mají právní úpravy v souvislosti se svojí sexuální orientací je principiální nepřijatelný zločin!

        1. Ano, je to spatne, stejne jako je spatne vyjmout homosexualni partnerstvi z adopce. Nicmene je nutne porovnavat partnerstvi s manzelstvim, kde se to uz dost meni, co? ;)

          Pred tim, nez ruzni aktiviste zacnou skucet(v tuto chvili spis ti „homosexualita je zla, ano“) – na samotne adopcni rizeni sere pes. Deti nejsou a preskoci je stejne kvalitni heterosexualni pary. Homopar z klasicke adopce dite vytriska dost tezko(objektivne vzato bychom se mohli bavit o homo-detech, ale to se dost blbe detekuje :o)).

          Co by to ovsem zmenilo je to, ze pokud bychom konecne umoznili nahradni materstvi, tak by gayove mohli volne adoptovat deti touto cestou a nemusela by se u toho delat ruzna aloutria. Coz by IMO mela byt primarni cesta, jak by meli ziskat deti. Coz je nyni problem, protoze matka je dana – musi svolit k adopci a, prichazi sok, homo par ma adoptovat… Chnapeme? Tohle by bylo primo idealni reseni a navic v ramci zdejsiho tolik preferovaneho trhoveho reseni, protoze tohle se resi smlouvou mezi 3 lidmi(gay par + matka) a co tito lide delaji by melo bejt vsem lidem u prdele. Takze proc nedat tohle? Jenze k tomu je prave nutna ta zkurvena adopce, chapeme????

          Fakt nechapu, proc lidi tolik nadelaji kolem adopce. At se na to z libovolneho uhlu, tak mezi stejne zabezpecenym a milujicim homo a hetero parem bude ten hetero VZDY zvolen jako vyhodnejsi. Protoze dite pro budouci zivot potrebuje oba vzory. Na tom se shodnou krome zaslepenych militantnich srackometu vsichni. Deti k adopci nejsou pro heterosexualy a budou se rozdovat homosexualum? Je zajimave, ze lidi normalne rozumni u homosexuality vypinaji mozky. Bud si mysli, ze deti k adopci jsou tuny, nebo ze najednou vsichni zacnou preferovat homo pary, protoze – proc vlastne?

          BTW ja jsem pro, srovnejme zakony, ustanovme, ze manzelstvi muze byt muz-muz/zena-zena at lidovcum prdne cevka. To je totiz primarni duvod, proc se zacalo s partnerstvim, aby manzelstvi zustalo ciste heterosexualni. Takze pokud jsme se vydali touto cestou, tak je nutne v urcitych momentech dat partnerstvi na roven manzelstvi.

          1. deacon: Porovnávání je snadné jako facka, heterosexuální dvojice může plně nahradit chybějící rodiče, homosexuální dvojice pouze z poloviny.

            Náhradní mateřství pro homopáry je nic než krádež matky nebo otce dítěti, homopár by tak úmyslně a prvoplánově poškodil nárok potomka na otce i matku.

            Adopce homopárem možná je a to za předpokladu, že neexistuje heterosexuální pár se zájmem o toto konkrétní dítě.

          2. Ten salam si bez krajet nekam jinam.
            Clovek by rekl, ze v tehle zemi umiraji teplousi, kteri maji decko, jak na bezicim pase a jejich „partner“ k nemu nema zadna prava.
            To ze teplouse preskoci heteropar je mozna dneska pravda, ale v budoucnu na to treba muze byt kvota. A co budes delat pak?
            Ano nekdo je teplej a nemuze si vyrobit dite no tak at to maji takhle komplikovany dal. Ja bych toho taky chtel, co nemuzu mit.

        2. Ale pane Integrale, ne-homo ekvivalentem registrovaného partnerství je přeci manželství. Dokonce je registrované partnerství překážkou uzavření manželství (a naopak). Takže jaká diskriminace? Tady jste trochu ujel. Pokud budete chtít „narovnat“ své vztahy k cizímu dítěti, prostě si jeho matku/pěstounku/… vezměte za ženu. Pak budete mít stejná práva (adopce/osvojení), jako registrovaní.

          1. Doplním, že v zákoně o registrovaném partnerství není žádná zmínka o sexuální orientaci, můžou jej tedy uzavřít i osoby heterosexuální, samozřejmě s osobou stejného pohlaví a při splnění jiných podmínek obdobných jako u manželství.
            Pokud se tak rozhodnou, sice je to nelogické, ale mě do jejich důvodů nic není a zákonu také ne.

          2. Manželství a registrované partnerství NEJSOU v žádném případě ekvivalenty z hlediska principu! To je úplný nesmysl! Manželská smlouva je v principu smlouva o narovnání budoucího nerovného postavení smluvních stran vyplývající z biologické stavby.
            Když si pan P chce užít biologických odlišností se slečnou S, tak hrozí, že slečna S otěhotní a ocitne se v nerovném postavení vůči panu P. Takže pokud si pan P chce užívat biologických odlišností se slečnou S, musí se smluvně zavázat, že nerovné postavení slečky S z užívání vypluvší vyrovná. Jinak má slečna S smůlu a pak si za nerovné postavení může sama. Logická a zcela bezproblémová situace. Asi 2000 let…
            Pak ale přišel nějaký idiot I a začal hlupákům vykládat, že i on jako pan PT má právo na svatbu s panem PD, protože proto a kýbl nesmyslů. Z právního hlediska je to ale pitomost, protože i když páni T a D budou strkat cokoli kamkoli, ani jeden z nich se vlivem toho nemůže ocitnout v nerovném právním postavení vůči druhému. Chybí tam totiž ona podstatná biologická odlišnost. Tito pánové si užívají svoji biologickou stejnost a chybí tam to podstatné – tedy následky oné biologické odlišnosti. Ta je pro vznik právního vztahu bezpodmínečně nutná, jinak právní vztah nevznikne (pokud se ukáže, že slečna S nemá příslušné biologické odlišnosti, neb se jedná o převlečeného pana T, tak je manželská smlouva neplatná). Totéž platí o slečnách L a P. Ať spolu budou dělat cokoli, ani jedna z nich se na základě toho neocitne v nerovném postavení vůči druhé (pokud jí tedy slečna L nezlomí slečně P nohu nebo něco podobného, ale to už řeší zákon jiný).
            Takže institu registrovaného partnerství je z hlediska práva PITOMOST a nemá to nic společného se vztahem někoho vůči homosexuálům nebo homosexualitě! Vše ostatní je jen kýbl nesmyslů. Neexistuje jediný důvod, proč by vůbec mělo nějaké registrované partnerství existovat. Rovnost postavení obou případných stran takové smlouvy se nemění, smlouva je tedy zbytečná, neb nic neřeší (smlouvou o uzavření smlouvy uzavírám smlouvu, že uzavírám smluvu z důvodu uzavření smlouvy).
            A vzhledem k tomu, že osoby ve vzájemně rovném postavení nelze považovat za rodinu nebo pár, nedává žádný smysl řešit nějakou adopci uvedenými. Tečka.
            Na straně druhé v otázce osvojení nemá jakýkoli smysl vyjímat kohokoli na základě jeho sexuální orientace, protože tím jsou dotčena jeho Ústavou zaručená práva. O opatrovnictví rozhoduje soud, a ten musí konat vždy jen a výhradně v zájmu dítěte. Umím si představit, že soud může z důvodu zvážení onoho zájmu dítěte přihlédnout k sexuální orientaci žadatele, ta však sama o sobě nesmí být zákonným, ale může být materiálním důvodem k zamítnutí žádosti.

            1. Bohužel kvůli našemu zkurvenému státu jsou ekvivalentní. Registrované partnerství bylo zavedeno kvůli tomu, aby měli hoši a děvčata k sobě tak nějak blíž z pohledu státu, tj. např. právo nahlížet do zdravotnické dokumentace, dědictví atd.
              To, co jste napsal, nechci vůbec rozebírat, protože to je pár rozumných myšlenek v kýblu hoven. Nicméně ani řádek z toho, co jste napsal, nevyvrací mé teze z předchozího příspěvku. Debatu tedy uzavírám jako bezpředmětnou.

  3. Zrovna včera jsme se na tohle téma bavili s kamarády u táboráku u nás doma. Pro mě osobně je lepší, když děcko má dva táty nebo dvě mámy, co pro něj udělají maximum, než aby vyrůstalo někde v děcáku jako dříví v lese. Homofobové nechť se klidně postaví třeba na hlavu :).

    1. Jo, ale to neni o pravech teplych, to je o zjednoduseni procesu adopce jako takove. I pro hetero par je to nesmirne obtizny proces.

      1. Tak tak. Zájemců o zdravé bílé děti je více, než k adopci právně volných dětí. A že by se vystajlovaní buzeranti rvali zrovna o Cikáňata….

        1. Mam kamarada, ktery uz dva roky usiluje o adopci. Kdyz jsem si vyslechl to martyrium, tak buzici si muzou oliznout vsech 20, jestli jim toto priklepnou.

          Ono se sice rikalo, ze hlavne ma jit o osvojeni deti, ktere si nekdo z homoparu poridil s byvalym heteropartnerem. Podle mne ale kecy, on Hitler taky pri svem nastupu k moci mluvil jen o vyvedeni Nemecka z krize, ze.

          Ciste teoreticky by dva homousi mohli byt lepsimi rodici, nez spatny heteropar. Jenze uz se v te hypoteze tak nejak nepripousti myslenka, ze jiny heteropar, ktery projde sikanou statni kontroly pro adopci bude rozhodne lepsimi rodici s lepsim prikladem a vzory, nez homopar.

          1. Taky jeden pár znám, vysokoškoláci kolem třicítky, netrestaní, slušně vydělávající, trvalo to asi rok a půl nervů a úřadování.

            Dobroserům nevěřit ani nos mezi očima. Vždycky sledují nějaké větší cíle, než se na první pohled zdá. Masová imigrace z divošských zemí nemá sloužit k záchraně nebohých černoušků, ale k rozbití homogenity bělošských národů. U homoadopcí jde o legalizaci náhradního mateřství a výrobu dětí na zakázku, takový malý Lebensborn.

            1. Jenze ti radovi dobroseri tohle netusi a pro jistotu si ani nepripousteji. Takovi uzitecni idioti se najdou uplne vsude. Pomerne slusny vzorek jich ted bude u podzimnich voleb.

          2. „Jenze uz se v te hypoteze tak nejak nepripousti myslenka, ze jiny heteropar, ktery projde sikanou statni kontroly pro adopci bude rozhodne lepsimi rodici s lepsim prikladem a vzory, nez homopar.“

            Podívejte se do pořadníků na adopci. Jsou tam páry, které jsou přímo čítankové a čekají leta na adopci, mnozí se jí nedočkají vůbec. Favorizování homosexuálů v této věci je protiústavní zločin a může tak činit jen zločinec.

            1. cekaj protoze dobrejch deti je malo a o poloretardovany cikane nestojej ani ty nejvetsi zoufalci. Navic ne kazdy dite co je v decaku je volny k adopci.

    2. „je lepší, když děcko má dva táty nebo dvě mámy, co pro něj udělají maximum, než aby vyrůstalo někde v děcáku“

      Typický komunikační podraz. Z Vašeho vyjádření vypývá, že heterosexuálové plodí děti, aby je pak dávali do děcáku a mohli je spasit homosexuálové. Tím jste urazil 75 % obyvatel této země (ve prospěch aso 2-5 %), kteří se o své děti starají, jak nejlépe umí a obětují jim největší část vlastního života. A to může skutečně udělat jen velmi, velmi hloupý a bezohledný člověk.

      1. Integrale: Adopce do homosexuálních párů měla být výhradně jen v případě nedostatku náhradních heterosexuálních rodin, polopaticky jako záloha.
        LGBT prasata ovšem spustila ryk a dosáhla zrovnoprávnění homosexuálních párů na úroveň náhradních heterosexuálních rodin a to se nikdy nemělo stát.

        1. To se neděje? Máte nějaký důkaz?

            1. Vidím tam, že ho adoptuje jeden z nich, nikoli registrovanej pár, čili legislativně se stále nic nezměnilo.

              Navíc víte kokot o tom, jakou frontu na daným úřadě mají. Nebo jste se ptal, čeká tam deset dalších lepších hetero párů?

              1. To je formalita. Podstatné je, že jsou zařazeni do stejného seznamu jako heteropáry a už je jenom krůček k tomu, aby bylo zákonem zakázáno přihlížet k pohlaví čekatelů na osvojení dítěte.

                1. Tak ono spíš by bylo potřeba, aby do toho stát nekecal, v důsledku čehož by adopce nebyly tak strašný problém, jako jsou nyní :(

                  A to, koho si biologičtí rodiče, již z nějakého důvodu své dítě vychovávat nechtějí, pro adopci zvolí, je prostě a jednoduše jen a jenom jejich věc; nikdo jim do toho nemá co kecat, v žádném směru.

                  1. ocs: Mýlíte se, dítě není Váš majetek a nemůžete ho takhle odložit na základě Vaší libovůle. Právě proto adopci řeší soud, který vyhodnotí zda je nová adoptivní rodina pro dítě vhodná, vy můžete pouze podat návrh.

                    1. A jak jinak bych měl nakládat s vlastními dětmi než podle vlastní vůle?
                      A proč by měl o mém dítěti rozhodovat někdo v taláru?

                    2. CNN: Protože se musí prověřit, zda je nová adoptivní rodina pro dítě vhodná. Nemůže jen tak předat dítě věčně nameteným alkoholikům co s nimi sice máte excelentní vztah, ale na výchovu dětí jsou k ničemu.

                    3. Ne? A proč?
                      On snad ouřada posoudí líp kdo bude vhodný pro výchovu mého dítěte?
                      Pokud dítě není můj majetek, je snad majetek společnosti (státu)?

                    4. CNN: Dítě není ničí majetek, v ČR nikdo nesmí vlastnit lidi. Ouřada zabrání největším excesům, jako třeba kdybyste chtěl svěřit dítě svému dobrému kamarádovi Frantovi, který je ve skutečnosti chronický alkoholik.

                    5. Ouřada naopak právě ty největší a nejhorší excesy vytváří. Hledejte kupříkladu „Barnevernet”.

                    6. ocs: O Norsku nebyla řeč, bavíme se o ČR.
                      Právě norský systém je zářný příklad, kam vede zavedení zákonného nároku homopárů na adopci, což se v ČR nesmí stát.

                    7. Je řeč celou dobu o tom, kam přesně vede to donebevolající idiotství „nechat stát rozhodovat o dětech“. K čemuž je Norsko (a zdaleka nejen Norsko, když jsme u toho) příkladem zcela excelentním.

                    8. ocs: To se mýlíte, svinská totalitní zvůle se v Norsku projevuje tak, že Barnevernet odebírá dětí z rodin BEZ rozhodnutí soudu. My se tady bavíme o adopcích v případě zesnulých rodičů.

                    9. Zda je dítě rodičů či státu je otázka, kterou zatím nikdo nikdy nezodpověděl.
                      Řekněte, že rodičů, a fousatý báby Vás utlučou berlema, protože vyjmenují asi milion případů, kdy se podle nich nechová někdo k dítěti podle (jejich) správných představ.
                      Řekněte, že státu, a utluču Vás já a se mnou každý, kdo ctí svobodu a právo.
                      Obvykle se dá shodnout na tom, že primárně je dítě rodičů, ale stát by měl pomoci dětem, které to potřebují, v opravdu extrémních případech i proti vůli vlastních rodičů. Jak tyto děti poznáme a co je pro ně pomoc, to je zásadní problém definovat. Ono i dítě doma často a tvrdě trestané, bité, špinavé, ve škole neprospívající, materiálně špatně zajištěné a živené může být ve své rodině mnohem šťastnější, než perfektně materiálně zabezpečený obyvatel sociálního ústavu pro mladistvé.
                      Nikdy nevím, zda mám obdivovat nebo nenávidět sociální pracovnice za to, že si myslí, že dokáží posoudit, co je pro konkrétní dítě správné, a co ne. V životě bych si něco takového nedovolil vůbec ani myslet, natož exekutivně konat.
                      Navíc, pokud projdeme většinu materiálů ohledně „šetření“ před odebráním nezletilého, tak většinou můžeme číst statě o tom, zda je doma uklizeno, zda má dítě svůj pokoj, postel, kolik šatstva a kolik ostatních předmětů v bytě používá, ale o zájmu či názoru samotného dítěte tam obvykle není ani slovo.
                      Uznávám, že jsou rodiče, kteří ve své roli selžou, ale obávám se, že úředníků, kteří ve své roli selžou je řádově mnohem víc (pokud existuje jediný, který v této roli vůbec může neselhat)!

                    10. Intergrale: Naopak je to zodpovězeno již dávno a to tak, že dítě nevlastní nikdo, v ČR nemůžete vlastnit lidi.

                    11. Zajisté. Otázka ovšem zní, kdo o něm rozhoduje. V zásadě jsou dvě možnosti:

                      (a) rozhodují o něm rodiče, resp. pěstouni; do jisté (velmi malé) míry jim do toho mohou mluvit sousedé v obci, stát se do toho nesere vůbec nijak a vůbec žádným způsobem: v pořádku, tak to má být; tu a tam nějakému dítěti mizerní rodiče v mizerné obci ublíží, ale takových případů je naprosté minimum;

                      (b) rozhoduje o něm stát, resp. státní úředník, i proti vůli rodičů: to je totálně v hajzlu, protože státní úředník ublíží daleko horším způsobem daleko více dětem, než by rodiče mohli i v té daleko nejapokalyptičtější vizi. Vizte Barnevernet a ty ostatní.

                    12. ocs: Primárně rozhodují rodiče a stát má pouze dohlížet na excesy. To se netýká adopcí, adopcí práva k dítěti ztrácíte a proto musí nastoupit stát a soud.

                      Barnvernet je svinstvo a nemá v právní společnosti co dělat.

                    13. Což je právě ta svinská totalitní fašistická zvůle, o níž zde, Mlho, již hodinu hovoříme.

      2. no problém je, že oni je do děcáku nedávají, ale kurví jim život pěkně doma. 75% je hodně přehnané číslo. U nás na sídláku je 50 % smažek, alkád a jiného odpadu a všichni mají děcka, sedí s těma mrňatama v pajzlu a lijou to do sebe hlava nehlava, načež pak po sobě v značné intoxikaci vulgárně řvou a dávají si do držky. A mezi tím si hrajou vrstevníci mých dětí. Vzít děti na městské hřiště se z podobného důvodu ukázalo také jako velmi nevhodné, starší grázli kolem 10 let, co už od kámošů a zkurvyfotra odkoukali jak být pořádným vypatlancem a zmrdem okupují atrakce určené 2-4 letým dětem, řvou , plivou a kurvujou. To je realita ulice postkomunstické zbídačené země mimo prominentní čtvrti plné novostaveb a věcí jako je bazén, audi, dovolená, labrador atd.

        z tohoto titulu vnímám homosexuály mající děti jako fakt to poslední , co by mě sralo. Shodou okolností jsme u nás chvíli měli i gay bar, a bylo to jediné místo v okolí, kde seděli aspoň trochu slušní lidi, co jsou ve všední den ve 12 ještě střízliví a nechtějí vám na potkání rozbít držku

        1. presne tak. Krom toho ty deti k adopci se v tom decaku nevyskytly, ale souply je tam jejich heterosexualni rodice kteri o ne neprojevili zajem. Coz je jeste lepsi pripad. V horsim o ne matka projevuje zajem tak jednou do rokam takze dite hnije v decaku protoze ho nelze adoptovat.

        2. Myslím, že byste se z toho Chanova měl odstěhovat někam do normálního světa.

          1. to není chanov, takhle vypadá celá severní morava, to je fuk jestli jste v třinci, karviné, frýdku, těšíně nebo v ostravě. A tipuju že všechny industriální města v ČR takhle vypadají taky.

            Sídlák plný dělníků, havířů a jiných lidí se základním vzděláním, už v 3. generaci. 1/3 byla 20 let nezaměstnaná po strukturálním rozpadu průmyslu po transformaci. Středobodem je komoušské středisko, sestávající z vietnamce, 2 pajzlů s automatama, večerky s čepovaným vínem, samošky, drogerie, zeleniny, pošty a diskotéky, vše v nádherném brizolitu made in 1973, bez oprav či úprav do dnešního dne, s vybitým drátosklem. Obligátních 10-30 polomrtvých zombie houmlesů se dnem nocí potácí sem a tam po plácku, řvou, blijou a smrdí. Dezorientovaní důchodci do sebe vrážejí, chlapi v produktivním věku nasraně lítají z noční na ranní a naopak, denodenní dojeb v háku ventilují konstantní opilostí ve volném čase.

            Plat VŠ vzdělaného specialisty s 10 let praxe je cca 30 čistého, dělník má 20-25. Barák v lepší čtvrti na okraji stojí 5-6 milionů. Byty v lepší čtvrti neexistují, všechny jsou stejné. Utéct tedy nemožno. Kdo nezapodnikal v 90. letech nebo nezdědil, má smůlu. V praze dnes plat o 20 % lepší než zde, obyvatelný byt rovněž 5-6 milionů. Tedy nesplatitelné. Rozhodně nedává smysl přijít kvůli tomu o rodinu a přátele nadosmrti a žít v cizině.

            Chápu, že pro místní squadru sedlajíécí výhradně maserati a věnující se koníčkům jako je pilotáž nebo kosmické lety to zní jako distopická scifi od Bradburyho, ale ono to skutečně tak prostě je, lidé z horních vrstev to pouze nevidí, protože nemusí. Jeden soused je učitel, druhý zubař, třetí drobný podnikatel, nejsem to tedy pouze jeden já blbý neschopný ekonom co neumí vydělávat, ale sociální mobilita je prostě téměř nulová. Jak ses narodil, tak budeš žít.

            1. Kecy. Kdo chce, hleda navody, kdo nechce, hleda duvody.

              V Cesku je LUXUSNI socialni prostupnost, nic jako socialni bariery tady neexistuje. Syn dojicky a zednika muze bez potizi vystudovat zdarma treba molekularni biologii. Akorat se bude muset krapet vic ohanet, aby zaplatil bydleni a zivibyti behem studia. Na tohle treba v UK zapomen.

              Co se tyce cen bydleni, za dva mice je slusny novy domek ( http://www.precis-mp.cz/Produkt/rodinne-domy-filip – ja mam od tehle firmy jiny, trochu vetsi a jeste levneji nez je deklarovana cena, kupoval jsem jenom hrubou stavbu a zbytek delala parta Ukrajincu). Pak jenom pozemek, pricemz slusny zasitovany pozemek na sev Morave je v rozmezi 0,5 – 1 mego. Neni nejmelnsi problem se na sev Morave vejit do 3 micu s novym domem.
              Muj pozemek stal 2 mega, dobre misto v 20tis meste u Prahy je drazsi. Celkem mam novy barak za 5 micu a v tom je i 0,5 mega upravy zahrady.

              V realu je na sev Morave utek z hnusu za lepsim bydlenim snazsi nez Praze, kde je i pres rozdil prijmu MNOHEM draze. Letmo jsem mrkl na sreality, starsi domek v Jistebniku 1,7 mega (budou potreba nejake opravy), vlak Jistebnik – Ostrava Svinov 7 minut…

              1. No, zrovna v UK je socialni mobilita relativne slusna.

                1. No relativne vuci Saudske Arabii mozna jo, ale kdo v UK nema socialni kapital z pekelne drahych soukromych internatnich skol, na ktere navazuje Oxford/Cambridge, vcetne prislusneho posh prizvuku, ten brzo narazi na skleneny strop.
                  V CR nic takoveho neni.

              2. Chytrolín od googlu, to miluji.

                Jo, může vystudovat mikrobiologii, v podniku bude pak dělat pravděpodobně papírování pro ekologický odbor EU za cca 18 čistého (mám 3 známé co vystudovali biologii), to bude mít na luxusní garsonku, chleba a vodu a jeho táta zedník do něj bude jebat, proč si nenašel slušnou poctivou práci na stavbě :) Vzdělání nemá odraz ve mzdě, to už snad ve 21. století každý ví. Nejvzdělanější lidi co znám, vydělávají nejmíň. (známý je dokonce mgr et mgr, nemá ve 32 letech ani na ojeté auto)

                Za 2 míče slušný domek – to co je v odkaze je cena „již od“ – papírové dveře, nejlevnější linoleum nalepené přímo na beton, shit vodovbodní baterie, shit všechno, co se rozpadne do 3 let. Když to má za něco stát, začnete klikat a jste rázem na 3,5-4. Navíc to není dům, ale mini zahradní chatka. Když rekonstrukce panelákového bytu stojí po levnu kolem 500, asi těžko bude použitelná novostavba za 2 mio.

                Abyste mě pochopil, já nemluvím od kompu ale ze zkušenosti, neboť mám cca 10 známých co teď dostavěli nebo ještě staví. Pod 4 mega se nevešel NIKDO a to všichni makali několik let na těch haluznách vlastníma rukama + celá jejich rodina. A všichni začínali s rozpočtem 2 mega. Jo a ti co bydlí už 5 let už opravujou a rekonstruujou, protože šetřili, kde neměli.

                Parcela za 500 hodně štěstí, to tak pole někde vedle dálnice nebo fabriky, nevěřte všeemu, co je na internetu.

                No a máme-li dům hodně mega super po levnu za 3,5 a parcelu za 1,5 tak jsme na ….. wait for it ….. 5 mega. Nebo můžete koupit postarší model ze 70. tých let za 3 a za 2 zrekonstruovat, finančně totéž, šance na lepšího fleka.

                Pořád se ale bavíme o blbostech, protože s 30 měsíčně 2 dětmi a ženou na mateřské NENÍ MOŽNÉ splácet hypotéku třeba 15/měs, nevyjde to, jestli máte děti je vám to jasné, pokud ne , pochopíte až budete mít. Opět nejedná se zde o mě jako jedince , ale celospolečenskou situaci, z těch 10 lidí co stavěli, o kterých jsem mluvil, 9 to financovala rodina/dědictví, pouze 1 na to vydělal a ten je opravdu úspěšný manažer.

                Jediné s čím souhlasím je , že posun je zde snažší než v Praze, to je bez debat. Pokud vám těch 5 mega dá fotr nebo jste jeden z 1000 co se prokousal na manažerský flek za 100 měsíčně, pak je to úplně v pohodě.

                Jo a v UK jsem byl, vzdělání tam bylo pokud vím zdarma (jistě , ne oxford), ještě jim dávali kapesné, kámoš se tam takhle úspěšně flákal na nějaké vyšší odborné škole asi 2 roky, aby nemusel pracovat, neb z kapesného od státu v pohodě vyžil.V UK je totiž socialismus jako prase.

                1. V akademicky sfere jsou nuzny platy, ale s vejskou nemusis delat jen tam. Dobrej molekularni biolog je docela zadana profese ve vyzkumu. Kurva, i s maturitou muze jit delat do praglu straznika, poptavka je a platy slusny. I prispevek na dopravu 2000 mu daj. I byty prej davaj. nemusi zustat v ty prdeli kde se narodil. Ale problem tehle lidi neni objektivni nedostatek moznosti ale ty sracky co si nesou z vychovy a rodinnyho prostredi. Zadna ucta ke vzdelani, zadny uceni se hledat prilezitost, zadny postarat se sam o sebe. Jen nadavat na rezim, na ty co se maj lip, natahovat ruku a cekat ze se o ne nekdo postara a hledat chybu vsude jen ne v sobe. Takze jo, jsou v prdeli. Ale ze subjektivnich pricin – kvuli rodicum a vychove a ne proto ze by objektivne nebyly moznosti.

                  1. Nezlobte se, ale tady žádný výzkum není. Tady je automobilka, hutě, něco chemického průmyslu, potravinářského …..

                    A já neříkám že nejsou možnosti, jen se snažím naznačit, že vzdělání je poměrně k ničemu, když dělník v automobilce má víc než řadový doktor/právník/ekonom/učitel. Co si budem povídat, kdo chce prachy, musí dělat obchoďáka nebo programátora, tam je vata jak má být. Ale to prostě nemůže dělat každý, úspěšným obchoďákem může být i týpek s učňákem, ale musí mít na to talent.

                    Všichni co znám hledají příležitost jak zběsilí, to mi věřte. Zatím stejně nejlíp platí automobilka.

                    Jo mimochodem toho strážníka jeden známý co těch možností moc neměl dělat šel a stejně by se v té fabrice měl nakonec líp a nemusel by denně vybírat ze škarp poblité bezďáky se žloutenkou.

                    My nenadáváme na režim ani na ty co se mají líp, jen suše konstatuji, že socioekonomické karty jedince jsou rozdány cca v 15-20 letech a pak už je to jen postupné naplňování osudu. Jsou dány kombinací jeho konkrétního talentu a AKTUÁLNÍ poptávky na trhu práce (nadějný talent na programování by byl v roce 1920 k ničemu, obchoďák za komančů taky), rodinným zázemím, výchovou, kapitálem a lokalitou.

                    Například po desetiletí působení ve firemní sféře zjišťuji, že křesťanská tradiční morálka slušného člověka se absolutně vylučuje s manažerským povoláním, neb to je založeno na manipulaci, podrazech, lhaní, taktických hrách a zneužívání lidí a slušný člověk prostě nakonec prohraje, nakonec v bahně nejlíp umí běhat svině. Není moje vina, že neumím podrazit a totálně dojebat dobrého kamaráda abych z toho měl užitek, prostě nás tak vychovali.

                    Tedy chci říct, nedávejte to furt těm lidem za vinu, specielně zde na webu je každý chytrý, protože prostě ten úspěch měl a neví jak to vypadá na druhé straně.

                    1. Kdyz jsem v roce 2000 vylezl ze skoly, v Koprivnici ani v Ostrave jsem o zadnou slunou praci nezavadil. Bylo to mnohem horsi nez dnes, v kraji nebylo Tieto ani Freescale a Siemens byl v pocatcich.
                      No tak jsem se poohlidl jinde.

                      Byl jsem na projektech v Praze, v Lodyne, Frankfurtu, Mnichove, Zabrehu, kdyz jsem se pozdeji s rodinou usadil, uz beru jenom Prahu a okoli + vzdalena prace s obcasnou navstenou zakaznika tak jednou mesicne.

                      Kdyz nezvednes prdel, nemas.

                    2. dobře k věci, co děláte? jste obchoďák nebo programátor?

                      co to znamená „být na projektech“?

                      já jsem třeba senior back office specialista.

                      Jo siemens je super, zajímal jsem se tam o práci nákupčího v němčině, angličtině a polštině. Dávají za to 18 hrubého :)

                    3. Pozice devka pro vsechno, pouzivam hrdy nazev Konzultant nebo Systemovy Architekt.

                      Potreba je k tomu zakladni znalost UNIXu, integracnich protokolu a Javy. A postupne nabrana znalost, jak to posrali jinde.

                      A hlavne je potreba umet dobre cist, nacist si metraky podkladu potrebnych pro implementaci a debugovacich logu, zamestanci zakazniku jsou velice lini cist a dobre zaplati za to, ze cte za ne nekdo jiny a poskytne komprimovany vycuc.

                    4. viz moje odpověď níže, naše debata nadále postrádá smysl, máte obrovské privilegioum, že máte talent na něco , co prostě v tomhle stolejí všichni chtějí a potřebují, tak si toho važte, ale prosím nepoučujte ty, co toto privilegium nemají.

                      A ano je to talent, já chodil na kurzy programování od roku 1990 různě furt, počítač jsem vždycky měl, jsem řekněme pokročilý uživatel, ale tohle jsem se nikdy nedokázal naučit, prostě to tam není ani když se snažím sebevíc. Stejně jako jeden má absolutní sluch a smysl pro rytmus a druhý se to nenaučí kdyby ho tyčí mlátili, je to totéž.

                      A ano, takové privilegium se dá srovnávat např. k obrovskému dědictví.

                    5. Rodina moji zeny je samy kantor. Jejich mzdy plne odpovidaji pracovnimu nasazeni. Samozrejme vsichni volici CSSD a nadavaji, ze drive bylo lip. Pritom tolik volneho casu, co maji, jim muzou skutecne pracujici jen zavidet. A stres s parchantama? To ma kazdej autobusak taky.

                    6. v tomto souhlasím, z naší rodiny učitelská banda totéž, nadávají, že já vydělám víc než oni, ale že když já jdu dojebaný z práce oni už se vrací z výletu jaksi nevidí. A taky volí ČSSD

                    7. Moje máma učí na základce a přichází z práce určitě víc dojebaná než jsem býval já, když jsem ještě za studií chodil brigádně přes prázdniny na šichty do fabriky jako strojírenský dělník. A to si tahá práci ještě domů, příprava výuky, opravování písemek a neustále vypracovávání nějakých debilních unijních projektů. Už stokrát jsem mámě říkal, že se divím, že se na to za ty peníze nevysere a nejde dělat třeba někam do laboratoře, když je vystudovaný chemik…
                      Ano, dva měsíce prázdnin, ale nestálo by mi to za to. Jako středoškolskolský absolvent technického oboru mám lepší nástupní plat než ona po desetiletích praxe

                    8. Já teda nevím, několik manažerů znám a jsou to vesměs rovní chlapíci. Samozřejmě že podíl deprivantů v pozici kde se můžou jebat podřízení bude možná o něco vyšší než populační průměr, ale takhle to generalizovat mi přijde trochu mimo. A jinak když jste ten specialista na zadní kancelář, tak proč třeba se nekousnete a nevezmete si melouch a neděláte třeba nějakým lidem za peníze účetnictví a z toho si nevyděláte na ten „sociální přesun“. Neberte si to prosím nijak osobně, ale nám třeba sousedi při kafíčku vyprávějí jak sou strašně chudí, někdy už jsou to naprosté absurdity, a když se ptám jejich synka ve 4 odpoledne co dělá máma, tak mi řekne že sedí u televize a pije kafe. Zatímco jiných pár sousedů neustále chodí v montérkách a pojíždí traktorem, a každou chvíli mají tuhle novou střechu, tuhle nový auto atd. Mluvím sice o dědině, ale ten princip bych řek že bude platit i jinde. A co se týče toho bydlení, existují i staré baráky, které sice vyžadují rekonstrukci, ale klidně se to dá dělat i za chodu.

                    9. -manažer prostě musí chodit přes mrtvoly a na to musíte mít povahu. Nemusíte být nutně svině, ale taky ne cíťa a žádnej hodnej strejda.

                      – no to právě ten princip neplatí, což mě osobně celkem séře. Nejsem účetní, jsem obsluha zákazníka a správce databáze a fakturace v energetice. To se jaksi jako melouch dělat nedá. Prostě ne. Bohužel, jinak umím celkem hovno, co by se jako melouch prodat dalo. Muzikant jsem na baterky , v baru hrát nemůžu, zednickou ani automechanickou neumím dost na to, aby mi to někdo zaplatil, papíry na C a profesák nemám, že bych posouval někde s vejtřaskou, anglicky a německy neumím dost na to, abych to mohl vyučovat ….. a brigády v lese jsou v dobu, kdy musím sedět v práci :)

                      nějak vyžijem a bídou nechcípem, ale na barák a dovolenou to není

                    10. Vy si to manažerský zaměstnání moc idealizujete. Většinou jsou to prostě chlapíci nebo ženský co musí řešit problémy jako každý jiný – akorát při tom přijdou do styku s daleko více lidmi. Nic víc nic míň.

                    11. „manazer“ je uplne obycejnej „vedouci“. A vedouci ma byt bud chytrejsi, nebo zkusenejsi nez ti, ktere vede. To je vsechno. Opravdu dobry vedouci ma pracovat svoji hlavou a rukama svych podrizenych.

                    12. pracuju v malém kolektivu, kde mám manažery přímo přes stůl, neb jsem jen 1 stupínek pod nimi, znám je dobře a znám jich dost a něco jsem se s nima nachlastal. Ano znám i férové a slušné, ale ti většinou dlouho nevydrží nebo jsou „manažeři“ jen na oko a žádné opravdové pravomoce nemají. Málem jsem se jedním takovým stal a nakonec jsem rád, že nevybrali mě, protože ten nebožák vlastně ani nedostal žádné velké prachy, na všechno se stejně musí ptát nahoru a teď ho jebou zvrchu zespodu. taky tipuju, že to dlouho nedá.

                      Jinak si to neidealizuji, je to v podstatě o organizování kopce sraček a řešení oprativních problémů. Jenže jakmile překročí určitou hranici nekontrolovatelnosti, začíná rozkrádačka, ojebávečky atd.

                    13. Jebat podrizene? Zrovna ted nedavno jsem o tom kdesi cetl, zatim snad jen ve stadiu pripravy. Kde to jenom… :)

                  2. apropo: tenhle často omílaný příklad s městským policajtem. Když jste dělňas ve fabrice u nás , máte garsonku za 5 měsíčně a 20 na výplatu, co si jako pomůžete, když vám jako měšťákovi dají třeba 30, ale v praze, kde totožný nájem stojí 12 a v obchodech a v hospodě je o 30 % dráž? Budete ve stejné prdeli jako doma, akorát rodinu a kamrády budete mít 400 km daleko. Toliko k sociální mobilitě.

                    1. Zajimavy je, ze dva ze tri mestaku v Praze maj prizvuk, zpravidla moravskej. A nedelam si iluze ze by ta zbyla tretina byli rodili prazaci.
                      Mimochodem, zrovna delnasove v automobilkach maj slusny prachy i v ramci celostatniho prumeru. Pruser jsou spis lokalni sluzby a zemedelstvi. A papirove i gastro, ale tam se dost penez davalo bokem.

                    2. no to zase pozor, i když se to málo jinde v republice ví, ono u nás na ostravsku to není tak v prdeli jako někde na jižní nebo střední moravě, tedy pro dělníky. Kdo je slušně chycený na hyundai nebo v nové huti klementa gottwalda, ten si s přesčasama 25-30 čistého nabouchá zatímco chlapi dole na moravě v zemědělských podnicích fakt makají kolikrát za 12 – 15 klacků. To pak samozřejmě kariéra MP v praze zní lákavěji. Taky jsou v tom obrovské rozdíly, co fabrika, to jiné podmínky.

                      jinak ne 2 ze 3 měštáků v praze, ale mám pocit 2 ze 3 „pražáků“ obecně, nahrnulo se tam toho tolik, že platy klesly skoro na úroveň „doma“ na východě, což mi vyhovuje

                2. Mno, to je dobre, ze mas tak dobre spocitane, ze to nejde.

                  Ja si to tak dobre nepropocital, a proto jsem si nechal postavit od mnou linkovane firmy MP Precis domek v deklarovane cene 2.2 mega bez DPH (tedy 2.53 mega s DPH) (objednal jsem jenom hrubou stavbu – zbytek delali dilci subdodavatele rizeni mnou placenym stavbyvedoucim).
                  Celkova cena 2.4 mega – spocetl mi excel po souctu vsech dilcich plateb.
                  Nad ramec zakladu je v tom:
                  – trojkombinace solary, kondenzacni kotel, akumulacni nadrz – zaklad je turbokotel Junkers (jenom tohle stalo 90 litru)
                  – podlahove vytapeni
                  – navyseni izolace na paramtery A (20 cm polystyren steny, 14 cm EPS podlaha, 40 cm vaty strop)
                  – okna sestikomorova Rehau trojskla s teplym delicim paskem, posuvne dvere na terasu
                  – krbova kamna a komin na pevna paliva (standard je jenom plynovy odtah turbokotle)
                  – baterie v koupelnach termoregulacni (nemecky vyrobce na R, jmeno jsem zapomel) 3000 za kus

                  Jedine, co jsem na tom delal, ze jsem si to cele vymaloval primalexem na bilo, to abych mohl rikat, ze jsem na tom neco delal.
                  Nastehovani podzim 2012.

                  Pozemek me stal 2300 Kc za metr, coz pri pozemku 860m dela 1978000 Kc, 20 tisicove mesto par km po dalnici za Prahou, dobre dostupne MHD – to neco stoji.

                  Zamstnanim jsem picmoch bez jedineho podrizeneho v IT, byl jsem na par zahranicnich projektech a mam nejake jmeno, prijem se pohybuje kolem stovky cisteho mesicne.

                  Proto jsem velice prekvapen, ze tvoji znami nejsou schopni postavit pod 4 mega, sam pochazim z Koprivnice a moji znami toho schopni bezproblemu jsou. Co se tyce cen pozemku, v mnou vyse zminovanem Jistebniku (7 minut vlakem do Ostravy) se prodava za 550Kc/m, tedy mene nez ctvrtina ceny meho pozemku.
                  https://www.sreality.cz/detail/prodej/pozemek/bydleni/jistebnik-jistebnik-/2510405980#img=0&fullscreen=false

                  Kdo chce, ten si v tehle zemi zije jako prase v zite. Nemecko s primernou mzdou 100kKc je za rohem, staci delat pro Nemce za prumernou mzdu. Obvykle to chce v Nemecku nejakou dobu stravit, az po case je mozno jit zpet do CR a delat pro ne vzdalene.

                  1. jo tááák, no tak už jsme doma

                    dobrá, tímto nemá cenu se dále bavit. Jste IT/programátor, to je ten jediný obor, za který se dneska platí, leda by jste byl ještě obchoďák.

                    OK, gragutuji, vyhrál jste tohle století, to patří prostě vám. Všichni kamarádi co jsou programátoři mají kilo měsíčně a barák, i tady u nás.

                    Proto máte takový problém pochopit, jak těžké je se prosadit v jném oboru, protože jste to prostě nezažil. Ježiš správce sítě když jsem studoval v roce 2000 v praze bral 200 kč čistého na hodinu jako brigádník.

                    Dál je naše debata zbytečná , svět IT je trochu jiný obor, tam vám nabídky práce dávají sami, nemusíte se potloukat po pohovorech a lhát že jste superman. Náš dodavatel SW si účtuje 100 €/ započatou hod, to se to pak rozumuje….

                    Jo a k baráku – 2,4 mega BEZ DPH je jaksi 2,9 S DPH (víte, každý není plátce) a to bylo před 5 lety, nějaká ta inflace + raketový růst cen nemovitostí v posledních 3 letech a jsme na mých číslech. Na tom mě nedostanete, analýze realitního trhu se nějaký čas věnuju.

                    1. Slušnej řemeslník si taky 30-50 čistýho vydělá (dobře, v prdeli 20-40), a navíc si kus práce na baráku udělá sám, ať už novostavbě, nebo rekonstrukci. Samozřejmě, když si narazí nějakou ochechuli, co se tak maximálně šminkuje a chodí po kafíčkách, tak to neutáhne. Pokud aspoň něco dělá, proč by konkrétně dohomady neměli vyjít?

                    2. no to rozhodně nerozporuji, sám jsem byl na vážkách, jestli se nemám radši naučit dělat koupelny a svůj posraný diplom z VŠ spláchnout do hajzlu, dělali jsme s kámošem doma tu moji a žádnou vědu jsem v tom neviděl.

                      ale to pořád neřeší, že 30 čistýho je dneska minimální mzda pro holé přežití v panelovém domě, i když dejme tomu polovinu peněz zdědíte a budete brát hypo jen na 3 mega, furt je to někde kolem 15/ měs. a půlku platu prostě nemůžete dát pryč, nezbyde vám na žrádlo, dojíždění, pojištění, děti …..

                      proč by neměli vyjít asi takto

                      můj aktuální měsíční rozpočet vypadá cca (bydlím ve vlastním bytě):

                      30 plat + 2 tis. příjem z pronájmu garsonky

                      – 6000 byt včetně elektřiny, vody, internetu
                      – 2000 benzin do aut
                      – 3000 antialergení mléko pro staršího syna
                      – 2000 plínky za oba mrňouse
                      – 1500 léky v průměru (kapičky, sračičky, smecta, vigantol, espumizan, calgel, nurofen ….)
                      – 1000 pojištění (když rozpočtu roční platby na měsíc)
                      – 10000 jídlo a základní drogerie (4x měsíčně LIDL za cca 1600 + drobné nákupy co 2 dny, pečivo, ovoce, čerstvé maso)
                      – 5000 PMP neboli Průměrný Měsíční Průser. Tento měsíc pračka kaput, nová 8000 ve slevě, minulý měsíc nedoplatek teplo+voda 11000, měsíc předtím mikrovlnka KO 1500, měsíc předtím se mi rozpadly boty 1500, měsíc předtím oprava auta 3000, měsíc předtím …….
                      – 2000 dám na stavebko klukům na studia, když to náhodou dobře vyjde

                      žena vydá mateřskou za oblečení + boty pro děti, kojeneckou výživu a různé drobné výdaje tu stovka tam dvě

                      tak a teď mi tam najděte 15 na hypotéku

                    3. Když kupujete všechno nový při takovým příjmu, tak se nedivte, že na nic nemáte…spousta lidí došla třeba na to, že kupovat dětem v prvních asi pěti letech neustále nový je k hovnu, vyrostou z toho v průměru za 3-6 měsíců, však bazary za pár korun až odnos/kus valí jak nikdy. A ten zbytek obvykle zařídí příbuzenstvo.

                      Pračku za 8? Mikrovlnka 1500? (navíc mikrovlnka je šrot, mě na 99 % věcí stačí sporák a trouba) Dyž sou toho plný bazary za pár šušňů? A levnej novej akční šmejd (pro ty co prostě radši po záruce zahodí a koupí jiný) je za třetinu? To bych musel upadnout na hlavu.

                      Asi začnem valit repasovaný zboží jak nikdy, hned volám kolegovi, ať jde pronajmout tu halu a začnem svážet. Jestli dáte 8 za novej hajzl, tak musí existovat neurekom myslících lidí, co dají za kvalitní repas (=obvykle přesahující kvalitu novýho) 5… Když navíc děláte napůl v ET a neumíte si zjistit co je aspoň trochu kvalitní, aby se pak všechno sypalo, tak je to k pláči, ale pro vás a nestěžujte si, je to jenom vaše neschopnost…

                      Krom toho, správa databáze, to jako nedokážete najít něco na třetinu úvazku na přivýdělek? Je to po programátorech jedna z nejčastěji žádaných specializací, takže na to spíš serete a vymlouváte se, ne, že není.

                    4. Znám celkem dost lidí co teď staví/dostavili a menší dům cca 2 000 000 základ + 500 000 okolnosti a s pozemkem jsme na těch skoro 4 000 000. U všech. Málokdo chce bydlet někde v prdeli za Ostravou, tam věřím, že je pozemek levnější. Plus vše co jste napsal…

                    5. Taky záleží jak to chtěj všechno velký, že. Fakt každej nepotřebuje x tisíc metrů čtverečních a hrad s dvojgaráží, stačí menší dvoupatrovej (resp. podkrovní) domek s parkováním před barákem.

                    6. Je potřeba nezapomenout na 4m2 na umístění grilu, koneckonců je to jeden z hlavních důvodů proč se stěhovat do baráku.

                    7. Gril? Pod timhle pojmem si stavi jeden soused stavbicku asi tak 30 m2. V Brne mam kamarada, ktery pod pojmem „gril“ ma na pozemku dvoupodlazni domek, kde nahore jsou i 4 cimry pro navstevy. Lidi jsou ruzni…

                    8. No já byl zase u známého v řadovce a tam je zahrádka 30m2, okolo pěkně 5 bezprostředních sousedů a k tomu těch pár betonových metrů vyhrazených pro gril. Takže večer sedí každých 8 metrů jedna grilovací parta vedle sebe a svorně tvoří jakousi hradbu proti syrový krkovici. Připadá mi, že dneska slouží gril namísto bývalých domácích oltáříků.

                    9. Behemote to co píšeš stojí ty 2 míče.

                    10. ještě k těm barákům, nyní řeším intenzivně, neb žena je na prášky z toho, že se plácáme s dětma v paneláku, ale prostě a jednoduše se podívejte na inzerci realit. cokoli použitelného pod 4 mega prostě není, ne a ne a ne a ne, nikde v okolí mého bydliště a to jsme levný kraj. Kdyby to bylo tak levné, asi by se to tak draho neprodávalo. Teď chcou už i za rozbité staré haluzny 3 mega, trh se okecat nedá

                    11. Ja jsem na Sumave koupil poloruinu s nekolika hektary vseho mozneho okolo za 1,2m. Nacpal jsem do zakladni rekonstrukce cca mega, jeste tak trictvrte to zbasti a mam pohodovy bydleni v horach s dostupnosti vetsiho mesta 20 min doleva i doprava. Plzen hodka cesty.

                    12. no dobře, v nýdku nebo na kysucách tohle máte taky, ale to není pro každého. A obávám se že za tyhle prachy už dneska ani tam ne, fakt si proklepněte reality, vylítlo to šíleně

                      kromě paneláku máme v rodině ještě dřevěnici v beskydech, velkou, vlastně dvougenerační s 10 hektary, ale dojíždění do práce je tak na hodinu a půl v každou stranu a mýt se člověk musí v lavoru :)

                    13. Nevím, kolik do toho chce nacpat, ale neuvažoval jste při těchto cenách zastavěných parcel o stavbě? Pokud ano, klidně se obraťte, mohu Vám vysvětlit, na čem všem se dá ušetřit (pokud udržíte sebe a madam na uzdě). Ano, vyjmenuji Vám věci, které jsem já udělal, stály dost peněz, ale lze se jim vyhnout a pořád to bude obyvatelné. Nicméně pod tři míče si to nedovedu představit, leda byste si opravdu všechno (či hodně) udělal sám. Sysopova rekonstrukce za necelé dva mega je hezký výsledek, i kdyby to nebylo velké.

                    14. nebojte, zajímám se dlouhodobě, já dokonce jednu parcelu mám, takovou trochu na hovno (tvar a terénní úprava), ale na pěkném místě.

                      jenže tak jako tak ty 3 míče jsou prostě nereálné viz můj rozpočet uvedený výše. resp. kdyby se prodalo úplně všechno co máme, byt, garáž, garsonka + úspory, možná bych to i pokryl jen s malým úvěrem jenže ….. žiju v bytě s velmi nízkými náklady a ještě mám drobný příjem z pronájmu a i tak je to prostě s odřenýma ušima, fakt všechny koníčky a vůbec výdaje za sebe jsem prostě zrušil, nemám na to, rodina není prdel …. no a teď si nedovedu představit provoz baráku, to jsou další výdaje navíc , třeba koupit sekačku, nářadí, plot stojí prachy, opravy už nejsou jen měnění žárovek ale třeba výměny poničených okapů, omítky … kamarád má novostavbu a jezdím mu tam občas pomáhat, tak mám představu, musí vysolit vždy tu a tam kilo jen tak, na nějakou dodělávku, opravu ….. a kde to vzít, když neušetřím prakticky nic.

                      Mám diplom z oboru finance, jestli já něco umím, tak je to počítat prachy a šetřit je a tohle mám fakt spočítané, nejde to. Ne teď

                      Současné možnosti jsou následující – doufat, že žena jednou bude vydělávat podobně jako já a ne 10 litrů, se 2 platy už se dá pracovat. Je taky vidina nějakých menších dědictví v budoucnu.

                      A nakonec, já bych vůbec nejradši nechal model byt + chata, jenže chalupa by taky spolkla tak míč dva, aby odpovídala nárokům žen 21. století. Mi nikdy nevadilo topit v kachláku, mýt se v lavoru, bydlet s myšima a srát na suchém hajzlu, ale vysvětlujte to manželce z města …. ono je to totiž mnohem pohodlnější, když se vám nechce nebo v zimě, jste v pohodě v bytečku a když potřebujete prostor, jste na samotě, kde nikoho neserete ani dýmem ani rachotem a vůbec tam můžete dělat všechno, co je jinde zakázané nebo nemožné

                    15. Re: Pospec
                      1.8.2017 v 13:02

                      Moje zena je puvodne z mesta. Trvalo to 12 let, ale dneska uz pochopila, ze bydlet v kralikarne se proste neda. Sousedi nahore s plovouckou a detmi, co miluji drevene kostky, dole sousedka, co pri smazeni neumi zapnout digestor, pred barakem vecne boj o parkovani a tahani nakupu v rukach pak pres dve ulice… jojo, zili jsme ve trech bytech a zena nakonec pochopila.

                      Byt je vetsinou fullservice bez starosti. Ale co s volnym casem? Travit ho v praci? Nebo ve meste v nejake prefabrikovane zabave? To uz je holt kazdeho vec, jak to vidi. Dum chce udrzbu, ale pokud ho clovek dobre vybere (nebo aspon poradne vybere parcelu), pak mu nabizi mnohem vice komfortu a klidnych nervu, nez panelakovy socialismus.

                      Panelak vidim jako dobry, kdyz je cloveku 20.

                    16. mi to nikdy nevadilo, protože jsme byli každý víkend na chalupě a zas mezi běháním do háku z háku bych na barák asi stejně neměl čas. Žena ovšem chalupu nesnese, protože je to tam špinavé, samá breberka, seno a bordel. Jedině kdyby to tak byla nějaká krásná zánovní horská chata a ne dřevěnice z roku 1932.

                      jinak co s volným časem neřeším, nemám vůbec žádný, 9 hodin práce + nonstop péče o 2 batolata, žádná dovolená a je vymalováno. nekecám, nemám čas ani nafoukat gumy na autě, skoro jsem nedobrovolně přestal kouřit, protože ty 4 minuty na to cigáro prostě nevyhrabu, jak mi zapíská na šichtě, už řve telefon že „doma je ta a ta katastrofa třeba koupit to a to, zavést to a to tam a tam, a hlavně rychle domů, protože je to peklo ….“, kojenec začíná v 5 ráno, batole chodí spát v 11 večer, takže pokrytí 100 %, život bez babiček a rodiny je těžší, než jsem předpokládal :)

                    17. Re: LWG
                      1.8.2017 v 12:37

                      Kupoval jsem chalupu, ktera byla stavena v roce ’58, bydlel v ni zednik. Takze si vsechno udelal fortelne, i kdyz obcas krivo. Sklep kamenny z puvodni chalupy, ale jinak cihla nebo porobeton s prizdenou cihlou zvenci, pochozi stropy,… takze jsem jen strhl mastal a postavil nove z termocihel. Krov jsme sundali, upravili a zase sel zpatky. Krytinu jsem si pokladal loni mesic sam, protoze pokryvaci meli plno prace jinde diky vichrici. Zastavena plocha samotneho domu je asi 240 m2. Podkrovi nehodlam obyvat, ale da se tam susit a skladovat kdeco, klasicka puda. Vlastni studna plus obecni vodovod ze studanky kousek nad vesnici (vodne 25 Kc/m3).Sracky do zumpy,vyvazi zdarma chlapek,co obhospodaruje moje louky a vozi dolu do udoli do cisticky,kde je to zdarma,protoze beru obecni vodu. Kotel zplynovaci na mekky drevo, ktery tady sezenu za pakatel (nastojato prorizka 100 Kc/bm3 pokud neni moje), atd.

                      Na stavbu jsem mel dva zedniky a delal s nima. Topeni, vodu, odpady a elektriku si delam sam, jednak mne to bavi a druhak po mnoha spatnych zkusenostech to chci mit pod kontrolou. Takze pak kupuju jen matros a ten mam se super slevou pres kamarady, co maji stavebni firmy. Proste clovek musi nevyhazovat a pak to jde.

                      Alfa a omega vseho je samozrejme prace. Ale to uz jsem tady probiral, ze na tom jsem delal mnoho let a tim padem je fuk, kde ziju. Nicmene, v dnesni IT dobe toto muze pomerne hodne lidi udelat taky. Syn souseda dela v Praze elektrikare, ve ctvrtek je doma, vraci se v nedeli vecer. Rikal, ze se to da.

                    18. Já bydlel v Budějicích cihlovém 1+1 35m2 v podnájmu. Pak se domácí rozhodla, že byt prodá a zadotuje syna, který tehdy stavěl dům. Byt nabídla nejprve mně za jeden meloun, což byla poměrně slušná cena, protože dobrá lokalita, všude kousek, relaxační zóna na nábřeží naproti přes silnici a chodník. Byla dokonce ochotná i slevit. Já se ale rozhodl pořídit si něco svého a koupit tedy v bezprostředním okolí Budějic malý domek do půl mega, dalších několik stovek tisíc do toho vrazit a mít ve výsledku za milion něco, kde bych mohl pohodlně a přitom celkem nerušeně bydlet a provozovat své koníčky. Nakonec jsem koupil za o něco vyšší cenu 10 km za městem domek na vlastním pozemku a domovním číslem kvůli možnosti zapsání trvalého pobytu. Postaveno to bylo na začátku osmdesátých let minulého století. Papírově je to rekreační chata (kvůli územnímu plánu), stavebně je to malý domek pro dva lidi, zděná a docela už moderně pojatá patrová stavba (stavěli si to rodiče předchozího majitele pro sebe na trvalé bydlení v důchodu, takže stavba samotná je fortelně postavená). Půdorys má 45m2, obytná plocha je něco přes 80 m2, disposičně 3+kk. Jenže až se dostaví nová kuchyň a upraví se ještě disposice, zvýší se obytná plocha na necelých 100m2, což více než slušně vyhoví mým nárokům na prostor. Technický suterén o současné ploše 45m2 zahrnuje garáž, dílnu a sklep, je tu elektřina 230/380V a vysokorychlostní internet. Za tuhle cenu jsou samozřejmě nutné kompromisy, v mém případě je nutné dokončit studnu (průzkum už byl proveden s kladným výsledkem) a předělat koupelnu tak, aby se dala rozumně používat, přesunout kuchyň do přístavby a postavit novou předsíň. Dále pak vyřešit topení tak, aby fungovalo bezobslužně. Stávající kamna na dřevo s výměníkem pro ÚT v podkroví fungují skvěle, 25cm polena mi doveze náklaďák z pily až téměř před dřevník a za pár kaček mám luxusní teplo celou zimu, ale musí se tam přikládat a prach z kamen taky není nic moc. Život tady v divočině má nějaké zápory (nutnost mít auto, plánovat nákupy při cestě z práce atp., pravidelně ošetřovat vodu v nádrži a vyvážet septik), ale každopádně už bych neměnil, protože to bydlení tady je úchvatné a líbí se mi tu stále víc a víc. Teď je v plánu nákup amatérského hvězdářského dalekohledu, protože to hvězdnaté nebe tady za letních nocí nemá chybu a přímo volá po pozorování skrze optiku :).
                      Provozní náklady nejsou příliš vysoké, vejdu se do dvou tisíc měsíčně za všechny služby a režii domku. Proto také nemám velkou haciendu, ale menší stavbu, která se snadněji udržuje a upravuje. Jako PLC programátor si nevydělávám špatně, takže mne nečekané výdaje nezaskočí, mám to z Chajdy do práce deset minut autem (méně, je-li slabý provoz)… v podstatě mi už nic zásadního nechybí :).
                      Apropo a offtopic, když už je řeč o topení: rád bych se poptal kolegů diskutérů, zda nemají zkušenosti s topením multisplitem. V mém případě by instalační a provozní náklady na provoz ÚT v celém domě + tepelné čerpadlo vzduch/voda či elektrokotel na straně jedné a multisplit se třemi jednotkami na straně druhé vyšly šul nul stejně, ale sbírám zkušenosti z provozu právě multisplitu: jako jednu z jeho výhod vnímám schopnost poměrně slušně topit v zimě a chladit v létě, ale klasické ústřední topení je robustnější, univerzálnější a jako zdroj tepla může s nadsázkou posloužit téměř cokoliv, co umí ohřát vodu a poslat ji do trubek. Tento systém by nahradil kamna na dřevo, krb by zůstal, ale zmodernizoval se na krbovou vložku s horkovzdušným výměníkem pro patro jako doplňkový zdroj tepla. Tepelné ztráty domku jsou cca 4kW při -5°C.

    3. A uz jste tuhle hypotezu videl nekdy v realu?? Detsky domovy jsou akorat plny barevnejch a bile zdrave dite jde na dracku. Fakt to neni polozeny tak, ze ti „panove“ co chodi kazdy rok pochodovat v kozenych kalhotech bez rozkroku zachranuji ceske deti pred zlymi heteropary.

    1. Nesmrtelná scéna :D

  4. To zní jako konfese latentní buzny, které to nevyšlo. Teď už jsi v pořádku, brouku?

  5. Pedofilové můžou děti adoptovat. A o to primárně šlo. Zničit mladou generaci tak aby nebyla schopná mít nebo úspěšně vychovat další generaci a evropani by vymřeli i bez přispění migráčků ISISáčků.

    Stačí když dva pedofilové prohlásí že jsou homosexuálové, uzavřou registrované partnerství a už se na ně vztahuje zákon o adopci. K tomu účelu byl stvořen norský Barnevernet a norské fondy které tuto pedofilní agendu protlačí do zbytku evropy.

    Situace je o to horší, že jde o homosexuály.
    Když vám třeba 17letý svede bez násilí dospívající dceru tak je to blbé, ale v podstatě se stane jen to, co by se stejně stalo o 2 roky později ve křoví za diskotékou se stejně starým spolužákem.

    Ale co když se totéž stane vašemu dospívajícímu synovi? Tam se to z principu bez násilí neobejde, navíc je to zvrácené. Z toho je trauma na celý život. Znám jednoho kterého svedl profesor na střední a ten zbytek života strávil sám, neschopný si najít partnerku.

    U homosexuálů je zastoupení pedofilie ve 40% případů. A ten zbytek jsou efebofilové, tedy na dospívající kluky. Jak píše autor, že od 25 už od nich měl klid.
    Homosexuálové totiž nejsou ani tak na muže jako spíš „na chlapečky“ jak se hovorově říká.

    V dnešním sodomizovaném světě aby otec svoje kluky hlídal víc než holky.

    1. „U homosexuálů je zastoupení pedofilie ve 40% případů.“

      Mohu poprosit o zdroj? Gayů znám minimálně 5, takže 2 z nich by teoreticky měli býti pedofily, nebo jste si to číslo jen vycucal z prstu?

      1. vycucal. Je to kreten. Se divim ze tentokrat nepise nic o zidech.

        1. Přece všichni židi jsou homosexuálové.

          1. Všichni ne – jen ti teplí.

      2. Je to samozřejmě pitomost… ale jelikož homosexualita ani pedofilie nemají jasnou definici a statistiky obou jsou zatížené obrovskou mírou nejistoty, manipulací s definicemi a čísly asi skutečně jde nějakého takového výsledku dosáhnout- nicméně stejně se můžete dostat na 40 % pedofilů u heterosexuálů.

      3. Respektive viz níže:
        „Ostatně je dost různých homostránek a homoblogísků kde autoři deklarují, že od 25 let jste pro ně prakticky nezajímavý“

        Když si jako pedofila představuje někoho, koho vzrušuje hlavně věková skupina do 25 let, tak se těch 40 % hravě vysvětluje.
        Spíš mi to přijde málo, u heterosexuálů bych to od boku tipoval někam mezi 50-75 %.

    2. kaBrnak: Adopce homosexuály se povolovala proto, že podmínky v dětských domovech jsou tak strašné, že většina chovanců dětských domovů nastupuje dráhu zločince a v tomto smyslu je lepší mít dva tatínky, než být v base.
      To co je průser je zákonný nárok homosexuálů na adopci, to se jim musí sebrat, protože pro dítě je nejlepší být v náhradní rodině a teprve pokud je náhradních rodin nedostatek, nastupuje záložní řešení adopce homosexuály.

  6. Naštěstí víme kam to spěje a můžeme to včas zarazit. Konečný zájem homosexuálů je udělat to v ČR tak jako v Norsku, tedy homosexuální pár si vyhlédne dítě v normální rodině a tamní Barnevernet na objednávku těchto homosexuálů s pomocí zcela vymyšlených důvodů dítě původní rodině ukradne a „přerozdělí“ ho těmto homosexuálům do adopce.

  7. Marmess:
    Homosexuál se vám jistě bude na potkání svěřovat že by nejradši přefikl vašeho synka.
    Že jste vrah to vám někteří soucitní ještě odpustí. Ale zneužívání dětí vám neodpustí nikdo. To je věc za kterou jste doživotním vyvrhelem.

    A ve společnosti kde se masivně protlačuje homosexuální agenda všemi způsoby vám určitě někdo bude předkládat pravdivé statistiky o tom že průměrná homokláda má za život stovky partnerů, že každý druhý je pedofil nebo efebofil a že močit na sebe navzájem patří k běžným hrátkám přihřátých.

    Ostatně je dost různých homostránek a homoblogísků kde autoři deklarují, že od 25 let jste pro ně prakticky nezajímavý a že šukají se staršíma jen z nouze nebo že si nemohou finančně dovolit vydržovat si mladého prostituta kterému musí kupovat ajfouny, skejty, značkové hadry atd.

    Příště použijte to velké šedé v hlavě než něco začnete plácat.

    Když jste nadržená perverzní homokláda a potřebunete neustálý přísun mladých chlapeckých prdelí, tak nebudete roztrubovat „navalte mi svoje chlapečky“. Ale naopak budete se snažit vypadat seriózně že vám jde jen o založení rodiny, stabilního vztahu, spořádaný život. A přitom budete protlačovat svoji agendu na zrušení ochrany mladistvých a dětí, podporovat rozklad rodiny aby se bezprizorní děti rozvedených rodičů snadno staly vaší kořostí, šířit nesmysly že šukání do zadku je fajn a homoklády jsou hrozně hodní strejdové.

    Doporučuju studium hollywoodské homosexuální propagandy. Můžete začít legendárním filmem „Lepší už to nebude“ s chlapáckým Jackem Nicholsonem který tam skvěle hraje „odporného heterosexuálního misantropického homofoba“ aby na konci filmu díky šťastnému zamilovanému páru sousedů (samozřejmě běloch a černoch co si navzájem protahují prďoch) a díky jeho osvícené partnerce, moderní emancipované ženě zpitomělé homosexuální propagandou, která má pochopení pro řiťopichy, si Nicholson uvědomil a prozřel jak zpátečnické, rasistické, sexistické a homofobní předsudky měl.

    Tady je to podané v legraci, protože šlo o počátky overtonova okna a protlačení homosexuality do povědomí veřejnosti.
    Později jsem viděl film kde hlavní postava otevřeně hovoří o homosexuálním znásilnění v šatně sportovního chlapeckého klubu a jak to bylo fajn, když toho heterosexuálního kluka násilím zprznili. To už bylo docela na zblití. Takže jsem název filmu zapomněl. Jen vím že ho vysílali normálně večer v televizi.

    1. Jinými slovy – vycucal jsi si to z prstu a zdroj k tomu nemáš. Nemusel jsi k tomu psát komentář přes půl stránky, nehodlám ho číst, stačilo mi zahlídnou pár klíčových slov. Jsem rád, že nežiju v tvém schizofrenním světě.

      1. Kdož odpovídá něco, prvé než vyslyší, počítá se to za bláznovství jemu a za lehkost.

    2. „Ostatně je dost různých homostránek a homoblogísků kde autoři deklarují, že od 25 let jste pro ně prakticky nezajímavý“

      To je nejspíš pravda, jen jste zapomněl zmínit, že hetero autoři/autorky blogísků deklarují totéž.

  8. Na Prague pride pochodu přihřátých byl prý i bondage s/m koutek kde staré buzny provazy svazovali mladé adolescenty. Nepřipadá vám zvláštní že se tento pro bulvární čtenáře rozhodně zajímavý fakt neobjevil v žádné reportáži ani v bulvárních novinách kde jinak zveřejní každou prasárnu? Naprostá cenzura, místo toho fotky rozesmátých maminek s dětmi a kočárky ve kterých ty blbky co podporují LGBT agendu, chovají budoucí bílé maso pro homosexuální pedofily. Ty se budou divit až jim česká divize norského Barnevernetu jednou sebere děti kvůli tomu že na narozeniny nedostaly dárek a jednou jim naplácala na zadeka a svěří do výchovy dvou úchylných strýčků.

    Tohle doporučuju ke studiu, sice ty největší zvrácenosti tak nenajdete, ty se pochopitelně tají, ale když umíte číst mezi řádky…
    http://prazskabuzna.cz/
    Dokonce mu vydali knihu kterou seženete v každém knihkupectví.

    1. Vcera jsem slysel v radiu pisen z Princezny ze mlejna a jsem zvedav, kdy ji zatrhnou. Naprosto rasisticka pisen (jede pro bilou princeznu) a jeste k tomu ostre genderove vyhranena (nepripousti, ze princezna muze byt muz nebo neurcite pohlavi). Dneska frci typy jako Caster Semenyaova s partnerkou. Tak je to spravne, tak to ma byt.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017