Gilets jaunes - zpět na článek

Počet komentářů: 280

  1. Mno, žes zase objevil Ameriku, to není nic nového. s křížkem po funuse přicházíš poměrně pravidelně, co je ale nejzábavnější je holý fakt, žes napsal vpodstatě úplně totéž, co říká Okamura, pro kterého máš jinak jenom slova pohrdání … protože to je prostě IN a COOL, do všeho jebat a sám s ničím nepřijít, v tom jsi opravdový mistr a tady to tupé stádo Ti to žere :-D
    http://svobodne-radio.cz/2018-12-05-studio-beta-tomio-okamura-opet-u-nas-pro-vas/

    1. Že je Okamura dement ještě neznamená, že všechny jeho myšlenky a názory jsou dementní, ne?

    2. Volíš ještě ODS?

    3. To možná nejsou, ale taky nejsou jeho a z jeho hlavy. Okamura v politice pouze bouchá prachy a je mu úúplně u prdele, jak a čím toho dosáhne.
      Můžeme se vsadit o co chcete, že kdyby došlo na lámání chleba a SPD by měla za něco převzít odpovědnost, rázem bude buď otočeno o 180°, nebo couvne jak ratlík před koštětem.
      Z Okamury při jeho veřejných projevech přímo čiší, jak je ve skutečnosti hloupý a jen deklamuje naučené fráze. když ho vyvedete z konceptu, jak se to párkrát povedlo Witovské, začne blekotat úplně od věci a zopakuje to, nač si vzpomene jako první z toho, co měl naučeno.
      Podle mě SPD ani není jeho strana a výmysl, podle mě za Okamurou stojí tichý, bohatý společník, který sleduje nějaký cíl. Okamura sám o sobě je totiž na bouchání větších miliónů moc blbý.

      1. Blbej neni, ale je to prostě markeťák. Dřív prodával turismus a mluvil jako vzdělaný byznysmen, dneska prodává národovectví a mluví jako národovec. Mě by nevadil na politické scéně pořádněj festovní fašoun a rasista, ale musel by bejt fakt upřímnej a zapálenej pro věc, ne že to jen hraje, aby byl ve vatě.

      2. servisdok: IMHO je na tom Okamura líp než ozubená pleš, která byla u moci dlouhé roky. Minimálně rozumí alespoň základům podnikání, ozubená pleš šla do politiky hned po VŠ.

      3. já nechápu kde na ty keci o okamurovy chodíte, na to je nějaký hate free kurz?

    4. I rozbite hodiny ukazuji 2x denne spravne.

      Navic Okamura neni zadnej malej blbec.

  2. Jen krátký komentář k „provozování vítání“ z odkazů*. Fascinující je přístup vítačů, kteří záruky za uprchlíky převzali do doby, než dostanou azylový status. Zaplatili cestu letadlem, našli ubytování, zaplatili jídlo. Teď jsou rozčarovaní, že dostali složenky, že mají cálovat dál, protože stát změnil zákony a záruky mají platit i po té, co dostanou status. Neřeším teď, jestli se skutečně změnily zákony zpětně (pěkná sviňárna pochopitelně). Jeden pán se tam prsí, jak je hrdý na to, že tyhle věci „svým“ imigrantům zaplatil a pochopitelně se bude soudit, aby dál nemusel, protože cálovat dál je „absurdní“ (tedy je absurdní, aby platil on, teď mají cálovat všichni ostatní).

    Mě je zle z toho, že tenhle člověk místo aby si uvědomil, jaký je šmejd, který sem dotáhne lidi, o které pak předpokládá, že se postarají jiní místo, aby si uvědomil, že se choval jako hovado (vůči svým spolubydlícím), je ještě spravedlivě rozhořčen, že přece svůj díl už zaplatil a co jak po něm kdo chce.

    To je jako kdyby mi spolubydla na byt dovedl houmelesáka a divil se, že po něm chci náklady na jeho krmení, praní, nájem atd. Ono přece už chudáčka zachránil a teď ať cálují ostatní, však bydlíme ve stejném bytě a teď je to na mě.

    Takže za mě – nejsem pochopitelně příznivcem retroaktivních zákonů a považuju to ze strany Německa za totální svinstvo, pokud se tak skutečně stalo (nevím a nehodlám to hledat). Ale jsem současně rád, že tihle vítači ochutnali svou vlastní medicínu a krásně se u toho vybarvili.

    PS: mimo jiné je to jen další důkaz toho, že člověk, který se chová zcela nechutně je přitom sám blažený a přesvědčený o tom, že koná dobro – není možné, aby těmto lidem někdy něco došlo. Proč by jim něco „mělo dojít“? Oni jsou už přece ti nejkladnější hrdinové z kladných. Paralela s voliči komančů, anofertu a dalších je snad jasně vidět.

    *https://zpravy.idnes.cz/nemecko-syrie-migrace-uprchlik-migrant-pomoc-rucitel-soud-dluhy-pxg-/zahranicni.aspx?c=A181120_122550_zahranicni_dtt

    1. Tohle sedí spíš na prosluněnou pražskou kavárnu než na komanče a anoferty. Ti mají ve výbavě nějaké to násilí a zaklekávání při dělání pořádku.
      S jednou sluníčkářskou jsme se bavil o kouření v hospodách. Do té doby to byla samá svoboda a občanská práva atd. Ale u kouření zakázat, potřít… Na argument, že ten prostor má majitele a jí nikdo nenutí tam chodit padl killing argument – Ale bavíme se přece o kouření!
      Prostě člověk co sám sebe považuje za slušného a svobodomyslného, protože on přece zakazuje jen to špatné. Není přece žádný zakazovač, to je přece jasné.

      1. Takhle zakázat propagaci homosexuality, to by bylo tóčo.

      2. Hele a ten vzduch v té hospodě patří majiteli hospody?

        1. starter25: Bezpředmětné, majiteli hospody patří celý ten prostor, ve kterém ten vzduch je.

        2. Hele, tohle je zajímací. Co myslíte vy – patří nebo ne? A jaké důsledky v souvislosti se zákazem kouření byste viděl u obou možností?

          1. JPG: Ja si myslim, ze nepatri. Je to komodita jako jakakoliv jina, byt ma specificke vlastnosti. A z hlediska koureni ci jineho znecisteni by pak zalezelo na konceptu vlastnictvi takove komodity. Moznosti je vice od skutecneho vlastneni vzduchu a 100% rozhodovanim jak s nim nalozi po rekneme “najem” vzduchu jednotlivci a pak by se to resilo na urovni individualniho kraceni prav ostatnich, coz by nekde znamenalo defacto zakaz koureni a fungovalo by to vsude. Ale asi je to na delsi uvahu i debatu takove dotazeni vlastnickych prav do takto absolutni podoby.

        3. máte pravdu, pokud vzduch patří hostinskému, komu patří ten vydýchaný špinavý vzduch valící se z ventilace té hospody? Už zase obci/státu?

        4. Taková otázka nedává smysl. Je to vymezený a jasně rozpoznatelný prostor, kam mohu, ale nemusím jít. Pokud je legální kouřit kdekoli jinde, pak není validní ani argument o čistotě ovzduší nebo něco podobného.
          Pokud je někde blbě vyřešená ventilace a sere to nějakou třetí stranu, pak je to na nějaký občanskoprávní spor, ale netýká se to kouření v hospodě.
          V takovém případě by třeba soud nebo úřad zakázal v té konkrétní hospodě/zahrádce kouřit dokud si nevyřeší nějakou ventilaci mimo sousední byt třeba, tak jako nařizují zavíračku na zahrádkách z důvodu ochrany nočního klidu.

          1. Takova otazka dava perfektni smysl minimalne jako namet k zamysleni. Teda pro toho komu svoboda a vlastnicka prava neco doopravdy rikaji.
            Jasny, kdyz se ta zla statni legislativa hodi tak ji vyuzijes. Proste kdyz legislativa dovoluje kourit jinde tak do toho “jinde” muzu vypoustet sracky. Takhle se pozna liberal na baterky.
            Tak jeste to naucit vzduch, kde je ten jasne vymezeny a rozpoznatelny prostor:) Kdyz je ten prostor tak zcela soukromy tak at vraci zpatky do prostoru, ktery majiteli jiz nepatri, vzduch takovy jaky z nej odcerpal. Protoze ten patri zase nekomu jinemu.
            Melo ti docvaknout prave to, ze moznost vlastneni a obchodovatelnosti vzduchu by zmenilo ci ovlivnilo nektre jiz existuji konstrukty ci artefakty vlastnickeho prava.

            1. starter25: Vzduch nevlastní nikdo a vypouštět sračky do vzduchu můžete pouze v rámci společenského koncenzu, ten je takový že kouřit cigarety můžete, spalovat komunální odpad na zahradě nemůžete (a mnoho dalšího). Je to analogické jako emise mechanického vlnění nebo elektromagnetického záření (a mnoho dalšího) z Vašeho pozemku na okolní pozemky.

      3. Ada: však ano, takový volič vidí zlo v člověku, co je schopný a považuje za správné, že je takový člověk okraden a zlikvidován. Jedno, jestli komančským znárodněním nebo anofertím zakleknutím.

        Se sluníčkovou kavárnou není třeba řešit paralelu, protože vítači JSOU kavárna.

      4. Ada: To jsou skrytí fašisté, jedna, nikoliv jediná, vlastnost fašismu je že soukromé vlastnictví je povoleno jen tehdy, pokud slouží obecnímu a státnímu zájmu.

      5. Vidim ze pro killing argument neni ani treba chodit do Francie. :D

    2. No on je trochu problém v něčem jinym. Původní dohoda byla, že převezmou záruky do doby vyřízení azylu, jenže německá vláda to změnila a ty záruky by měly platit i po udělení azylu. Což je jasné porušení podmínek smlouvy a je logický, že se to ručitelům nelíbí. Lidem by se taky nelíbilo, kdyby měli ručit za svoje děti až do své smrti

      1. Klasické dog eats dog. Zajímavý je moment, kdy ani tohle ty dobrosery netrkne a dál hlásá jak je hrdý, že pomáhá „uprchlíkům“. Prostě mu nedocvaklo, že když on není schopen pár let navíc platit za dvě uprchlické děti (dokonce to označuje jako noční můru) tak kdopak to asi zaplatí? A chybu vidí ve státu a říká, že již tam nemá právní jistotu. Na některá místa běloch už vůbec nemůže a on blábolí o právní jistotě. Ještě fňuká, že ho stát v dobroserství za cizí peníze dostatečně nepodporuje. Bych blil. Porušení podmínek? Ano. Lituju ho? Ne.

      2. shane: píšeš jen to, co jsem tam už napsal. Současně tomu až tak nevěřím, ale pročítat německé zákony, abych se dobral pravdy, nebudu.

        Přímo jsem tam napsal, že rozumím jejich naštvání (pokud je pravda ta retroaktivita), ale že mi nevadí, že to, co chtěli, aby zacálovali ostatní dopadlo na ně samotné. Přitom se jim nijak nerozsvítilo (ve smyslu „ježíš já kretén jsem sem dovlekl týpka co teď bude ostatní stát další kvanta prachů“), ale jsou dotčeni, protože oni jsou ti dobří, co už platili a teď kvůli nim budou platit jiní a jakýpak copak.

  3. Situace je hodně nebezpečná a může to dokonce skončit občanskou válkou. Situace ve Francie se může brzy vymknout spod kontroly! Macron povolává cizineckou legii. Uvidíme… Lid hraje o všechno ale Macron a elity také.
    https://www.epshark.cz/clanek/1378/francie-odpocitavani

    1. senil: Ale prd nebezpečná, demonstrují běžní lidé bez revolučních ambicí a Macron cizineckou legii povolat nemůže, nemá mandát na akci na území Francie.
      To co se stane budou předčasné volby, kde si francouzi zvolí +- stejného idiota jako Macrona, tak jako volili idioty v kuse 20 let doteď. Macron nespadl z nebes, ale je výsledkem dlouhodobě chorobně degenerované francouzské mentality a to býval hodně vyspělý národ.

      1. Francouzký národ nikdy vyspělý nebyl, byl to vždycky národ revoltujících chudáků a jako takový zůstal dodnes. Těmi chudáky myslím sociální situaci, nikoliv povahu. V Americe si Fordovi dělníci za výplatu kupovali auta, ve Francii dřeli 12 hodin denně včetně sobot a sotva měli na žrádlo. A tak to bylo před tím i za té pařížské Komuny. Nenažraná vládnoucí třída je toho dění ve Francii ovšem neoddělitelnou historickou součástí.

        1. Francúzska vyspelosť skončila v 1789, potažmo 1848. Po tom prvom dátume rozbili tradície a vyvraždili koho mohli, potom druhom dátume zahájili tradíciu zvoliť do čela jedného blba za druhým.

          1. Neuhauer: můžete nějak blíže definovat, v čem spatřujete vyspělost Francie za monarchie?

            Dokázal bych pochopit, že vidíte jejich uspořádání jakž-takž OK ještě o nějaký ten pátek více dozadu, ale pokud dáte konec vyspělosti do VRF, pak nevím, co si pod tím představit. Král Slunce a vše kolem něj bylo naopak zářných příkladem degenerace, nikoliv vyspělosti. Proto to taky skončilo VFR. Spokojení občané ve vyspělé monarchii by těžko podpořili VFR, stejně jako spokojení Němci by to těžko naházeli Hitlerovi. Tyhle události jsou vždy odrazem stavu společnosti.

            1. No predsa v schopnosti držať luzu na uzde prostredníctvom privilegií triednej spoločnosti a náboženskej diktatúry – dominantného katolicizmu. Samozrejme, je ťažké zrovnávať 18. storočie s vekom priemyslu, ktorý nastúpil v storočí 19tom. V momente, kedy monarchia v podstate vyhrala 3 svetové vojny a jednu proxy, ale nedokázala víťazstva využiť, naopak, zbankrotovala, tak si podpísala ortieľ.

              1. Neuhauer: touto optikou ovšem vyspělost v našich končinách skončila v roce 1989 a to bych tedy raději hlasoval pro společnost nevyspělou.

                Naopak to máte špatně ve Francii – VFR i to co bylo pak zas tak nevyspělé nebylo, jen se na krátkou chvíli změnilo kdo je lůza (tedy kdo končil pod gilotinou) a pak už to jelo zase podobně vyspěle dál.

                1. Možno sme zvolili nesprávny terminus technicus. Vyspelosťou som nemal na mysli schopnosť dosahovať technologických a ekonomických pokrokov. Ja som pod debatou o vyspelosti mal na mysli postupné strácanie moci kvalifikovaných, privilegovaných vrstiev v prospech obecného ľudu – čiže moc nemá „rada múdrych“ (šľachta, oktrojovaný parlament, klérus atd), ale „všetci“ teda idioti, lebo „ľud“ je zaokrúhlene proste banda debilov. Od VFR táto tendencia získavala navrch a výsledkom je dnešný znegrovateľovaný a impotentný zástup nových francúzov. To samé je ale tendencia všade, kde sa situácia zmasařikovala, nielen v F. Akurát tá krásna Francia tomu prostredníctvom VFR dala svetu ten pravý vzor ako zničiť koherentnú spoločnosť, ktorá má možnosť prežiť čo najdlhšie vďaka lepidlu vo forme „vlády vznešených nad masou idiotov“. Výsledok je dnes vláda idiotov nad idiotmi a elita zostáva mimo, lebo sa čiastočne sama vyšachovala – vo Francii to bola VFR, v RU to bola WWI.

                  1. Dik.
                    Vidím to stejně.

                  2. Neuhauer: tak znovu. Ludvík XIV nebyl žádný lumen. Už za vlády Ludvíka XIII nebyla žádná „vláda elity nad lidem“, ale vláda těch největších hajzlů nad zbytkem. Tedy to stejné, co máme dnes. Právě za Ludvíka XIII došlo k nevídané centralizaci moci, což bylo tehdy v rámci Francie něco jako Brusel dnes v rámci Evropy. S dvorním jánabráchysmem se pěkně snoubil církevní teror, spravedlnost byla pro ty, kteří si ji mohli dovolit, ostatní třeli bídu s nouzí.

                    O „elitách“ nemohla být řeč. Tedy já nejsem schopen slabocha Ludvíka XIII ani kripla Richelieu považovat za jakékoliv „elity“ v kladném slova smyslu tak, jak to tady zkoušíte propagovat (Richelieu byl slovy místního webu uberzmrdem par excellence, zatímco Ludvík vohnoutem nejvyššího kalibru). Předpokládám, že jen z neznalosti si tu minulost malujete podobně, jako si jiní diskutující malují R-U, protože měli přece jen 10% daně (což pochopitelně nebylo to stejné co dnes – tedy maximem, které ještě udrželo Franze u moci – ale byla to dobrotivost mocnářství, které si schválně bralo málo a většina obyvatel si žila jak prasata v žitě, bo nízké daně).

                    1. Šlo predsa o to, udržovať status quo feudálneho systému založeného na agrárnym výstupoch. Veľkí vlastníci pody prepachtovávajú zdroje plebsu. A obaja králi, ktorých ste menoval, to za pomoci schopných ľudí vo svojom okolí zvládli skoro na jedničku. Lumen či hajzel, to je predsa emotikon bez historického kontextu. Kráľ bol skrze svoj povod symbolom moci a vyššia aristokracia buď spolupracovala, alebo nie. A že niekto trel biedu s núdzou? Nikde som nehovoril, že všetci majú nárok na blahobyt. Feudalizmus predstavuje formu koherentnej spoločnosti, nie všeobecné výhody. Tie patria iba vyvoleným. LXIII nastúpil na trón ako decko a v čase „svetovej vojny“. Pomocou schopných manažerov ako bol aj kardinál uberzmrd, z tejto vojny vybruslil docela dobre. LXIV spravil chybu rozpútaním vleklých vojen o Porýnie a neskor o Španielsko. Nato agrárny štát ekonomicky nemal, ustáť výdaje na vojnu čo trvá bezmála 40 rokov. Preto ho nehodnotím zajedna, ale zadva.

        2. A tak na druhou stranu tam vymysleli systémovou zkratku – říkají tomu gilotina.

        3. Běžný drnohryz byl buran stejně jako kdekoli jinde. Vyspělé byly francouzské elity a organizace francouzského státu, od Ludvíka XIV. po Poincarého byla inspirací pro celý křesťanský nebo chcete-li bělošský svět.

        4. RomanL: Potom budete muset uvést Vaši definici vyspělosti národa.

          Národ, který dokázal vyrábět jaderné elektrárny a možná i jaderné zbraně, musel být vysoce vyspělý nade vší pochybnost.

          1. Tak to sú potom aj Rusi či Američania a možno aj KĽDR-ci „vysoce vyspělý“ a to dokonca bez pochybností.

            1. Tak to alespoň z hlediska organizace jsou. Dokáží zorganizovat svou společnost tak, že umí vyrobit jaderný reaktor. V případě amíků to je o tom, že je tam taková svoboda a bohatství, že mají lidi čas a chuť vymýšlet a bádat a v případě rusů a korejců, že to dokáží alespoň v některých odvětvích zopakovat a rozvíjet. Buďto mají tak skvělé vědce nebo agenty nebo obojí.

            2. SatanOkkY: Původ jaderného programu KLDR je nejasný, hovoří se o kontrabandu ze zahraničí.

              Tradiční míra vyspělosti civilizace je dle způsobu využití přírodních zdrojů, například doba kamenná, bronzová, železná a v tomto kontextu je další civilizační meta využití jaderné energie, další meta bude využití zdrojů z jiných kosmických těles.

              1. Nechcem ti do toho hádzať vidly, ale mám pocit že (minimálne v EU) sa pomaly ale isto zaradila spiatočka a ideme späť. Pretože jadrová energia je fujky-fujky-fujky pre tie zelené prefetované eko-teroristické mozgy a kadejakú socialistickú pakáž, tak miesto objavovania nových svetov budeme pekne kráčať späť a svietiť si petrolejkou večer pri pozeraní televízora.

                1. SatanOkkY: To je pravda, existovalo mnoho civilizací, které postupem času začaly jít zpět.

                  Jádro je fuj proto že vyrábí energii příliš levně, tudíž se na něm může napakovat málo osob, viz kauza FVE.

                  1. Ja si k tej j(ň)adrovej hystérii pamätám ešte Grinpissakov v Prešove kde som vtedy študoval na elektrikárskej priemyslovke (tomu už je hádam 20 rokov) – presne tie isté sračky tam mleli o zelenej energii ako teraz (akurát vtedy ich mali ľudia na 99,6% na háku) a lovili podpisy pod nejaké petície proti jadrovým elektrárňam. A bolo vidno ako cielene idú po najslabších jedincoch – dôchodcovia, mamičky s deťmi, študenti….. Aj mňa zastavil taký voľajáky pošahaný hipík a išiel mi formovať osobnosť do zelena a vraj nech to podpíšem, že zachránim svet, lebo tie jadrové elektrárne do roka a do dňa všetky vybuchnú a neviem čo ešte. Tak som mu dal jasne najavo čo si o jeho pomätených plánoch myslím a poslal som ho s petíciou do čerta (abo možno aj do riti – už ozaj neviem). No a prešlo 20 rockov a tie zelené kurvy to stále baví a čo je najhoršie, získavajú na sile.

                    1. SatanOkkY: To je proto, že elektrizační soustava má velkou setrvačnost, řádově desítky let a chybné rozhodnutí se projeví až za dlouhou dobu a běžný člověk si toho nevšimne. Až začne být elektřina na příděl, jako letos v Belgii, tak si toho všimne a rychle odešle zelené bolševiky na politický hřbitov.

                2. To ovšem bude veliká zábava koukat na vypnutou televizi. A jakápak petrolejka, ta bude zákonem zakázána bo CO2. Zajde sluníčko a alou na kutě.

                  1. dělat děti, zábava chudých, alespoň pak nebudou potřeba migranti.

                3. SatanOkkY: když začne vývoj ty nahoře negativně ovlivňovat, logicky nastupuje „doba temna“. Protože jediné, co ti nahoře umí, je ty dole brzdit.

                  Cílem brždění je zmáknout pokrok dostatečně na to, aby zase sloužil primárně tomu, komu má (těm nahoře) a dle toho také doba temna trvá (plus nějaká ta společenská setrvačnost).

                  Dnes jsou takovou dobou temna dotace – nalejete miliardy do hovadiny, tím pěkně vyřešíte přebytek peněz, které by jinak mohly být použity na věci, na kterými nemáte kontrolu a lidstvo najednou řeší věci, které by jinak řešit nemuselo (celá slavná elektromobilita současně s bojem proti zdrojům energie, bez kterých je mrtvá – není Vám divné, že v době, kdy se vyplácí dotace na elektromobily – např. v ČR máme novou výzvu, zatím 200 mega, proplacení 33.75% nákladů, max výše dotace 337.5k, pro firmy vč. OSVČ mimo Prahu – tak současně běží kampaně proti jádru a Němci masivně podporují hlouposti typu větrníků?).

                  U nás sice zatím jaderné elektrárny nezavíráme, ale je otázkou, jak dlouho z nich ještě budeme smět brát proud. Místo, abychom stavěli jaderné elektrárny a síť pro elektromobily, sypou se peníze do větrníků a FV podvodů.

                  1. Zkuste si predstavit tu srandu, kdyby nekdo v dohledne dobe spustil fuzni reaktor se srovnatelnym tepelnym vykonem bezneho reaktoru. Cista nevycerpatelna energie. Ekoteroristi by srali hranate hovna

                    1. slušně se to řekne Maggi v kostkách.

                    2. Ekoteroristum je to fuk, rvali by jeji donori. To prece kua neni mozny, aby ze dne na den se totalne zesral monopolni system vyroby energie.

                      Co je v tomto smeru jasne je to, ze vseobecne se pujde smerem elektriny. Duvod? No ten je velmi prosty – system pak muze kohokoli vypnout. Auto na benzin je napicu, typek si muze doma skladovat barely s benzinem. Ale kdyz mu ohluchne zasuvka, tak je problem vyresen.

                      Zcela realne toto uz funguje v Cine, jmenuje se to Socialni kreditni system a funguje to tak, ze pokud nekdo neslape brazdu (cte spatny media, vola spatnejm lidem, atd.), tak se mu postupne snizuje socialni kredit, coz ve finale vede az k tomu, ze mu nejde elektrina, nekoupi listek na vlak, letadlo, neobjedna taxi… ma hezky domaci vezeni. Muze si kredit vylepsit – cist ta spravna media, stykat se s temi spravnymi lidmi… a ono se to zase spravi.

                      Fakt si nedelam prdel, koukal jsem na to jako tele.

                    3. Ještě to propojit s bezhotovostními platbami, a je vymalováno. Mimochodem, nepsal o něčem podobném Jan v Apokalypse, o čísle šelmy na ruce nebo na čele?

                    4. Cina chce mit cely system zadratovany do roku 2020, zatim bezi testovaci verze a uz se par lidi divi, ze treba prejdou na cervenou a hned se jim na „obrazovce hamby“ objevi xicht a snizi socialni kredit. Jeden pripad uz ventiloval zapadnim novinarum, ze se prakticky nemuze dostat z baraku, protoze nemuze koupit na nic listek a auto mu nejede. Celkove je v Cine na ulicich 150 milionu kamer s rozpoznavanim xichtu, do roku 2020 jich ma byt celkem 3/4 miliady.

                      System je samozrejme napojen na banky, takze bez vysokeho socialniho kreditu nedostanes uver, kredit, pripadne ti banka zrusi ucet. A naser si.

                      Tipuju, ze Brusel jen ceka, jak to tam dopadne a hned se na to vrhne taky. V podstate idealni system vychovy ovcana – zadnej kriminal, kterej by system neco stal plus se v nem mohli mukli bourit. Pekne si sed doma, ustrihneme ti spojeni se svetem, nikam se nedostanes a kdyz budes hodne vyskakovat, ucvakneme ti i elektriku. Chcipni, nebo se podvol.

                    5. Demolition man je satira, ne návod!
                      Už chybí jen ty stržené kredity za porušení slovního morálního statutu…
                      A na co jsou teda ty mušličky na hajzlu?

                    6. Jihocech Honza
                      9.12.2018 v 16:57

                      Pátral sem po tom a oficiální vysvětlení není, nicméně to konverguje k tomu, že to budou nějaký tlačítka a hajzlíky mají funkci spojenou s bidetem.

                    7. → Tipuju, ze Brusel jen ceka, jak to tam dopadne a hned se na to vrhne taky. Pekne si sed doma, ustrihneme ti spojeni se svetem, nikam se nedostanes a kdyz budes hodne vyskakovat, ucvakneme ti i elektriku. Chcipni, nebo se podvol.

                      Taky bych to tak viděl. Jak vidno, „zdroje“ (technologie) jsou, takže je to vlastně jenom otázka času.

                    8. Honza777: Ale to postihne jen rasisty, islamofoby, homofoby a transfoby. Fsdejte se, nic se fám néstane!

                    9. Až takovej „social credit“ opravdu vypukne, bude úúúplně jedno, jestli je někdo rasista, islamofob, homofob, či co. Každej bez rozdílu bude totiž už od narození potencionální nepřítel, určenej k vaporizaci. Jak říká Sysop: chcipni, nebo se podvol.

                    10. No jo, ale zase, kdo by stavel silnice? He?

                    11. → No jo, ale zase, kdo by stavel silnice? He?

                      Neboj, těch bude… Třeba už jenom z tohodle hnízda (webu) je jich dávno „vyselektovanejch“ tolik, že by ti možná spadla brada.

                    12. Re: Honza777
                      9.12.2018 v 17:41

                      Tak tak. Zadny slozity papirovani, vyhazovani penez za nasilne presvedcovani lidi… vsechno se zmakne tlacitkem v appce. Pohoda, jazz.

                      Chces jist? Chces zit? Tak pojd, budes stavet silnici. Hulis na pracovisti? Ale to se z te nuly na socialnim kreditu fakt nevyhrabes. Jasne, mas samozrejme svobodu, delej si, co chces. Ale pokud chces neco od Systemu, tak holt budes slapat brazdu, kamarade.

                      Evidentne maji dobre spocitany, ze tech par, co si zavedou alternativni zivot nezavisly na Systemu, jim nevadi. Ostatne jejich deti je pravdepodobne poslou do prdele a zapoji se do Systemu. Vzdyt prave Cina byla posledni bastou vzdoru proti CocaCole a nakonec mlada generace podlehla a vymenila debilni caje za uzasnou cernou limo. Uplne stejne to dopadne i s ostatnima vecma. Ti stari, co budou frflat, doziji nekde v horach s ovcema, ale mladi uz budou zapojeni a vubec nebudou premyslet nad tim, ze System je spatny. Uz ted je videt, kolik Cinanu jasa nad tim, ze System dohlizi na dodrzovani dopravniho zakona. Vzdyte je to tak uzasne! A urcite to zachrani minimalne jednu pani s kocarkem!

                      No, panecku, prdel konci, vazeni. Dokud to vsechno bylo v rovine spekulaci, paranoi a sem-tam nejake te buzerace, tak dobry. Ale tady se evidentne najizdi na System a ne za dvacet let, ne za deset let, ale skoro pozejtri. A prave proto, ze Cina ma levicackej system, tak Brusel se toho chyti, o tom vubec nedejcham. Tam vsichni budou mit vysoky socialni kredity a zbytek se postupne predela. Heil System!

                    13. → Heil System!

                      Na tom všem mě fascinuje fakt a sama plíživá praxe, jak je to všechno vlastně jednoduchý a snadný. Ano, prdel konci, vazeni.

                    14. → Chces jist? Chces zit? Tak pojd, budes stavet silnici. Hulis na pracovisti? Ale to se z te nuly na socialnim kreditu fakt nevyhrabes. Jasne, mas samozrejme svobodu, delej si, co chces. Ale pokud chces neco od Systemu, tak holt budes slapat brazdu, kamarade.

                      To je, co? Když to člověk propromyslí až do takovejhle nuancí a detailů, začne mu z těch konotací a kontextů, doslova běhat mráz po zádech.

                      Sysope, máte nějakej „osobní“ tip, kolik lidí si tohle – tenhle digitální fašismus – vůbec uvědomuje?

                    15. Re: Honza777
                      9.12.2018 v 19:22

                      Kdyz jsem se k te informaci dostal a precetl si par webu s reportazemi, jak probiha testovaci faze, bylo mi z toho zle. Uplne jsem videl koblihare, jak jasaji „konecne nekdo s tema pyratama zatoci!“ To je tak silene jednoduchy a pro blbce prijatelny, to je proste realny. Ja nejak do detailu cinskou mentalitu neznam, ale ze statistik toho projektu jasne plyne, ze vetsina to CHCE! Takze kdyz si to prevedeme na ceske Bures – blit ci neblit, tak to tady pujde zavest celkem rychle taky.

                    16. → To je tak silene jednoduchy a pro blbce prijatelny, to je proste realny. Takze kdyz si to prevedeme na ceske Bures – blit ci neblit, tak to tady pujde zavest celkem rychle taky.

                      Jo, shoda. A bude to takovej fofr, že se nám (který přece jen viděj, resp. snažij se vidět dál, než jenom na špičku vlastního nosu) budeou jenom protáčet panenky!

                    17. Cože? Dyť je to tam denně hromadnej masakr pže ruplá píča jebe do řidiča a ten pošle autobus z mostu, škatula co sotva dostala papíry si zahraje na carmageddon a vůbec. Jakej kredit? Papíry dostane každej a podle toho to tam vypadá :D

                      Jinak že je pepsi a podobný jenom sladká voda? No může bejt, ale jak je dobrá. A taky to bylo vynalezený jako žaludeční likér na povzbuzení chutě. Funguje to dobře, ne? Takovej zelenej čaj je možná zdravej, ale taky je to hořkej hnus :D

                    18. Re: Behemot
                      9.12.2018 v 19:26

                      Je jich pres miliardu a akce „max jedno dite do kazde cinske family“ byla ukoncena, takze kazdej osmej na tomto svete bude v Systemu, v prvni fazi, nez se to rozjede.

                      Predpokladam, ze Africe se neco podobneho vyhne, protoze tam prumerna cerna huba ani netusi, co je to nejakej kredit a kdyz neco chce, tak si to proste vezme.

                      Na caje mi mimochodem nesahej, z Ciny si jich vzdy taham pul kufru :-)

                    19. → Mimochodem, nepsal o něčem podobném Jan v Apokalypse, o čísle šelmy na ruce nebo na čele?

                      Psal. A nejen on. Takovej Martin Herzán, třeba v r. 2000.

                      http://www.magnificat.sk/dokumenty/mherzan.pdf

    2. Myslím, že se ke Žlutým vestám přidali študenti. To je ale v kontextu toho, co už tu bylo o dnešní mládeži napsáno, dost kontraproduktivní. Študenti ještě nemají za co bojovat v ulicích, pokud si odmyslíme třeba požadavek na levnější kolej..
      Bude stačit trocha vody či jedna rána obuškem a bude po študentech. Cajti na ně udělají bububu a mladí poslušně zalehnou.
      Uvidíme, co bude zítra, tj. v sobotu. Tradičně to tam o sobotách graduje a tipnul bych si policejní manévry už dnes.

      1. Nikdy jsem nepochopil, proč se studentům vždy dělá jakási aura, že jsou nositelé morálky, dobra, pravdy a nevinnosti.

        1. No tak taký študenti budú nositeľmi čoho len chceš – ľahko sa dajú zmanipulovať či kúpiť, uveria kadejakej ľavicovej kokotine, ak im vyučujúci ospravedlní absenciu kvôli účasti na proteste, tak podporia v uliciach aj pochod pedofilov…..

          1. Tak. Studenti vetsinou maji hovno na praci, zkouskovy daleko, na koleji nuda, fotbal momentalne stoji za vylizprdel. Tak proc se nejit nekam vyblbnout? V podnicich to stoji vatu, na ulici si clovek pusti zilou a kdyz je mazanej, tak ho to nic nestoji.

            No neber to.

            1. Nejsem pamětník, ale v roce 89 prý nejdéle vzdorovalo ČVUT a medici. Že se musí učit :-)

              1. No nwm, na FSv a FA ČVUT to jelo od první chvíle, na FDL UK taky.

                1. Nehádám se, ale přece jsme těmi posledními nezúčastěnými nebyli sami?

                  1. No, na VUT v Brne se stavkovalo hned od pondeli.

                    1. Sysop: Medici byli prý poslední, ale kdo byl předposlední, kdo se zapojil?

                    2. To nevim, kdyz jsem tehdy videl, ze do vyboru OF se hrnou lidi z FV SSM, taxem ztratil zajem to nejak dal resit. Byl tehdy docela chaos, prestalo se ucit, do skoly se chodilo jen sem-tam zjistit, jestli to srani na ni je ok, nebo ne. Muj kamarad delal nejaky postgradual ci co na medine a co vim, tak na Svobodaku jsme se potkavali hned na zacatku, jak to vypuklo.

      2. Asi to bude větší, než jak to vypadá. Neumím francouzsky.. je to na TW, #MantesLaJolie

  4. Bude urcite roztomile sledovat, jak francouzka armada po hodne dlouhe dobe bude trenovat neco jineho, nez vyvesovani bilych praporu az se to vymkne. A podle toho, jak se ji bude darit pak Mikron pojede zpet do Elysejskeho palace, nebo obrazne receno do Bastily.

    1. Včerejší nasazení cajtů bylo naprosto nevídané rozsahem a počty. Sledoval jsem po očku live streamy od Ruptly a RT. Naše média samozřejmě celý den sluníčkově lhala o počtech demonstrujících v Paříži. Jen na Ch-Ely bylo přibližně 20x víc lidí, než uváděla naše média. Počty nasazených cajtů ale zhruba seděly – jen na Paříž 8.000, po celé Francii údajně 89.000 a nakonec po celé Francii demonstrovalo zhruba 140.000 lidí. Naprosto nevídaný poměr, i s ohledem na „tradice“ či poměrně malou nebezpečnost.
      Večer už bylo vidět, jak jsou ti cajti vystresovaní a unavení, vesty je několikrát dokonce obklíčily pomocí úzkých uliček, ve kterých cajti neměli uzávěry z aut. Míra útočnosti cajtů tomu taky potom odpovídala. Jednomu z reportérů dvou streamů RT se povedlo zachytit několik lidí pěkně dokrvava, většinou rozvalená hlava od teleskopu. Včetně incidentu se slzným granátem, vstřeleným cajtem přímo do břicha jednoho předsunutého demonstrujícího s vlajkou. To nemohla být žádná náhoda, ale čirý úmysl-neboť naprostá většina vrhačů od cajtů vždy logicky mířila vrhačem šikmo vzhůru. Toho jako jediného taky odvezla sanitka, kterou tam přivolali asi sami cajti. Sanitky v počtu asi 8 byly soustředěné na jednom místě, poblíž oblouku, který byl nepropustně uzavřený kordónem a auty.
      Všiml jsem si tam značného počtu „dobrovolníků“ téměř v civilu, některých dokonce ve žlutých vestách, jen s červenou páskou POLICE na paži, kterou šlo snadno přehlédnout. Měli sice helmy, ale to má i značná část profesionálních reportérů a kameramanů. Ti s páskami byli nejagresivnější a dokonce, vždy po dvou, útočili i směrem do protějšího davu, odkud vytahovali vždy určitý typ lidí a zásadně bez žluté vesty. Kvečeru už hořelo kdeco, co po cestě našli-hromady vánočních stromků, dekorace, strhané papundeklové obložení obchodů. Na hromadách navršené, rozbité dekorační mříže, vytažené od kmenů stromů na Ch-Ely, prostě všecko, co tam zbylo. Zdatně hořelo i několik aut, ale vždy v bočních uličkách, protože na bulváru žádná nebyla. Přišlo mi zvláštní, jak je během chvilky auto v takových plamenech, že ho hasičákem neuhasíte – to ty současné plasty i s retardéry jsou takhle dobře hořlavé?
      Celkově bylo vidět, že Praha má proti Frantíkům hodně co dohánět :D

      1. Co je dovoleno Iovovi, není dovoleno volovi, aneb co je dovoleno frantíkům, není dovoleno Berkutu…

    2. Už si tyhle kecy o francouzské armádě nechte. Vojsko bojovalo tvrdě i za té druhé světové, kdyby měla francouzská politika svého Churchilla, tak se přestěhují do Alžírska a bojují dál. Selhala politika, ne armáda, jako u nás v roce 1938.

  5. My jsme se s přítelkyní museli před třemi týdny nedobrovolně protestu žlutých vest zúčastnit.

    Projížděli jsme trasu Lourdes – Bayonne. Dvakrát jsme byli na trase zastaveni, vždy na kruhovém objezdu. Ten se dá nejlépe blokovat, pomalu kroužícímu vozidly a přecházejícími chodci na vjezdu na kruhák. Jednou po mě chtěli podepsat prázdný papír, aby nás pustili dále – udělal jsem to, mám pochyby o legitimitě takového podpisu a nějak mi nebere, co s tím papírem chtějí dělat – a podruhé nás po krátkém čekání pustili. Ani se nechtěli bavit, jako typičtí Francouzi z venkova asi neuměli nebo se nechtěli bavit jinou řečí, než vlastní. To, že s námi nebude řeč, už z dálky signalizovala naše italská SPZ.
    Třetí zastavení nastalo asi na hodinu na kruháči za sjezdem z dálnice v Bayonne. Tam byl podle všeho nějaký lepší oddíl, možná to bylo tím, že to bylo v Baskicku, každopádně to tam bylo i s kraválem z řehtaček a petard. Nakonec přijela zásahovka od Gendarmerie, bojové rozestavění, v ruce tomfy a štíty, pak se začal provoz pomalu hýbat. Při průjezdu okolo protestujících se nedalo nevšimnout, že mezi protestujícími jsou výrazně početně zastoupeni lidi, které u nás podle způsobu stylizace nazýváme sluníčkáři. Na druhou stranu, bez takových by asi nepadla Bastila.
    Francouzi mají protesty v krvi, politika se tam odehrává na ulicích. Souhlasím s názorem autora, že bohužel se ale v budování sociálního, tedy nákladného státu dostali tak daleko, že musí vybírat tak vysoké daně, že jejich zaplacení znamená pro běžného občana značný zářez do rozpočtu a snížení životní úrovně proti minulosti (a to za hospodářského boomu, který se ale ve Francii příliš neprojevuje). Velmi dobře si dovedu představit, co se stane, až přijde hospodářská recese.
    My bychom si měli dát pozor, abychom se nikdy do takové situace nedostali. Zároveň je třeba si dát pozor, aby nás nechtěli Francouzi stáhnout do placení jejich průšvihů v rámci evropské solidarity nebo integrace, jedno, jak to nazveme.
    Francouzům nezávidím. Dostat se z téhle situace bude vyžadovat seškrtat státní výdaje, liberalizovat hospodářské právo, to vše bude znamenat mít se chvíli (možná dost dlouhou) hůře, než teď. Oni to nedokáží to akceptovat bez protestů.

    1. Jak to vypadá na francouzském venkově? Máte někdo přímou zkušenost? Přece jen-náklady na život ve velkých městských aglomeracích jsou jinde, než náklady na venkově. Ptám se tak proto, že mám obavy, aby v tom nakonec „města“ nezůstala sama. Jednoduše proto, že to venkov vůbec nemusí zajímat. Venkov si dojede 1x týdně do města nakoupit a tím víceméně jejich interakce s velkou aglomerací končí. Potíž bude možná v tom, že města mohou zakázat vjezdy starších vozů, většina samozřejmě z venkova. Tento problém je už v Německu a zatím se zdá neřešitelný.

      1. Navopak, na venkově všechno chcíplo a jsou existenčně závislí na tom, aby si mohli někam dojet nakoupit všechno. Vesnice sou tam trochu dál jak tady jedna na druhé. Šak to tady už šlo. Nejvíc to sere právě venkovany, ve městě si zpovykaní kavárenští buzeranti můžou vybírat čím pojedou a spouta hipsterů ani auto nemá.

      2. Venkovan do toho mesta/aglomerace vubec jezdit nakupovat, retezce sou rozplzly i na venkovech, coz je mj. dalsi problem pro mistni; Vsechno drtej prave retezce vsemoznyho druhu, i ve forme vselijakejch sluzeb… Napriklad ve Francii neexistujou velkopekarny, vsechno se pece v miste a pro pecivo se chodi vyhradne ke svymu pekarovi. Supermarkety sice pecivo prodava taky, ale pece si ho taky v miste a lidi ho tam stejne moc nekupujou. Ale prave pripadny radoby malo-pekarny zacinaj rust v tehlech mistech zvanych „Zone commerciale“, ktera je za kazdou vetsi vesnici nebo malomestem. Krom kutisko-zahradkarsko-chovatelskejch retezcu tam najdete kina, vsechny ty haburgrovy molochy, sazkovy pivnice, asijsky velkobistra, benzinky.
        A vysledek? V centrech malejch mest/vesnici zavreny obchody, mrtvo, vsude visej cedule „k pronajmu“. Clovek je tak nucenej bejt odkazanej prave na to auto a stravit pul dne o vikendu prave v tehlech centrech. A ma to samozrejme tim padem dopad i na mestskej rozpocet.

        1. .. a to ma za nasledek, ze plno starostu predcasne odchazi z funkci, protoze ten tlak z obou stran neustojej.

    2. Desiro ty píčo jak můžeš napsat že mají vysoké daně? V ČR za každé vydělané koruny jde 73% do státu !!!!

  6. Nevim zda jsem jediny, ale zda se zajimave, ze socialisticka Francie nema problem s nasilim proti civilistum, proti vlastnim obcanum, proti danovym poplatnikum, kteri se bouri proti novym danim na boj proti pocasi a proti novym ilegalnim imigrantum.

    Prijde mi zajimave, ze takto razantne nezasahli proti rabujicim hordam cernochu v Calais, proti davum drzych cizincu, kteri na francouzskem uzemi prepadaji kamiony a napadaji ridice. Tam se jedna v sametovych rukavickach.

  7. Tohle mě fakt pobavilo, jak jednoduché :)
    Egypt omezuje prodej žlutých vest…

  8. Program žlutých vest aneb jak pejsek s kočičkou vařili dort.

    Ekonomika a práce:

    Svolat národní shromáždění k provedení daňové reformy a na státní úrovni zakázat daně, které přesahují 25% příjmů občanů.
    Zvýšit minimální mzdu, důchody a životní minimum o 40%.
    Vytvořit nová pracovní místa v oblasti zdravotní péče, vzdělávání, veřejné dopravy, pořádkových sil a tak dále, aby státní infrastruktura fungovala potřebným způsobem.
    Zahájit výstavbu pěti milionů cenově dostupných bytových jednotek, a tak zajistit snížení nájemného, hypoték, a rovněž vytvořit nová pracovní místa ve stavebnictví. Přísně potrestat městské úřady a krajské správy, jejichž vinou bezdomovci zůstávají na ulicích.
    Omezit velikost bank s cílem ochrany před krizemi, předcházet monopolizaci, oddělit spekulativní kapitál od depozitního, zakázat sanovat bankrotující banky na účet daňových poplatníků.
    Anulovat vnitřní zadlužení.

    Politika

    Upravit ústavu v zájmu svrchovanosti lidu a umožnit uspořádání referend z lidového podnětu.
    Zakázat lobování a ovlivňování politiků. Zakázat osobám, které mají záznam v trestním rejstříku, zastávat volené funkce a zakázat působení v několika volených funkcích současně.
    Vystoupit z Evropské unie a navrátit Francii politickou, finanční a ekonomickou suverenitu.
    Učinit přítrž daňovým únikům a vrátit státu 80 miliard eur, které mu dluží 40 největších podniků.Zastavit privatizaci a vrátit státu již zprivatizovaná letiště, železnice, dálnice, parkoviště atd.
    Demontovat radary a kamery ze silnic, které „nepomáhají předcházet nehodám, ale představují skryté daňové náklady.
    V národním vzdělávacím systému: vyloučit ideologii ze vzdělávání a revidovat destruktivní a zdiskreditované metody výuky.
    V oblasti spravedlnosti: zvýšit rozpočet čtyřikrát a zajistit ze zákona maximální čekací lhůty pro právní postupy, urychlit soudní řízení a učinit spravedlnost obecně přístupnou a bezplatnou.
    Učinit veřejné sdělovací prostředky dostupné všem, zakázat v nich propagandu.Zastavit médiím dotace a zrušit daňové úlevy pro zástupce médií, a také zrušit „komploty“ mezi médii a politiky a rozbít mediální monopoly.
    Zanést do ústavy úplný zákaz vměšování státu do oblasti vzdělávání, zdravotní péče a instituce rodiny.
    Okamžitě zastavit privatizaci infrastruktury: silnic, železnic, letišť, parkovišť atd.

    Zdraví a životní prostředí

    Na legislativní úrovni zavázat výrobce zdravotnické techniky k prodloužení její doby životnosti nejméně na 10 let a zajistit, aby vždy měli náhradní díly na skladě.
    Uložit zákaz výroby a oběhu plastových nádob a obalů, které znečišťují životní prostředí.
    Zorganizovat národní sněm o reformě zdravotní péče a omezit dopad farmaceutických společností na systém zdravotní péče.
    V oblasti zemědělství: zakázat GMO plodiny, pesticidy, které mohou způsobit rozvoj rakoviny a patologii endokrinního systému, a také zakázat využívání zemědělské půdy bez střídání plodin.
    Cestou rozvoje nové industrializace země odstranit dovozy, které způsobují největší škody na životním prostředí.

    Geopolitika

    Vystoupit z NATO a zakázat nasazení francouzské armády v agresivních válkách.
    Pokud jde o francouzsko-africké vztahy: ukončit politiku loupení, vojenského a politického vměšování.Vrátit africkým národům nespravedlivě zabavený majetek a prostředky diktátorů, stáhnout francouzská vojska do vlasti. Eliminovat koloniální systém, díky němuž jsou africké země nuceny udržovat devizové rezervy ve francouzské centrální bance a zůstávají v chudobě. Vyjednávat s nimi za rovných podmínek.
    Zastavit tok migrantů, na jejichž přijetí a integraci nemá Francie prostředky.
    V oblasti zahraniční politiky: respektovat mezinárodní právo a podepsané dohody.

    1. co je na tom špatně, eviděntně čtu program lidí, kteří chtějí v evropě pořádek.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017