Elektronická evidence sexu - zpět na článek

Počet komentářů: 58

  1. To je sice hezke, ale pokud to neni sladeno s prislusnou Smernici EU, tak je zrejme, ze se musi zakon zasadne upravit a je nutne do nej vlozit vylepsovaci ustanoveni. Vzhledem k tomu, ze se v Evrope (a predevsim v Nemecku) posledni dobou rozmaha znasilneni, tak je nutne vsem obcanum udelat sex vice bezpecnym a to nejlepe upravami typu:

    – muz smi mit maximalne jedno varle, dalsi omezeni bude nasledovat
    – delka penisu se omezuje na 15 cm v potohotovostnim stavu
    – pripadna kastrace musi byt spojena s dekapitaci

    Juncker doda instrukce.

  2. Heterosexuální styk bude sankcionován až vyhláškou Džamilo-kocáboj Ministerstva-pro-práva-všech-kromě-bílých-heterosexuálních-mužů? Nebo se to počítá jen jako rozpor s dobrými homosexuálními mravy?

    Já jen že není radno podceňovat kulturní marxisty a podobné typy židovského sociálního inženýrství jako multikulti, LGBT, feminstky a jejich vliv na legislativní proces.

  3. Ale… vzdyt tuhle evidenci dnes spousta lidi provozuje zcela dobrovolne – o svoje zazitky se ochotne deli na KsichtoKnize, LusknoutPokecu ci jine antisocialni siti, coz vyjde nastejno.

    1. Správně píšete dobrovolně. Je to čístě jejich věc, tak ať si to klidně dělají. To ale neznamená, že to mají dělat i ostatní.

      1. Ehm… snazil jsem se pouze poukazat, ze to neni nic tak neobvykleho, jak by z clanku mohlo (nebo melo?) vyznivat.

  4. Jezismarja lidi neblbnete, CO KDYZ TO TU BABIS CTE????

  5. A muselo by se evidovat i když vás vyjebe např. nějaký ouřada?

    1. Pokud s vami vyjebe zenska, pak jste znasilnil ourednici a paklize to byl chlap, tak jste omezoval jeho ouredni svobodu.

      1. Ja myslel, ze znasilneni uz muze byt i v pripade muze.

        1. Sakrys, ja nevim, jak je to s poslednimi pravnimi upravami. Ale je fakt, ze by se treba transvestite, buzeranti, *filove a dalsi normalni lidi mohli citit diskriminovani. Asi to bude soucasti te evidence.

  6. Možná je to veselé. Zatím. Ale zatím se nanašel tak stupidní nápad, aby ho náš stát a jeho orgány nebyly ochotny realizovat. Takže smějme se. Zatím.

  7. S velkym potesenim si dovoluji oznamit, ze dnes doslouzilo (sedme) nahradni srdce D Rockefellerovi, podporovateli Rimskeho klubu (redukce lidstva), hlavni figury Bildebergu (globalizace, NWO), spolu s Rothschildem hlavnim manipulatorem svetove ekonomiky skrze centralni banky a media a podle Anonymous take duchovniho otce false flag znameho jako 11th September.
    Myslim z toho nikdy nebude public holiday, ale to neznamena, ze si ho nemuzeme oslavit kazdy v soukromi podle svych predstav….

    https://www.youtube.com/watch?v=9VXpIg8HnRY

    1. …a ted vybehnou clanky, jak jeho kardiostimulator hackli Rusove.

      1. Ten Putin je snad vsude. Predvcerem hackne Rockefellerovi kardiostimulator, vcera srazi svetove burzy o dve procenta a dneska najede SUVckem do lidi pred Westminsterem, pronikne do arealu a zabodne policistu.
        Jsem zvedavy, co udela Putin zitra.
        Pravdepodobne obklici Jihocinske more. A pozitri se vylodi v Koreji..

        1. On je ze zeme, kde zitra je vcera, takze Johocinske more zmakl uz dneska odpoledne a zitra se docteme o tom, ze dnes ozivil Kimovy bratry. Hacknul i Chucka.

        2. Mimochodem, nechci se vzit do role toho utocnika v UK, protoze za ten nuz dostane nechutnej flastr. Tipuju minimalne GBP50. Jeste, ze ty zbrane zakazali.

          1. Podle pravdolasko slunickove doktriny by meli byt v Britanii odzbrojeni i vsichni policajti, chudak utocnik, jak k tomu prijde, ze ho nakonec zastrelili. Jasne porusovani lidskych prav, melo by se to dat do Strasburgu.

            1. Jenze EU v tom ma strasny bordel. Tuhle pred par dny nejakej slunickar chtel sebrat teroristce automatickou pusku na parizskem letisti a dopadl nejak blbe. Ono odzbrojit hajzla s automatem taky neni zadna prdel.

              Protoze kazdej vi, ze v EU se stejne prava nedovola (napr. https://www.novinky.cz/krimi/432772-otec-ctyri-roky-nevidel-dceru-kterou-ma-mit-ve-stridave-peci-podle-soudu-je-to-v-pohode.html), tak lidi berou spravedlnost do svych rukou a chteji ty teroristy v lepsim pripade odzbrojit, v tom horsim alespon prejet autem.

              1. U nas to jsou „mladici“, v GB se jim rika „Asian“ … fakt Asiat jako noha…
                http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user5/imageroot/2017/03/20/terrorist%20suspect.jpg

                1. To je určitě fotka toho útočníka, protože…to psali na zerohedge, že jo? Dost průkazná a tak…

                2. Ty jo tak tentokrát máš asi i pravdu… tak to se omlouvám. http://metro.co.uk/2017/03/22/first-picture-of-london-terror-attack-suspect-6527231/

                3. Jsem zvedav, co a komu ted v UK zakazou. Ten, co prosadil zakaz nozu, by mel byt za vychodu slunce popraven, protoze ten zakaz evidentne odflaknul.

                  1. oni toho odflakli vice, ten typek na fotce se udajne jmenuje Abu Izzadeen, je to proflakly extremista a uz ho delsi dobu „sledovali“, pote, co ho v roce 2008 usvedcili a na 4,5 roku zabasli kvuli financovani terorismu a „hate speech“… , v prekladu vyhrozoval smrti jinemu muslimovi za to, ze pracoval jako „kaplan“ v britske armade.

                  2. Nic neodflákli, o „bezpečí“ se postarali už v r. 1953, když vešel v platnost tvz. Prevention of Crime Act of 1953, který zakazuje na veřejnosti bez opodstatněného důvodu (přičemž konkrétní osoba musí dokázat, že má opodstatněný důvod, nikoli že policajt provádějící kontrolu musí dokázat nekalý úmysl; presumpce neviny se neaplikuje) mít u sebe „útočnou zbraň“ kde útočná zbraň je definována jako „jakýkoli předmět vyrobený či upravený ke způsobení zranění osobě, nebo je nošen s úmyslem jej k tomuto účelu použít. Což může být prakticky cokoli. Viz http://www.legislation.gov.uk/ukpga/Eliz2/1-2/14

                    Zákaz nožů je podle mě jen k tomu, aby se nemuseli zdlouhavě zabejvat nějakými důkazy. Jediné nože, které nejsou apriori zakázané, jsou zavíráky s čepelí do 7.62cm (3″) nebo kratší BEZ POJISTKY (zavírák s pojistkou, třeba i Opinel, je považovaný za nůž s pevnou čepelí), ale pořád platí PoCA of 1953, takže vlastně i zavírák do 3″ bez pojistky se může v očích zákona stát „útočnou zbraní“, když na to přijde.

                    Jediné, co by asi tak ještě mohli zakázat, je snad jen vycházení …

                    1. A nejvetsi prdel je vygooglit si toho typka na wikipedii, za dnesek tam je asi 50 editu a vse vymazane, jako „neverohodne, nepodlozene, spatne zdroje a tak“.
                      Myslim tam bylo asi jen na pet minut, ze on je dnesni vrah, hned to dementovali na kanalu 4 a starosta Londonistanu, sam muslim jako poleno, tomu zacal rikat „alleged terrorist attack“ (údajný teroristický útok). Už jen čekám báchorku o ruských hackerech.

                4. Celkem by mne zajimalo, jestli jsou ti cmoudi opravdu tak blbi a neschopni nebo jestli ty utoky v Evrope za posledni +- 2 roky nebyly jen false flag operace (ala Operation Gladio). Cmoudi v televizi prece musi videt, ze jimi pouzivane primitivni metody utoku jsou strasne neefektivni. Utok kamionem v Nice se jim sice celkem vydaril *), ale to byla spis vyjimka. Copak je tak tezke nakoupit patricne chemikale, vyrobit z nich par kilo cyankali a to pod tlakem injektovat do vodovodniho radu pro nejakou mestskou ctvrt? Na TyTrubce jsou na to dokonce videonavody! Ono i projet se autem po dalnici a rozhazovat pritom kovove jezky ma potencial zpusobit milionove skody a mrtvoly. Navic u podobnych akci je celkem solidni sance na utek. Ale to ne, oni radsi osobne NOZEM zautoci na vojaka, nejdriv na letisti a potom pred sidlem vlady…?

                  *) My ty cmoudy uz 15 let non-stop bombardujeme, pocet mrtvych v tech 7 nebo 8 bombardovanych zemich se odhaduje na 2 miliony. Takze celkem chapu jejich prirozenou snahu se v Evrope mstit, tez na civilistech. Kdo seje vitr, sklizi bouri.

                  1. Nahodou, obcas se pri bombardovani podari trefit i vetsi pocet lidi, jako treba ted ta skola, ze…

                    Ano, obycejni slimaci blbi jsou. Ostatne o tom i hovoti nemecke statistiky uplatnitelnosti imigrantu.

                    Ja mam par zkusenosti s Araby a musim rict, ze obcas jsem nevychazel z uzasu. Nastane treba nejaky naprosto banalni problem, oni okolo toho stoji, mohutne diskutuji, vzyvaji Allaha, ale vyresi uplne hovno. Tupani. Kolikrat jsem mel dojem, ze jedinej emocne vyrovnanej je imam a proto si s nimi dela, co potrebuje.

                    Nejsou to sami blbci, ale je jich jako much a ne kazdy dosahne na vzdelani. A ti, co dosahnou, tak povetsinou nemaji potrebu nekde zabijet nejake lidi vlastnima rukama.

                    Tohle, co tu dela bordel, je totalni plebs. A ma jiny hodnotovy zebricek. I par mrtvych nevericich se vyplati. S nasi mentalitou je tezko muzeme pochopit.

                  2. Vy někoho bombardujete? A proč to děláte? Já bych to rozhodně nedělal.

                    Nápověda: kdo vidí Araby jako „je” a bílé jako „nás”, je sám daleko větší pitomec než libovolný Arab.

                    1. no zatim to je tak, ze jedni islamisti delaj bordel v Nemecku, Svedsku, Francii a Britanii, druzi islamisti plati mezinarodni terorismus, treti islamisti se mlati navzajem a ctvrti islamisti hazou kameny na Izraelce. Vsichni kolektivne berou humanitarni pomoc, nebo kradou, nebo smeli ropu, nebo siri saria a dzihad. Nejaky zachvat inteligence, aby clovek hledal s lupou, lampou a v prave poledne a stejne nic nenajde. Podle mne dost beznadejny pripad, to spise se Zidi stanou skromni, pracoviti a prestanou kseftovat ve velkem, nez se Arabi vzchopi a vybuduji neco, co by se dalo nazvat vlastni identitou a kulturou. Paradoxne nejblize tomu mela Syrie.. , nez to tam rozesrali ruku v ruce Izrael, Saudi a USA.

                    2. Ad 1. Jsme obcany americkeho satelitu, ktery je v NATO. Tedy moje i vase dane – byt neprimo – k tomu bombardovani prispely, at se nam to libi nebo ne. Myslim, ze zmeho prispevku bylo jasne, ze se mi to nelibi, protoze nasledky byly a jsou nabiledni.

                      Ad 2. Je staletimi prokazano, ze nejstabilejsi spolecnost je spolecnost, ktera je +- homogenni z hlediska kultury, zivotnich hodnot atd. Kultura cmoudu je radikalne odlisna on kultury evropske. Moje deleni na „my“ a „oni“ vyhazi z toho faktu, ne ze bych si myslel, ze „my“ bili jsme ubermenschen a „oni“ cmoudi jsou untermenschen.

                    3. to jsou vsecko hezke salonni uvahy, ale pokud napriklad Vietnamci vymlatili francouzske okupanty a nasledne americke okupanty a udelali si Vietnam po svem, tak jsou v mojich ocich kultura, i kdyz zerou snad skoro vsecko, co se hybe, vcetne psu a brouku a slepicich paratu a v nasich podminkach povetsionou jen dealuji na trzistich podradny sunt z Ciny a Turecka.
                      Stejne tak se znacnym sebezepranim jsou v mych ocich i Indi kultura, i kdyz misto hajzlpapiru dodnes pouzivaji ruku, maji kastovni system, uctivaji kravy a mrtvoly hazou do reky, ze ktere potom chlastaji vodu.
                      Pokud ale Arabi nejsou ochotni hnout prstem, aby si zametli u sebe doma, ale naopak jsou prevelice ochotni rozlizat se po svete a zavadet sve moresy u nas, tak to proste tvrde narazi.
                      Zase vstane nejaky Breivik, zase zradikalizuje evropskou chatru, zase z toho bude valka a zase dostanou Arabaci nakladacku. Je uplne jedno, jake salonni uvahy k tomu bude mit Juncker nebo Makrela, tou dobou uz to povede uplne jina sorta lidi. Toto jsou dejinne zakonitosti a tak to bylo vzdycky, kdyz spadlo hovno do vetraku. A Zidi, jak znamo, to vzdycky hraji na obe strany a jakmile se kyvadlo prehoupne, oni budou zase pripraveni a zase o krok napred. Viz Bildeberg a Rimsky klub a vsechny tyhle sracky, ktere sice tlacily na globalizaci, ale pokud globalizace krachne, budou tlacit aspon do chaosu a lokalnich valek. Jejich hlavni cil, tzn. svetovladu a zlikvidovani narodnich statu a pripadne konkurence, to zajisti tak jako tak.

                    4. Re: zrg1
                      22.3.2017 v 21:58

                      Mamten pocit, ze jsem nekde cetl, ze zrovna Vietnam je mezi prednimi zememi, kde vznika nejvice svetove bohatych lidi. Celkove ten dalny vychod zacina byt plodny na shrabovace penez a majetku.

                    5. Re: zrg1
                      22.3.2017 v 21:58

                      Jeste drobnost – jsem cim dal tim vetsi skeptik, pokud jde o „zase dostanou Arabaci nakladacku“. Napriklad v takovem Afganu je to konstantni plichta. A podobne to bude v Syrii, pak Iraku, Jemenu,… Evrope. Na Breiviky neverim, ti budou uslapani vlastnim lidem. A Brusel, dokud bude moci, tak nam utahne srouby na maximum a sebere i sroubovaky.

                    6. Ve Vietnamu žádní američtí okupanti nikdy nebyli. Americkou armádu si tam pozvali Jižní Vietnamci aby jim pomohla ve válce se severními komunistickými sousedy kteří je napadli. Jihovietnamská vláda pak dělala psí kusy, aby američany ve válce udržela. A věděla proč. Dva roky poté co Američané z Vietnamu odešli tak severní Korea převálcovala tu Jižní.

                    7. ocs 22.3.2017 v 21:19

                      Platí to jen o Arabech nebo je pitomcem každý, kdo se identifikuje s libovolnou skupinou ostatních (od „my běloši“, „my Češi“, „my Horňáci“, přes „my sparťani“, „my anarchisté“ až po kupříkladu „my Ocsovi“)?

                    8. To záleží zcela zásadně na konkrétním kontextu té identifikace.

                      Tam, kde „my“ na „ně“ házíme bomby a „oni“ zase „nás“ vraždí, pak ano, v takovém případě skutečně všechny identifikace kromě jediné „oni, kdo útočí bez vyprovokování“ (bez ohledu na jazyk, víru, barvu pleti, typ pasu a stranu fronty, pokud tato vůbec existuje) a „my obránci“ (ditto) skutečně pitomé jsou, a to tak, že ukrutně.

                      Namátkou tedy kupříkladu, kdybych se octl před více než sedmi desítkami let v Sudetech, pak by slušný Němec, který v životě nikomu nic neprovedl, byl rozhodně „my“, ačkoli je němčina jeho mateřským jazykem a češtinu prabídně láme; naopak Rabovací Gardy — byť všichni Češi jak poleno (kromě sovětského znásilňovacího poradce tu a tam), patří bez nejmenší diskuse do „oni“. Jiné dělení v tomto specifickém kontextu nepřipadá v úvahu (v jiných samozřejmě ano).

                      Podobně v ryze hypotetické budoucnosti třeba takový prodavač kebábu, který nikdy nikomu nijak neublížil, nicméně mu stánek (a případně také hubu) rozbíjí parta zcela evropsky čistých Árijců jen a jenom proto, že „je to přece mizerný čmoud a machometán a ti tu nemají co dělat, šmejdi“, je „my“; naopak zmíněná parta je „oni“, a žádné jiné dělení (v tomto specifickém kontextu) naprosto není možné. Pokud by se někdy nedejlibovolná entita situace vyostřila natolik, že by došlo na střelbu, budu střílet spolu s ním (nebo na jeho obranu) po nich.

                      A dovoluji si zajít tak daleko, že ty, kdo to vidí nějak zásadně odlišně, a kdo hranice vedou tak, že „my“ jsme „já a ty RG“, protože mluvíme týmž jazykem (a „oni“ jsou všichni Němci), případně „já a ti Árijci“, protože máme touž barvu pleti (a „oni“ jsou všichni čmoudi), nemám vůbec, ale vůbec rád. Ani trochu.

                    9. Pripadlo by mi mozna jeste zajimave reseni otazky smeru strelby u druheho prikladu s kebaberem v trochu konkretnejsim pripade, kdy by (taktez zcela hypoteticky, jiste) oni „oni“ byli oni „oni Ocsovi“.

                    10. To je přímý ekvivalent otázky „co byste dělal, kdyby váš syn zaujal významné místo v Rabovacích Gardách (Gestapu, NKVD, stal se Pavkou Morozovem, atd.)?“

                      Neexistuje na ni dobrá odpověď. Každý doufá, že tak enormně výchovu nemohl zprasit. Těm mála, kdo měli, mají a v historii budou mít tu děsivou smůlu všech smůl, zbývá několik možných řešení, z nichž jsou všechna velmi špatná :(

                    11. Ja souhlasim, ze je to extrem, ale nikoli uz, ze je to nejaka podpasovka. Stejny extrem je medle ten Vas idealizovany komplement my/oni, kdy je smer az prilis ocividny.

                    12. O „podpásovce“ psal kdy kdo co? :)

                      Já obecně koncept „my/oni“ nemám vůbec rád; sice existují situace, kdy dává dobrý smysl (např. při hře nebo v soutěži), ale osobně mám za to, že je obecně absurdně, nerozumně a nesmyslně nadužíván a zneužíván.

                      Speciálně velmi zásadně a hrubě nesnáším koncept „my/oni“ tam, kde je založen na nějakém faktoru, který přinejlepším vágně koreluje s nějakým podstatným osobnostním rysem, ale většinou ani to ne, a je jen berličkou nenávistných tupců: „Němci vs Češi“, „automobilisté vs cyklisté“, „křesťané vs mohamedáni“, „bílí vs čmoudi“… Z toho mi je positivně na blití.

                      Právě proto mi to občas nedá, a když narazím v diskusi na hodně výraznou formulaci tohoto typu, zařvu. Jako výše.

                    13. ocs 23.3.2017 v 2:46

                      Díky za odpověď, mám jen drobnou doplňující otázku: jak vnímáš koncept „my/oni“ v případě „anarchisté vs komunisté“?

                    14. Teď koukám, že tohle bylo pro pz a na mě reaguješ výše. Pardon, jsem poslední dobou nějak roztěkán a roztržit, přehlédl jsem. Ale k tomu snad večer, až zase poběžím kolem.

                    15. Tam, kde rozlišujícím rysem je členství v organisaci vytvořené přímo za účelem ubližování jiným, nadto členství dobrovolné — tj. např. „komunisté“, „nacisté“, „SNB“, „Gestapo“, „ANO“ a podobně — mi to vadí podstatně méně, tam se to pohybuje kolem hranice smysluplnosti.

                      Typicky to bývá stále spíše mírně pod ní (mj. proto, že v každé takové organisaci je dost slušných, ale hloupých lidí, zblblých propagandou; takové je typicky třeba spíše informovat než věšet). Ale není to zdaleka tak dokonale absurdní, jako u rozlišujících rysů založených na barvě očí či kůže, na rodném jazyce apod.

                    16. @ocs 23.3.2017 v 2:46

                      Ja prece, zrovna v tom predchazejicim komentu. :)

                      Ja ten Vas postoj znam, chapu a souhlasim s nim, ale jakkoli je mi jasne, ze do kazdeho postu v debate nelze vzdy z kopy pastit cely Vas predchozi text, nekdy mi ty vykriky pripadaji natolik vyhranene, ze je omlouva jen snaha o zachovani rovnovahy vesmiru.

                      Technicky vzato jsou ty mnoziny +- spravne a pokud potrebujete celek realne rozdelit, je u kriteria vedle kriteria „spravne“ jeste mnohem dulezitejsi aspekt, a to jeho pouzitelnost coby deliciho nastroje. Deleni hodni/zli je jiste spravne i bohulibe, lec v realu casto zcela nepouzitelne. Cmoudi/necmoudi (a potazmo uziti my/oni v debatach) je jiste mnohem praktictejsi, stejne jako v x dalsich (a nepochybne i zjevnejsich) pripadech.

                      Druha, nemene neprijemna varianta my/oni nastava, jsou-li oni jiz dani jimi samymi. Pak Vam nezbyva, nez byti nami, neb nami uz stejne jste.

                      Je to blby, jo.
                      Lze se s tim smirit, nebo s tim bojovat.
                      Lze se tim ridit, nebo pak litovat. (A vyhynout, smazat se a vubec pdp. :))

                    17. To záleží na tom, čo si, Kefalín, predstavujete pod takým pojmom „praktické“.

                      Jako že i blbec na první pohled rozezná čmouda a na první poslech Němce, aniž by kvůli tomu musel příliš namáhat obě dvě mozkové buňky, jimiž v lepším případě disponuje, to v zásadě za „praktické“ kritérium označit lze (jakkoli i zde celkem hrozí false hits).

                      Nicméně jako že výsledky tohoto přístupu by vedly k čemukoli jinému, než k průserům, větším průserům a největším průserům, v tomto smyslu to „praktické“ není ani docela malinko.

                      Finálně, tam, kde jsou „oni“ daní „jimi samými“, v zásadě platí 23.3.2017 v 14:22. Je ovšem třeba dávat velký pozor na kognitivní chybu, spočívající v záměně pars pro toto — zatímco skupinu „konkrétně ti čmoudi, pro něž je běloch ksindl jen proto, že je běloch“ nepochybně „oni“ jsou, je mezi lidem prostým a nepřemýšlivým silná tendence to formulovat slovy „pro čmoudy je běloch ksindl, a proto jsou čmoudi ‚oni’“.

                      A ta tendence právě je naprosto hovadská a kreténská a její důsledky tragické. Čímž jsme se v zásadě dostali kruhem na samý začátek debaty, a kdo chce, může si ji přečíst znovu dokola, dokolečka…

                    18. Pod prakticke si predstavuji realne mozne, pouzitelne a proveditelne i jinde, nez u kavarenskeho stolu.

                      Dále pak zase záleží na tom, čo si, Kefalín, predstavujete pod takým pojmom „průser“.

                      Budou-li po Vas palit z vedlejsiho krovi, lze jiste odolat sice praktickemu, ale pruserovemu kriteriu „tam“ a oddat se osudu, lec jevi se mi to… neprakticke.

                      Se 14:22 nevidim souvislost zadnou; nejde o kriteria, ryzost ci homogenitu – proste jsou dani. Ostatne v tomto pripade klidne oni mohou byt my a naopak. A zadnej pars pro cosik – mate-li moznost jednat s nimi pouze en bloc, ono Vami zavrhovane lidove my/oni je prave elegantni cestou, jak se vyhnout te hovadske a matouci dymove specifikaci.

                      (Kruh jsem snad nenarusil, jin v nem stale intensifne koluje.)

                    19. Pokud po mne někdo pálí odkudkoli, je nesmysl řešit my/oni, prostě se chráním/bráním*.

                      Rozlišení my/oni se naproti tomu řeší od kavárenského stolku, kde v naprosté pohodě a se sklenkou Campari v ruce plánuji, kam poslat bombardéry (případně kam jít večer na návštěvu s šátkem na hlavě a zápalnou lahví v ruce, to už je jen rozdíl míry, ale nikoli principu).
                      ___
                      * Součástí ochrany může být, dává-li to taktický smysl, i pokus přesvědčit útočníka, že se dopustil friendly fire, aby toho nechal. Celkem bez ohledu na to, zda to je pravda nebo ne, neboť v tomto konkrétním a specifickém případě rozhodně účel (aby toho nechal) posvětí prostředky (případnou lež).

                    20. Ano, a presne to rikam.
                      Z ryze praktickych duvodu to totiz vyresite zcela automaticky i bez uziti onech dvou bunek prostym, praktickycm, lec nejistym a pruserovym operatorem „tam“, nebot se jiste chcete branit proti nim, a nikoli proti nam.

                      Ano, a presne to rikam.
                      Hledani dvanacti spravedlivych funguje prave jen u toho stolku. Pak se s nej smete a nasledne se z praktickych duvodu smetou cele Drazdany. Jak byste sve hlave vysvetlil jeji separaci, bylo-li u Campari rozhodnuto, ze oni nejsou jimi?

                    21. To je věta jako vystřižená ze sluníčkářského katalogu frází, ale kupodivu je težiště problému úplně jinde:

                      V této větě totiž zároveň máte i nemáte pravdu. To je něco, co patrně nemá šanci pochopit většina lidí, takže výsledkem je, že se přikloní buď na jednu, nebo na druhou stranu a obě strany pak většinou „bojují proti odpůrcům“. Pokud je někdo, kdo se nepřikloní k ani z jedné stran, pak naopak nebojuje – ovšem zlu stačí, aby dobrý člověk nedělal nic. Je to taková lingvistická zbraň hromadného ničení, a bude to fungovat minimálně do té doby, než si většina lidí uvědomí, že je na místě pochopit svět a změnit sebe, nikoliv naopak.

                    22. @Dax 25.3.2017 v 7:05

                      To je jiste validni nazor, bohuzel nejmene jednomu z ctenaru neni jasne na co (coz jsme s OCem flakali take, lec tam celkem jasno bylo). Primarne to ovsem neni az tak uplne vina Vase, anobrz dosrane implementace toho

                      Rozjebanyho Shitu,

                      jenz je zde s zarytou ignoraci i ignoranci setrvale vydavan za Redakcni System.
                      Kurvauzfixfurt.

    2. Víte jak si Vás představuji ?
      http://vignette4.wikia.nocookie.net/southpark/images/0/05/Griefer.png/revision/latest?cb=20120211222858

      Jako někoho, kdo nevyleze od počítače – hltá všechny informace, reaguje na všechno, o všem má přehled. Je to ale jen taková póza.

      Jinak, takto to asi bude s těmi srdci: http://technet.idnes.cz/rockefeller-transplantace-srdce-hoax-falesna-zprava-f98-/sw_internet.aspx?c=A170320_233337_sw_internet_pka

      Umíte si představit, že by někdo ve 100 letech přežil tak náročný zákrok ? (honem, honem, aktivujte google a nahoďte mi případy lidí, kteří to dokázali :-)

    3. Ja jsem dokonce k oslave teto udalosti do prace prinesl lahev vina. Kolegove si nejdriv mysleli, ze to rikam jen tak ze srandy. Ale protoze se svymi nazory na zidy prilis netajim, tak to nakonec prijali a pripili si se mnou.

      Jen skoda, ze ten zkurvysyn nezdechnul alespon o 40 let driv…

      1. No a dneska nam spadl pekne S&P i Dow Jones a FED neco blekota o tom, ze propad na trzich neznamena financni nestabilitu.
        Ze prej duvodem je to, ze Republikani neodkyvali Trumpovi likvidaci Obamacare, bla bla bla.
        Podle me je ta pricina uplne jinde, mizerny rust HDP v americe za prvni ctvrtleti 0,9% (pod urovni statisticke chyby), valecne manevry u Severni Koreje, propad cen ropy a komodit, rekordni inflace, potize bank a nerozhodne kroky FEDu, ktery se zdraha zvysit sazby (mimo jine kvuli astronomickeho dluhu USA).

        To vsecko tvori gulas, ktery si Rothschild a spol navcarili a ted si to nechteji po sobe vyzrat, ale hodit na Putina, nebo Kim Cong Una.

        Ale tentokrat to tak jednoduche nebude, NWO jim failuje primo pred ocima. Aby ten jejich gunban nahodou taky nebyl poslednim hrebickem do rakve globalistu.

        1. Vetsinou souhlasim se vsim, co zde pisete, ale vase lonska predpoved ohledne tvrdeho krachu ala 1929 se IMO hned tak nevyplni. Ja jsem si to stejne myslel uz nekdy v roce 2011/2012, ale moc zidu a jejich penez je nezmerna. Bez mrknuti oka zavedli „opatreni“, ktera by pred rokem 2008 byla naprosto nepredstavitelna – zaporne urokove sazby, bailouty a skupovani dluhopisu v celkovem uhrnu okolo dvojnasobku americkeho HDP atd. A muzeme jenom tusit, jaka dalsi zvracena „opatreni“ se v jejich smradlavych pejzatych mozcich uz chystaji. Asi nejokatejsi je soucasny medialni tlak na uplne zruseni hotovosti a jeji nahrazeni kryptomenami, ale spolu s tim se zrejme chystaji i „klasictejsi“ opatreni, napriklad neco na zpusob menove reformy. Trhy jsou otevrene manipulovany, o vyvoji burzovnich indexu a cen komodit uz leta nerozhoduji realne udaje, ale prohlaseni ruznych funkcionaru, statnich i fasisticko-soukromych. Navic si musite uvedomit, ze americti zide/bankeri maji poslusne loutky i v bankach jinak zidu-prostych zemi (Japonsko, Australie…).

          Obavam se, ze diky podobnym „opatrenim“ bude mozne soucasny stav drzet na kapackach jeste roky, ne-li desitky let. Muj osobni odhad je, ze nas ceka dalsich 10 nebo 20 let stagnace po vzoru Japonska – ostatne zidy ovladana americka media uz davno soucasnou situaci oznacila jako „new normal“. Samozrejme ono to nevydrzi vecne – Cina se drive nebo pozdeji stane nejvetsi ekonomikou a technologickym tahounem, coz tzv. zapadni ekonomiky pohrbi. Ale to muze trvat prave tech 10 let, protoze preorientovat cinskou ekonomiku z „levne exporty na Zapad“ na „domaci sobestacnost a spotreba“ nepujde pres noc. Navic oni tam maji svoje interni prusery, ktere si s obludnosti tech Zapadnich v nicem nezadaji (napriklad „trh“ s nemovitostmi a pujckami na ne).

          No, kazdopadne je jiste, ze se dozijeme zajimavych udalosti. Mozna az natolik zajimavych, ze si budeme prat, aby se vubec nestaly…

          1. IMHO se moje predpoved vyplnuje zrovna ted. Pripoustim, necekal jsem, ze priblbli Americani oslavi sveho Trumpika jako financniho Mesiase a celou zimu pujdou long akcie. Realna ekonomika jde uz nekolik let do stagnace, nepomuze ani rekordne nizka cena ropy a surovin, ted diky inflaci jeste pujde do stagflace, nafukovani spekulacni bubliny pomoci QE a zapornych uroku skrz FED a centralni banky EU a Japonska to nevytrhne. Krom toho jde do haje i Cina. Ta bublina uz praska a je otazka, kdy se ekonomika zhoupne do recese, v Q1 rostla ekonomika USA o 0,9%, jinymi slovy nerostla. Dokonce je ted studie, ze na jeden dolar rustu HDP vynaklada USA 4 dolary financnich stimulu. Kam to povede, necht si kazdy zodpovi sam za sebe.
            No hlavne, ze prestituti peli ody na ekonomicke ozdraveni a predpovidali hospodarsky kolaps Rusku, ha, ha, ha a jeste jednou ha.

            1. Jak jsem rekl, podcenujete moc zidu a jejich penez. Treba v lednu 2016 to vypadalo mnohem, MNOHEM hure nez ted a stejne se zadny krach nekonal. Stacilo par tendencnich clanku v zido-platich typu WSJ a par zkreslenych statistik z Bureau of Labor Statistics a temne mraky se ze dne na den rozplynuly. Letite masivni manipulace na stlacovani ceny zlata (tj. posilovani duvery v dolar) na papirovych trzich uz nejsou ani verejnym tajemstvim, ale obecne znamy fakt. A presto se vsichni – vcetne dotycnych regulatoru a prokuratoru – tvari ze je vse v nejlepsim poradku.

              Kdyz to nepadlo na hubu v lednu 2016, tak neni zadny duvod, proc by to melo padnout ted. Ekonomicka realita se od te doby nijak zasadne nezlepsila ani nezhorsila.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017