Den mobility 2020: Mission abort - zpět na článek

Počet komentářů: 276

  1. Z božího omylu pražslký primátor Hřib

    To je zajimava teorie, s Hribem, ale ja si myslim, ze S0rosuv maskot primator HRIBATOR nebyl zvolen jako Bic Bozi, nebo prst prozretelnosti, ci paty jezdec apokalypsy, ale ze si ho prazslaci zvolili sami, respektive pod vlivem sve lokalni prazske lepsolidske socbubliny naockovane Havlisty a Kavarnou.

    Je mi to lito, ze ta akce Dfensovi a jeho pratelum nevysla, ale budou dalsi, mnohem hmatatelnejsi a horsi dopady tohodle lepsolidskeho besneni, ktere se jen fesacky maskuje za fasadou koronaviru.
    Ne, o koronavirus tu vubec nejde. Jde o utahovani sroubu, ktere Elitam prevelice zachutnalo a Corona je jen vtipna zaminka, jak probihajici pad realne ekonomiky svest na neco jineho a jak ospravedlnit ty exponencialni snahy vytloukat klin klinem a splatky dluhu minulych resit novymi dluhy v tisicinasobnem objemu, proti tem predchozim. Aneb Covid je v podstate totez, co Euroval na zachranu Recka, blahe pameti, akorat ze ted je Reckem cela EU a USA a Japonsko a vubec vsechny „rozvinute ekonomiky“ zapadniho strihu vseobecne a neskladaji se na ne zadne staty, ale prave jsi Elity jdou pro nase uspory a pro jeste nevydelane penize nasich deti.
    Aneb at zije hyperinflace.

    1. zrg1 14.4.2020 v 10:50
      nejsou proti covid19 „immuni“ pouze nemusi mit priznaky nebo jen velmi mirne,

      ANo, je to presne tak, specialne pro mentalne zretardovaneho ygorka a dalsi mrcasoidni debily s IQ sumiciho listi.
      Deti onemocni novym koronavirem, stejne jako dospeli, jejich bunky v plcich jsou napadeny, stejne jako u dospelych, napadene bunky produkuji a rozsiruji viry, stejne jako dospeli, akorat ze deti nemivaji tak prudkou imunitni reakci (onen obavany zapal plic) ktery zpusobuje umrti na toto onemocneni.
      Respektive deti do 10 let tu reakci nemaji. Od 11ti do cca 50ti to dela 0,2 procenta pripadu, takze ne, ze by byli deti „imunni“, akorat od deseti let maji mensi sanci na to, ze na to zemrou, nez lide po padesatce. Coz uz neni takova hitparada, coz ?
      Na pochopeni tothoto faktu staci dle meho odhadu IQ=80, coz je asi tak dvojnasobek prumeru IQ Banik vypicene squadry kokotu.
      Banik zmrdum zmar.

      zrg1 10.3.2020 v 16:01
      Virus se prestane sirit, az dostatecny pocet lidi ziska prirozenou imunitu. Je to neznamy virus, pravdepodobne umele vytvoreny, se kterym se lidsky imunitni system nikdy nesetkal. Az to prodela cca polovina populace, sireni se zpomali.
      K prenosu na cloveka (pacient ZERO) doslo prokazatelne jen jednou. Kdyby to byl skutecne netopyri virus, tak by musel nekde existovat prirodni rezervoar tohoto viru, ale ten se nikdy nepodarilo najit, stejne jako se nikdy nenasel zadny dalsi clovek, ktery by se nakazil od odlisneho zvirete (nebo laboratorniho vzorku, chcete li).
      Muzeme se bavit donekonecna, jestli to uteklo Cinanum, nebo to tam rozsirili Americani, to je fuk, oboji zeme vyvijeji biologicke zbrane a obe dve maji technologie.
      Muzeme akorat smele vyloucit Rusaky, kteri k tomu nemeli motiv, delat si epidemii na svych hranicich.
      Ovsem muzeme vzit jed na to, ze Rusove zadnou epidemii mit nebudou, jednak vedi, jak delat karantenu a jednak uz maji pravdepodobne vakcinu, podle toho zazracneho uzdraveni, ktere je hlaseno z Ciny v poslednich dnech.
      Coz se ovsem netyka Evropy a Italie. Z dynamiky onemocneni COVID19 vime, ze pocet nemocnych se ztrojnasobuje cca co tyden. Takze sirit se to bude cca do kvetna a do zari to bude odeznivat.
      Pokud bude fajn, nakazi se kolem 50.000 lidi z nich zemre nejakych 500-600 a do nemocnic jich posleme 10.000 s akutnim zapalem plic (pokud nejakou improvizovanou nemocnici splacame, protoze v normalnich nemocnicich ty kapacity nebudou). To by vyzadovalo podobne kvalitni reakci, jakou predvedla Jizni Korea, kde mimo jine testuji 10.000 lidi denne a funguje tam karantena a socialni odpovednost nakazenych a dodrzovani karanteny je na velmi vysoke urovni.
      Pokud to vezmeme italskym prasackym stylem nerizeneho chaosu a bordelu a nebude k dispozici vakcina, nakazi se až 70% nasi populace, z toho cca 700.000 bude potrebovat akutni lekarskou peci (kde na to vezmeme lekare, sestry atd ???) a 170tisic lidi zemre, pricemz vubec neni receno, ze to budou jen lide starsi 80 let a s oslabenou imunitou. Mortalita mladych lidi je u COVID19 0,2%, takze mladych zemre „jen“ cca dvacetkrat mene, nez „starych“.
      P.S: Necekejme, ze nam Rusaci budou nejak extra pomahat, po desetiletich, co jim systematicky okopavame kotniky.

      zrg1 dnes – Ne, o koronavirus tu vubec nejde. Jde o utahovani sroubu, ktere Elitam prevelice zachutnalo a Corona je jen vtipna zaminka, jak probihajici pad realne ekonomiky svest na neco jineho a jak ospravedlnit ty exponencialni snahy vytloukat klin klinem a splatky dluhu minulych resit novymi dluhy v tisicinasobnem objemu, proti tem predchozim.

      Takže o milioný mrtvých už naštěstí nejde, teď už jen zase ten tvuj konec světa :-)

      1. Kdože to tu psal, že Zerg je chudáček kterému ostatní vulgárně nadávají a to úplně bezdůvodně? Zatímco v praxi je to naopak?

    2. Aaa kavarna. Tak to on bude zrg Zemanovec.

      1. On je hlavně pošuk. Zbytek už je tak nějak jedno:-).

        1. Kdyby byl v těch svých paranoidních bludech aspoň konzistentní. Před pár týdny tu psal, že vychcípá půl planety, teď zase, že žádnej vir není, ale elity, zedníci a já nevím co ještě vyplodí…

          1. Sem mu sem totiž dal Ickeho, sice to je taky paranoidní kokotina, ale aspoň je ten člověk konzistentní.

            Jak vidno, místní blbeček je tak prázdnej, že si ani za těma svejma pohádkama nedokáže stát a mění je podle toho, jak vítr fouká. A eště si myslí, že to nikdo nevidí :D

          2. Tak oni jdou kolikrát ty konspirace proti sobě.

            Není to tak dávno co jsem četl, že skutečný počet obětí korony je mnohatánsky vyšší, že se to tají, že je to vyhlazování a hned o kousek vedle jinej pomatenec tvrdil, že žádná korona neexistuje, že nemocnice v Itálii jsou prázdné, záběry v TV falešné a že se zakopávají prázdné rakve.

            Jak je vidno u zrg, tak někdy se mohou protichůdné konspirace nakupit dokonce i v jedné osobě. Tedy pokud se to tak dá brát. Třeba trpí schizofrenií a pak by se to dalo brát i jako dva naprosto nezávislí konspirátoři. Výhledem k tomu, že jde zjevně o narušenou osobnost, tak tam může být více psychických poruch naráz.

            1. Tak ak má zrg1 schizofréniu, tak nech si založí 2 (či viac) rôznych účtov nech sa v tom vyznáme.

              1. Výborný nápad. Jen mám pochybnosti, zda se na tom vzhledem k jejich konfliktním povahám dokážou domluvit.

  2. Takže z volného setkání se vlastně ještě může stát naprosto neorganizované setkání.

  3. Díky, že dáváte termín s předstihem, znamenám si do kalendáře.

    1. Já bych termín in advance neviděl jako úplnou výhru. Měl jsem na tento květen naplánovanou akci, kterou máme pravidelně s lidma s gymplu vždy po pětli letech, nevyšlo to, tak jsem to z kraje léta přeplánoval na říjen a vypadá to, že to taky nevyjde :(.

  4. Myslim, že došlo k mýlce – ta kriminálnická banda vydává všechny ty jejich koncentrákoviny od samotnýho začátku bez jakýhokoli odůvodnění a naprosto chaoticky, ne jenom teď.

    Ostatně, jestli jsem se dobře díval, je to jeden z hlavních žalobních bodů v té hromadné žalobě.

    1. Re: Behemot

      +1

      Já si tedy myslím, že ten chaos je důsledkem opilosti a to opilosti mocí, založenou jistou dobu na tom, že dav přijímal jakákoliv opatření jako že „něco se dělat musí, jinak všichni umřeme“. Tato doba je pryč. Teď jde o to, že budou volby a opatření se dělat musí, protože metodou exponeciálního pravítka tu budou brzy desetitisíce nakažených denně a volič chce aby se něco dělalo, na straně druhé se voliči nesmí plošnými opatřeními nasrzlobit.

      1. Voličstvu je zcela u prdele kolik je nakažených, ale nebudou mu i prdele beznadějně obsazený nemocnice. Takze myslím, ze i zdejší chripeckari poznají brzy kouzlo exponenciální matematiky a prejdou behem 2-3 týdnu do módu, jak to že mě Babiš neochranil.

        1. Ano, pokud někdo s dnešní znalostí věci je připraven jít cestou rizika a potom začne brečet, že se naplnilo, tak by si měl dvě vrazit a držet hubu. Když jsem si zlomil obratle, tak jsem si – opravdu – řekl, že když jsem to riziko akceptoval, tak to mám. Samožejmě, že jsem doufal, že tenhle vklíněcec vydrží, jako vydržely ty před tím. No, nevydržela skála, do šutru a do ženský nevidiš.

          Pomalu nám vylézají články na téma, že Švédi možná nešli tak úplně špatnou cestou. Před nedávnem to byl „děsivý experiment na lidech“.

          1. Švédi v reálu provozovali přísnější opatření než my.

            1. Si si istý? Skús to nejak v jednoduchej forme spísať dokopy nech sa poučíme.

              1. Max 50 osob pohromadě. Kolik že bylo až doteď u nás?

                1. Keď vyhlásili na prelome februára / marca prvé kolo strašenia, tak sa okrem nevyhnutných prevádzok všetko zatváralo – takže v drvivej väčšine ľudia doma, akurát vo veľkých potravinách či drogériach hrozilo naraz viac ako 50 ľudí na ploche veľkej ako hangár.
                  Tak čo tam máš ďalej.

                  1. https://www.krisinformation.se/en/hazards-and-risks/disasters-and-incidents/2020/official-information-on-the-new-coronavirus/restriktioner-och-forbud
                    Kolik lidí , že to u nás může ještě dnes například na hokej? Celé prázdniny jsme měli evidentně volnější režim než Švédsko. Tak obráceně, co konkrétně vy jste o prázdninách nemohl a Svedove ano?

                    1. Dole úplne vpravo: Updated 15 Sep 2020 15:45
                      Takže čo ten tebou linkovaný článok vlastne tvrdí? Ako sa švédske reštrikcie k 15-temu septembru vzťahujú na celé prázdniny?
                      A napr. v Slovenskej republike (ďalej len SR) sa v marci zavreli všetky reštaurácie či kaviarne či krčmy – švéďaci k 15.9.2020 mohli aj do reštiky či baru, ale za sprísnených podmienok.
                      A napr. vstup do krajiny – v marci či apríli či máji si mohol pricestovať do SR ak si bol obyvateľom SR alebo tu mal pobyt, ale klusal si do karantény (väčšinou štátnej). Švéďaci môžu/mohli pricestovať domov bez karantény a tak isto aj iné osoby z EU/EEA a UK a CH plus nejaké ďalšie výnimky.

                    2. Tvl. to jsou vymluvy. Oficiální aktualni informace. Nejaky doklad, že uvedene o prázdninách neplatilo?
                      Čo bolo v marci mě nezajímá. Minimálně celé prazdniny jsme se mohli v ČR promořovat daleko svobodneji než Švédové, a pisu to proto, ze tu furt melete kraviny o tom, že Švédové mají lepší situaci diky promorovani a oni v realu meli pravidla v poslednich mesicich o dost přísnější.

                    3. pre monday 18.9.2020 v 15:06
                      V tebou linkovanom článku je len jeden dátum – Updated 15 Sep 2020 15:45.
                      Ďalšie dátumy sú v linkoch v rámci článku. Takže sa nejaké opatrenia v rámci časovej osy odsledovať dajú (napr. vstup do krajiny či zhromažďovanie) a niektoré nie.
                      A dal som dva príklady obmedzení v SR vs. SWE – vstup do krajiny a prevádzka reštaurácii či barov. Ak boli tieto dve obmedzenia platné od marca (vstup do krajiny bol – reštaurácie a kaviarne sa v článku časovo neuvádzajú) tak aj napriek tomu boli miernejšie ako v SR (a zrejme aj ČR) – viď porovnanie v mojom príspevku z 18.9.2020 v 14:45.

                      Teraz ťa budem citovať:
                      monday
                      18.9.2020 v 11:07
                      Švédi v reálu provozovali přísnější opatření než my.

                      Takže si klamal. A navyše ten zákaz zgrupovania sa na verejnosti (do toho spadali aj združovania sa, ktoré nebolo treba ohlasovať úradom vopred) neplatil pre 50 ľudí, ale pre 500 a vošiel v platnosť 11.03.2020 t.j. v čase kedy sa v SR či v ČR nesmelo na verejnosti vôbec zgrupovať.
                      Nehovoriac o tom, že nikde nevidím zmienku a POVINNEJ rúške na ksichte ak si hoc aj sám na ulici pol tretej ráno či niekde v lese cez deň – ako to bolo v SR či ČR.
                      Tak kurva kde sú tie: „přísnější opatření než my…….“

                    4. ¨@Satan
                      Já jsem nikde nepsal, že opatření ve Švédsku byla v každém okamžiku méně přísná než u nás. Slovensko mi vůbec necpěte, to jsem nikdy neřešil, tak nevím co mi cpete slovenská opatření.
                      Takže od 11.května u nás byly povolené akce nad 100 osob a následně se dále uvolňovalo, na kolik to je teď se mi nechce hledat, ale co jsem zaslechl, jdou dnes kolegové na hokej.
                      Není mojí povinností poskytnout vám odkazy na každý konkrétní den. Halt jsem dal odkaz na aktuální situaci a pokud chcete naznačovat, že Švédi omezili na padesátku 15.9. předtím to bylo neomezeně, tak dejte odkaz Vy, když tvrdíte, že je to jinak, ale v tisku se to zmiňuje již řadu měsíců jak píšu a dokládám já.
                      Takže z hlediska shromažďování máme minimálně 3 měsíce mnohem volnější režim než Švédi. Co se týče roušek, ty se rovněž celé prázdniny nenosily. Pokud pro Vás švédský limit 5O osob není přísnější opatření než naše tisíce na sportovních akcích, koncerty zábavy a podobně, no tak pak to nemá smysl dále vůbec komentovat, kde je víra, tam je pouhá matematika typu sto je víc než 50, halt nedostatečný argument.

                    5. pre monday 18.9.2020 v 16:30

                      Opäť ťa budem citovať:
                      monday 18.9.2020 v 11:07
                      Švédi v reálu provozovali přísnější opatření než my.

                      Ak o niekom napíšem, že v reále „provozoval přísnější opatření než my“ tak to ja chápem tak, že je výrok písaný v minulom čase. Čiže si napísal, že švéďaci to mali horšie ako vy (my). A teraz otáčaš, že si nikde nepísal, že to mali menej prísne ako vy.
                      Slovensko som v porovnaní so Švédskom uviedol preto, lebo som to viac sledoval a mám pocit, že ČR na tom bola podobne ako my (zavreté hranice, zavreté obchody, rúšky ešte aj na hajzli doma atď.).
                      No a ak od 11.5.2020 boli v ČR akcie nad 100 osôb povolené tak vo Švédsku to bolo od 11.03.2020 pre menej ako 500 osôb – zase je na tom Švédsko lepšie.
                      Odkaz na tých 500 osôb od 11.03.2020 máš v tebou linkovanom článku resp. v linkoch v ňom sa nachádzajúcich (ale to som už písal v mojom príspevku o 15:58).
                      Prečítaj si odkaz: https://www.government.se/articles/2020/03/ordinance-on-a-prohibition-against-holding-public-gatherings-and-events/
                      na neho som sa preklikol z tebou linkovaného článku v ktorom je chyba – píše sa o 50 osobách, ale v skutočnosti to je 500 podľa stránky goverment.se.
                      A tu už ozaj neplatí, že 500 je menej ako 100.

                    6. Já opakovaně mluvím o tom, že poslední 3 měsíce jsme měli volnější stav než Švédové, dám odkaz na úplně aktuální švédský stav, což je stále max 50 osob a to opět již několik měsíců a vy sem opět picnete odkaz na stav z března.
                      Takže pokud by bylo promořování tak super jak píšete, promořovali jsme se poslední 3 měsíce více a snadněji než Švédové a výsledek se dostavil. Na další reakce tříletého dítěte už reagovat nebudu.

                    7. https://echo24.cz/a/SiPH3/svedsko-navzdory-900-umrtim-nezprisnuje-opatreni-skupiny-do-50-lidi-se-mohou-schazet
                      těch 50osob mají minimálně od 13 dubna do teď. My jsme měli od 11 května 100, 25 května 300 a maximum až 5000, což fakt není méně než 50, nýbrž 100x více.

                    8. což fakt není méně než 50, nýbrž 100x více.

                      delas mondayi stale jednu zasadni chybu. Jdes s logickymi argumenty na Banikovce. To je zbytecna prace. Ani nevim, na jakeho banikovce reagujes, mam je vsecky na ignore, ale ono je to stejne burt, banikovec jako banikovec.

                      Mohu te seznamit se svym internim sociologickym pruzkumem, proc je logicke argumentovani na banikovce ztrata casu.
                      1. typ banikovce – debil od prirozeni. priklad shane, shifty a spol. Na ty lidi se ani nejde zlobit, oni jsou fakt hloupi a nemaji na to pochopit smysl vety o vice jak trech slovech. Pokud se chces bavit na urovni a pouzivat logicke argumenty, nevystacis se slabikarem a vetami ala „Maso mele mamu“.
                      2. typ banikovce – dostatecne IQ, ale defektni charakter. Typicky zmrdik corona, Dachsmaister . Ti pouziji vsechny sve skilly, aby akorat kohokoliv nasrali. Kdyz uz nemaji, co by popreli, napriklad reknes, ze 1+1=2, tak aspon odpovi, ze to je uplne zbytecna informace, protoze mnohem dulezitejsi je, ze 2+2=4. Dusevni kripli. Nekteri jsou tu zjevne profesionalni trolli pracujici za penize. Cest policajtovi ExLexovi, ktery mel aspon takove koule, ze to netajil.
                      3. typ baikovce – dostatecne IQ, schopnost argumentovat, ale sebestredna zahledenost. Typicky priklad LWG, Wildcat . S tema lidma se nepobavis, protoze vsecko hodnoti ze sve roviny svych partikularnich vedomosti a nejsou schopni vyslechnout argumenty druheho, protoze predem vedi, ze jejich nazor je stoprocentne lepsi. At v tom pokracuji dal, good luck.
                      4. typ banikovce a nejcastejsi pripad, sedy prumer s vyplachlym mozkem. Typicky priklad Mrcas, Behemot . Tihle lide nejsou ani dostatecne bystri, ani dostatecne kreativni, ani socialne zdatni, ani sebekriticti a pracoviti, aby mohli prinest vlastni nazor a podporit ho argumenty na diskusich. Omilaji to, co se docetli v poslednim Reflexu. Nejsou schopni se nikam posunout ze sveho prumeru, zato maji perfektni smysl pro stadnost, protoze stadni chovani je jedine, v cem opravdu vynikaji. Nikdy nevyboci ze Sorosovy ofiko argumentacni linie.
                      Tihle lide mi pripominaji tluste bavorske selky, ktere na koni 2 svetove valky nahnali ameristi vojaci povinne do osvobozeneho koncentracniho tabora, ktere ty selky znaly leda tak z hitlerovych propagandistickych filmu, kde vezni v koncentracich zrali maso a ovoce a chleba a ve volnych chvilich hrali fotbalek. Kdyz uvidely hromady na kost vyhublych mrtvol, ktera shrabovali do jam po tisicich v prumyslovem meritku, tak se jim zhroutil jejich Mrcasi svet. Je tu ale jeden diametralni rozdil.
                      Bavorske selky nemely internet, nemely nic jineho, nez Goebelse a jeho vyplach. Mrcasi aspol. maji vsechny informace sveta, maji Wikileaks a Snowdena atd, ale oni se NECHCOU DIVAT, protoze by se jim zhroutila jejich pracne vybudovana stavba z karet a jejich lepsolidsky svetonazor.
                      Z tohoto titulu povazuju tuhle kategorii Banikovcu za nejvetsi debily a zmrdy na svete. Neprijmou zadny logicky argument, ktery jim potencionalne nabourava socbublinku. Ridi se cernobilou pocitologii na kategorii dobro= nas nazor, zlo = vse co nezapada.
                      Ovsem obecne receno, bavit se z roviny argumentacni logiky s kteroukoliv skupinou banikovcu je zbytecne tak, jako tak.
                      Lidi nepredelas, douhodoba zkusenost. Ze jsou to idioti urceni k vyhynuti ? No a co. Jejich problem.

                    9. Checht, to je milé, že ti zdejší celé kompletní jádro tak těžce leží v žaludku :-) Když ti člověk omlátí o čumák sračky co jsi tu prokazatelně psal, argumenty nejsou. Pravda bolí viď, debílku? :)

                    10. Dobrý, jsem tam. Dokonce na prvním místě. Kdo z vás to má? Jednu dobu už to vypadalo že mě zerg nějak opomíjí. Sice mi v tý době mě sice corona se servisdokem deklarovali za svého nepřítele, ale to byla jen taková cena útěchy, zergův seznam to nenahradí.

                    11. Těší mě, že jsem zrovna s tebou na stupních vítězů :)

                    12. shane:
                      „…corona se servisdokem deklarovali za svého nepřítele,…“
                      – – –
                      Nu jo, tak.
                      Bo se v něčem neshodnem.
                      Třeba tenhle týpek:

                      https://www.youtube.com/watch?v=FeUDA8x3tBc

                      :O))

                    13. Bych rek ze zrovna v tomhle pripade se zas az tak dramaticky nelisime. Akorat ty za tim vidis byznys a ja spasitelsky komplex. V konečnem vysledku je to fuk, ani jeden z nas mu to nehodí. Ale na jeho koncert bych eventuálně i zasel, jeho tvorbu mam docela rad, byt spis tu z jeho solovejch začátků.

                    14. shane:
                      Ale lišíme se a dost.

                      Maminka mu zařídila modrou knížku, jeho role ve filmech považuju skoro za kompars a hudební díla mi nějak zcela unikla, jak jsou nevýrazná.
                      Cíleně jsem musel vyhledat něco z Landovy tvorby – fakt „nářez“, ty jeho skřeky o válce.
                      Vopravdu bych na koncert nezašel.

                      Spasitelský komplex tam nevidím – jemu jsou lidi celkem u prdelky, slouží mu jen jejich prachy, který od nich cucne.

                    15. Pokud se chces bavit na urovni a pouzivat logicke argumenty, nevystacis se slabikarem a vetami ala „Maso mele mamu“.

                      Je fakt, že na nás se shanem musíš trošku přidat no :) to byly nervy, když si to psal viď? :)

                    16. Ten jeho slabikář bude ale nějakej padělanej, asi vod rejžáka. Šak co tam má za slova? Depopulace, šoroš, válka/apokalypsa, baníkpyčo…

                    17. pre monday 18.9.2020 v 18:52
                      Tak som hľadal ďalej a našiel som toto:
                      https://www.folkhalsomyndigheten.se/the-public-health-agency-of-sweden/communicable-disease-control/covid-19-checklist-for-event-organisers/
                      Tam sa už hovorí a max. 50 osobách ale platí to len na akcie, ktoré sa vzťahujú k tzv. „Public Order Act“. Čo je ten „Public Order Act“ je asi vysvetlené tu: https://polisen.se/aktuellt/nyheter/2020/mars/ytterligare-begransade-mojligheter-till-allmanna-sammankomster-och-tillstallningar/ ale moja švédština ešte nieje na takej úrovni aby som to rozlúštil.
                      K dátumu zavedenia obmedzenia na tých podmienečných max. 50 osôb sa neviem vyjadriť lebo som našiel v odkazoch na tej stránke http://www.folkhalsomyndigheten.se rôzne dátumy: 7.4.2004 (to bude ale asi nejaké všeobecné nariadenie), 16.04.2020, 11.3.2020 (to by ale kolidovalo s mojím odkazom 18.9.2020 v 16:51 kde sa píše o 500 osobách).
                      Takže z toho obmedzenia 50 vs. 500 som voľajáky zmätený. Ale stále platí to o vstupe do krajiny, o reštauráciach či baroch a aj o povinných rúškach……no a samozrejme aj ten tvoj obrat k posledným 3 mesiacom.
                      A ešte mám otázku – čo urobíš ak sa v následujúcich troch týždňoch nepotvrdia tvoje exponenciálne obavy?

                    18. pre monday 18.9.2020 v 18:35
                      Prešiel som všetky tvoje príspevky v tomto vlákne a aj všetky na tejto strane – NIKDE (okrem príspevku na ktorý reagujem – 18.9.2020 v 18:35) si nenapísal, že sa bavíme o posledných troch mesiacoch – napísal si: 18.9.2020 v 11:07…….Švédi v reálu provozovali přísnější opatření než my. Bodka.
                      Z tvojho odkazu, ktorý si tu linkoval 18.9.2020 v 14:12 je totálne nejasné OD KEDY platia dané reštrikcie vymenované na tej stránke – je tam len dátum: Updated 15 Sep 2020 15:45. A ten link z echo24.cz je presne taký ako tvoje komentáre – postavený na vode. V tom článku nieje ani jeden jediný odkaz na nejaké švédske stránky kde by bola zmienka o tých max. 50 osobách na jednom mieste – je tam len dátum zverejnenia 14.04.2020. Moje tvrdenie o zavedení max. 500 ľudí na jednom mieste je zo stránky government.se a je z dňa 13.03.2020. A paradoxne je ten odkaz o 500 osobách linkovaný na tej stránke či si ty linkoval 18.9.2020 v 14:12 – takže ti stačilo trochu sa posnažiť a bol by si videl, že tam niečo nesedí.
                      A k téme vstupu do krajiny (SWE vs ČR vs SR) a obmedzenia/uzavretia reštaurácii (SWE vs ČR vs SR) by si nechcel niečo dodať? Či toto sa ti nehodí do krámu tak to obchádzaš? S takým nastavením by si sa parádne hodil do toho vášho českého krízového štábu.

                    19. @Satan
                      to si jako opravdu představujete že v diskuzním příspěvku o pár řádkách budu den po dni porovnávat situaci za posledního 3/4 roku?
                      Takže ještě jednou. jen letmým hledáním jsem první zmínku o švédském limitu 50 osob našel 13 dubna a limit je platný i teď. My máme od května postupně 100 a stoupalo až k 5000. Takže od května až do teď máte v ČR daleko volnější možnost k promořování než ve Švédsku. Bodka.
                      Kdybyste proboha napsal, že čeští chudáci školáci neměli možnost vyfasovat vir ve škole a museli kvůli tomu chlastat všichni na zábavě, kde bylo 400 lidí z jednoho kelímku, tak to beru, ale takto je vaše argumentace na úrovni umíněného čtyřletého haranta.

                    20. Tady bych jen upozornil, ze v obdobi od cervna do konce srpna kdy prakticky zadna opatreni nebyla a lidi rajzovali vsude mozne se vcelku hovno dělo a počet nakazenych byl (s vyjimkou OKD) maly a ze to zacalo rust az v zari, zhruba v dobe kdy se začaly zavadet opatreni. A vzhledem k tomu ze průměrná inkubacni doba je sest dni, tak dnešní rekordni pocty se nakazily az ve tretine zari, takze ta souvislost s letnim medostatkem opatreni bude dost volná a budou ve hre i jine faktory nez brcko v Techtle-Mechtle a dovca na Makarsky, zvlast kdyz to roste i v zemích kde ty opatreni pres leto nerusili.

                    21. @shane
                      s tím souhlasím. Já jen upozorňuji na to,že příležitostí k promořování jsme měli minimálně stejně jako Švédi, když se tady i jinde ta švédská cesta tak velebí.

                    22. Tim si tolik jistej nejsem. Podle vseho je i covid do značné miry sezonni zalezitost a v létě se podle vseho siri hur a je slabsi. Tu jarni příležitost k promorovani jsme nevyuzili a v lete ty podmínky tak dobry nebyly. Svedi chytli tu jarni silnejsi vlnu, v lete by na tom byli asi podobne jako my. Tedka prichazi obdobi zimnich viroz a chrchlu a Covid se zase rozjede. Je to koneckoncu respiracni viroza.
                      Ono je to z hlediska medicínského asi jedno, driv ci pozdejc se s covidem v nejaky mire setkame vsichni. Co bude asi rozdil budou ekonomicky dopady. Jeden lockdown se prezit da, dva uz dost blbě. Cim vic tech omezeni bude a cim dyl budou trvat, tim vic to odsere ekonomika. Z tohohle pohledu jsou Svedi zda se za vodou.

                    23. @Satan
                      a jinak cituji v 15.06:
                      Čo bolo v marci mě nezajímá. Minimálně celé prazdniny jsme se mohli v ČR promořovat daleko svobodneji než Švédové, a pisu to proto, ze tu furt melete kraviny o tom, že Švédové mají lepší situaci diky promorovani a oni v realu meli pravidla v poslednich mesicich o dost přísnější.
                      následně opět v 16.30:
                      Takže z hlediska shromažďování máme minimálně 3 měsíce mnohem volnější režim než Švédi
                      a pak znovu v 18.35:
                      Já opakovaně mluvím o tom, že poslední 3 měsíce jsme měli volnější stav než Švédové

                      Tj psal jsem o tom o jakém období mluvím minimálně 3x a Vy jste s prominutím takový (autocenzored), že sem furt taháte březen. Vy máte takovou schopnost argumentovat a chápat psaný text, že se vymykáte i veškerým kategoriím, který pro baníkovce vytvořil Zrg1

                    24. pre monday 19.9.2020 v 9:50
                      Príspevok z 18.9.2020 v 15:06 som prehliadol – moja hrubá chyba
                      Príspevok z 18.9.2020 v 16:30 som tiež prehliadol – moja hrubá chyba
                      Na tvoj príspevok z 18.9.2020 v 18:35 som už reagoval a tu som už tie 3 mesiace neprehliadol. Takže z tvojich 25-tich príspevkov som 2 prehliadol – musím sa zlepšiť.
                      Ale tých 50 osôb bolo obmedzenie len za určitých podmienok: tzv. „Public Order Act“ – možno by toto mohol niekto ozrejmiť kto vládne švédštinou
                      https://www.folkhalsomyndigheten.se/the-public-health-agency-of-sweden/communicable-disease-control/covid-19-checklist-for-event-organisers/
                      No a opätovne:
                      Ale stále platí to o vstupe do krajiny, o reštauráciach či baroch a aj o povinných rúškach……no a samozrejme aj ten tvoj obrat k posledným 3 mesiacom.
                      A ešte mám otázku – čo urobíš ak sa v následujúcich troch týždňoch nepotvrdia tvoje exponenciálne obavy?

                    25. @SatanOkky
                      za poslední 3 měsíce jste mohl do restsurací barů, mohl jste chodit bez roušky tak , ale již opravdu naposledy měl jste stejnou možnost se promořit jako Švéd, akorát jste to mohl dělat v počtu 5000 osob a Švéd jen v množství 50, což stojí na jejich webu v AJ dodnes
                      Ke druhé části otázky, když jsem poprvé obdržel odpověď který komponent mé rovnice by měl vést k tomu optimismu a navíc jsem viděl včerejší číslo, bez problémů jsem o kousek výše neměl problém uznat, že by to tak mohlo být. Jinými slovy nereaguji jako náboženský fanatik, ani nemám problém uznat argument oponenta. Takže v následujících 3 týdnech budu doufat, že můj předpoklad bych chybný. Stačí?

                    26. pre monday 19.9.2020 v 10:24
                      Mne osobne ta metóda premorenia nevadí – nepatrím podľa dostupných biednych informácii do rizikovej skupiny.
                      Je dosť možné, že už som tú čínsku chrípku mal, lebo na prelome februára a marca som mal veľmi divnú „chrípku“ – kompletne mimo moje bežné priebehy na ktoré som zvyknutý z posledných desaťročí. A navyše jazdím pracovne po Európe – Švajčiarsko, Nemecko, Rakúsko. Som v kontakte v robote s maďarmi či slovincom či rakušákmi. Dokonca jeden z tých rakušákov musel do karantény, lebo bol na nejakej oslave ktorej sa zúčastnil nejaký pozitívny jedinec (môj rakušák bol ale testovaný a vyšiel negatívne).
                      Do dnešných dní, ale po mne nikto nežiadal aby som sa dal otestovať – z donútenia či na dobrovoľnej báze.
                      Inak na tých švédskych stránkach som sa preklikal k odstavcu Covid-19:FAQ a tam v chlieviku What is the fatality rate of COVID-19? stojí toto:
                      Globally, it is estimated that 0.5–1 percent of those who are infected with COVID-19 die. There is a clear relationship between increased fatality risk and older age: the older you are, the higher the risk.

                      There are only a few peer-reviewed studies of the infection fatality rate of COVID-19, i.e. the share of infected who die, which means that this might change as new knowledge becomes available.

                      A study by The Public Health Agency of Sweden estimates the fatality rate in the Stockholm region to 0.6 percent, for all ages. The fatality rate among those 70 years or older is 4.3 percent, whereas it is 0.1 percent among those younger than 70 years.

                    27. pre monday 19.9.2020 v 9:50
                      Si odo mňa chcel nejaké tabuľky v inom vlákne – na to nemám čas, ale preletel som na stránke aktuality.sk ich sumarizáciu a udrela mi do očí neprehlaidnuteľná priama závislosť medzi testovanými a potvrdenými prípadmi. V dňoch kde sa testovalo veľ tak bolo aj veľa pozitívov a v dňoch kde sa testovalo málo tak bolo aj málo pozitívov – je to rozprestreté do celej doby toho šialenstva (marec až september). Bohužiaľ v tom prehľade chýbajú počty hospitalizovaných v daných dňoch a to je podľa mňa oveľa lepšia výpovedná hodnota ako počet pozitívov.
                      Ale ak potrebuješ ty pre kľud tvojej duše strašiť s exponenciálnymi nárastmi pozitívov tak si poslúž – aj keď v rámci SR k takému niečomu nedochádza v septembri a ani v auguste a ani…..

                    28. @Satan
                      Já po Vás nechtěl hledat nejaky tabulky.Ja po Vás chtěl osobní odhad počtu nakažených a hospitalizovanych na následující 3 týdny. V excelu otazka max 2 minut. Na to nemáte čas, ale honit nesmysly typu půl roku stará čísla, na to čas máte.

        2. Nechem ti do toho hádzať vidly, ale takmer všetky (ak nie všetky) katastrofické predpovede z marca roku 2020 (budem riešiť Slovenskú republiku) o množstve nakazených (a krivkách nakazenia) v ďalších mesiacoch v prípade, že príjmeme razantné opatrenia (ktoré boli prijaté – zavretie hraníc, sedenie doma na riti atď.) sa ukázali tak prestrelené, že tí skurvení „experti“ sa ojebali nie o pár desiatok či stoviek prípadov ale ojebali sa rádovo…..A to nehovorím o ich katastrofických scénaroch ak by Slovenská republika prijala len nejaké kozmetické opatrenie, resp. žiadne opatrenia.
          A nemocnice sa pripravovali na kvantá nakazených, umierajúcich a mŕtvych a……………….hovno. Potvrdených úmrtí nieje do dneška ani 40-dsať.
          Ale nastal iný problém – nedostaneš sa do nemocnice ak nemáš nejaký ozaj veľmi akútny problém – lebo karanténa, lebo alokácia voľných lôžok pre tie tisíce umierajúcich na čínsku chrípku. A nedaj boh máš nejakých rodinných príslušníkov v nejakom domove či ústave, tak ich ani neuvidíš – lebo totálny zákaz návštev v interiéry. Tak to v lete ojebali tak, že návštevy sa riešili na dvore, pre tých čo ešte dokážu opustiť izbu.

          1. No jenže přišla opatření a křivka byla narovnána. Dejte si do exelu následující 3 týdny s koeficientem který Vám přijde reálný a s procentem hospitalizací, které považujete za reálné.
            Pak sem schválně napište, co Vám vyšlo.

            1. Nemám čas a zrejme ani chuť na takéto prieskumy. Ja len mám nutkavý pocit, že sa akosi razantne zdvihlo množstvo testovaných v porovnaní s predchádzajúcimi mesiacmi. A keď k tomu pripočítaš opatrenia vyhlasované dva tri týždne dopredu tak ti musí blikať varovné svetlo v hlave, že to nieje v poriadku. Plus k tomu štatistiky úmrtí na čínsku chrípku – kde každý kto mal pozitívny test (diskutabilná presnosť testov) proste zomrel na čínsku chrípku (aj keď presne nevieme čo presne spôsobuje) a hotovo – aby jednoduchšie nabiehali katastrofické čísla……no jeden by z toho blil.

              1. Já jsem po vás nechtěl žádné průzkumy. 21 řádek v excelu, 2 sloupce , jeden vzoreček. Naprosto vám nevnucuji, jaký koeficient máte použít.
                A nepřekvapivý výsledek, ani takto jednoduché akce nejste schopen, ale přesně víte, že je všechno podvod.

                1. poslal jsem tu link. https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps
                  y toho jsou videt dve veci. Zaprve, na te mape je cely vychodni blok naprosto bily, to znamena, ze pocet umrti se absolutne nehnul od normalu. Na Zapade se to ma tak, ze rok 2019 bylo mene umrti nez v roce 2018 a v roce 2020 bylo nejen vice umrti, nez v roce 2019, ale dokonce i 2018 a pokud se vezme trend, tak skoro vsechny zapadni zeme maji narust 5-10 procent. Pokud to nereprezentuje narust smrti na Koronu, tak jsem cisar v Cine. To je muj vzkaz pro Banikovce, pokud jejich plazi mozky vubec umi interpretovat statisticka data…, coz si nemyslim

                  1. No exponenciálu v excelu vidět nechtějí, příští měsíc ji uvidí v praxi.
                    Listopadové téma na Dfensovy bude, jak to Babiš mohl dopustit, já to vždycky říkal, že se to nemělo pouštět.

                    1. Óóó exponenciálu… Exponenciálu čeho? Počtu nakažených? Ti jsou irelevantní, relevantní jsou pouze počty nemocných, tzn. s klinickými příznaky. Nehledě na to, že všechna čísla o „počtu nakažených“ jsou absurdně zavádějící odpad, protože počet nakažených je funkcí počtu testovaných – a když vláda chtěla, aby se křivka zploštila, prostě přestala testovat, resp. zavedla velká omezení testů.

                      Každý kdo hysterčí z medializovaných čísel „počtu nakažených“ tak prokazuje, že je odtržený od reality jako „datoví novináři“ – nerozumí problematice, nerozumí statistice, nerozumí kauzalitě, jenom umí s Excelem a tam se ukájí korelací nesmyslných, poškozených datových sad.

                      Nebo exponenciálu mrtvých? Vážně? Ale no tak jistě – 1 mrtvý, 2 mrtví, 4 mrtví, 8 mrtvých, 16 mrtvých, konec stoupání. Strašlivý exponenciální růst!

                      Panikáři straší „strašlivými 10 mrtvými na COVID denně!“ a ignorují, že na rakovinu máme přes 80 mrtvých denně.

                      Navíc dnes již víme pravdu jak o cinknutých statistikách – oběti dopravních nehod = zemřely na COVID, stařečci kteří normálně zemřeli na stáří = zemřeli na COVID, úplně všichni kteří měli v systému jeden viron zaznamenaný PCR testem zemřeli na COVID, a nemocnice v USA dostávají vládná velké peníze za každého jednoho „pacienta s COVID“ takže samozřejmě každý z chudiny bez pojištění najednou oficiálně „má COVID“ aby se sypaly penízky.

                      A víme více i o dalším strašení. Třeba „COVID způsobuje zjizvení plic a na to se umírá“ – a potom z doktorů vypadne, že úplně KAŽDÝ ZÁNĚT způsobuje nějaké zjizvení plic, ale to na které se umírá u „obětí COVID“ je z většiny patrně ZPŮSOBENÉ plicními ventilátory (sic!), protože k obsluze ventilátoru je potřeba vysoce kvalifikovaná obsluha a když není, stačí jen trošku zvýšený tlak a stane se co? Ventilátor zjizví plíce a zabije pacienta. Že daleko podstatnější a lepší než ventilátory jsou pro většinu případů vyjma nejtěžších vhodné obyčejné kyslíkové masky.

                      A co udělali v USA a UK? Tisíc a jeden startupů všude nasadil závratná množství ventilátorů, na který byly plošně napojováni „nemocní s COVID“ a které obsluhoval nekvalifikovaný personál.

                      Ale ne, Zerg má pravdu – sice lhal o několik řádů, ale když všem vynadá do „vypičených zkurvenců“, zvítězil v debatě.

                    2. @Mrcasik
                      No a nedoporučuju náhodou, aby si do toho excelu zadal % hospitalizací?
                      Tak schválně zvládnete výše zadaný úkol nebo bude zase jen fůra keců?

                    3. monday: mhm. Hospitalizací na co? Hospitalizací na COVID nebo hospitalizací s pozitivním testem na nCOV-19?

                      Jejda, tento zásadní údaj nám chybí! Takže data jsou k ničemu. Odpad. Jaké překvapení…

                    4. Jejda, jako že bez kovidu by to byla taky exponenciála?

                    5. monday: viz níže základní pravidla práce se statistikou a daty.

                    6. No tak podle tech vasich pravidel provedte prognozu poctu hospitalizovanych pro pristi tri týdny. Klidně vcetne hospitalizace se slepym strevem.
                      Jenže vy zase vypotite jen vyhybny blabol.

                    7. Jsou dva druhy lidí.

                      Jedni, kteří když nemají k dispozici žádná kvalitní data, z nichž by mohli vyvozovat závěry, tak to přiznají.
                      A druzí, kteří si vycucají z prstu ničím (resp. zdánlivými ale nepoužitelnými čísly) kategorické závěry a všechny s nimi mydlí po hlavách.

                      Těm druhým se říká „šarlatáni“.

                      Hezky se monday odkopáváš, že vysloveně požaduješ šarlatánské nesmysly a lži, protože jsou pro tebe příjemnější než nejistota.

                    8. @Jan Mrcasík
                      no zrovna u Vás jsem si vždycky myslel, že Vám zrg křivdí s tím baníkovcem.
                      Situace jenásledující: Většinově tady zastáváte kategorický názor v přístupu ke kovidu. Očekával bych, že tento kategorický názor máte podložený nějakou schopností predikovat budoucí vývoj a to zejména ve směru jak bude schopné zdravotnictví zvládat případné zvýšení počtu pacientů, protože o nic jiného prakticky nejde.
                      Vy však jste schopni predikovat leda hovno, protože to byste se tak zuřivě nebránili učinit odhad budoucího vývoje v nejbližších týdnech.
                      Takže jestli se tu někdo odkopal, tak jste to pouze Vy se svými prázdnými žvásty, protože argumentujete přesně ve stylu, který vám připisuje Zrg tzn. metrák prázdných keců a nulová faktická argumentace.

                    9. Co ale určitě víme z jara je, že téměř všechna lůžka, rezervovaná pro kritické pacienty, zůstala nevyužitá, nemocnice poloprázdné, stovky ventilátorů ani nebyly zapnuté, zatímco vše ostatní téměř stálo.
                      Včetně plánovaných, objednaných, často kritických výkonů, co neměly mít příliš zpoždění /hercaři, cukráři, rakaři/.
                      Víme už, jenom o tom raději nepíšeme, že „pár lidí“ umřelo úplně zbytečně. Jen proto, že všichni lítali poděšení okolo bolševické chřipky. Nakonec se po zastavení poletování zjistilo, že to není horší, než chřipkové komplikace, kterých i běžně bývá na jaro docela dost.
                      Stejné to bude teď na podzim.

                    10. @servisdok
                      já jsem se ale ptal na predikci počtu hospitalizovaných pro následující tři týdny. To že, zpětně je každý generál to chápu, já se ale ptám na plán a očekávané parametry nastávající bitvy.

                    11. Neděje se o nic víc, než se dělo na jaře. Protože se ale intenzívně testuje /což se na jaře nedělo/, tak:
                      1./ Současná čísla vypadají hrozivěji, stav je ale totožný s jarem, možná ani ne tak zlý
                      2./ Novináři mají žně a o důvod víc, zavděčit se tomu, kdo je platí
                      3./ Vláda má o důvod víc všecko rozjebat, zrušit nepohodlné, na které by jinak nedosáhla
                      4./ Kulturní fronta dtto 3
                      Jasněže sýčkuju, jak jinak.
                      Mám například spoustu kontaktů mezi muzikanty a obchodníky s technikou pro ně. Naprostá katastrofa. To už nikdo nedá dokupy tak, jak jsme to znali.
                      Na jaře se testovalo tak, aby nikdo nemohl říct ani ň, že vláda pro lidi nic nedělá. Testovalo se tak, aby se lidi nevyděsili a neletěli do špitálu s kdejakým kašlíkem. Ostatně tolik testů a odběrů ani na jaře nebylo, aby to vydalo na dnešní čísla.
                      Imho se vůbec nic jiného, než na jaře neděje. Lidi jsou ale víc nasraní – z naprosté neschopnosti vlády, nekonzistentnosti jejího přístupu. Už na jaře dostala vláda ANO bianco šek od opozice – a výsledek? Kromě 500G sekery a průhledného uplácení budoucích voličů vůbec nic. Jeden „odborník“ povýšený, další znechuceně odešel, zdravotnictví dál řídí neschopný šašek a vláda ANO koná podle toho, jak se estébák zrovna vyspí.

                    12. servisdoku, dneska fakt nemas den, nebo si sedis na vedeni. Opakuju asi popadesate, ze cely vychodni blok (tedy i CR) chrani STARE KOMUNISTICKE OCKOVANI . Prosim poposedni si. Pocet nakazenych v CR muze byt klidne 5 milionu, nas ale zajima PRUBEH onemocneni a ten je takovy, ze hospitalizaci nebude potrebovat 10 procent nakazenych, jako to bylo na jare v Italii, ale s bidou 1 promile. Coz dela z tech hypotetickych 5milionu udela 5 tisic a to nase zdravotnictvi s odrenyma usima da, protoze i z tec 5 tisic bude potrebovat plicni ventilaci jen nejakych 500, vice ne.
                      ROZUMIS UZ TOMU?
                      Cili k zadnemu pretizeni nemocnic u nas nkdy nedojde, pri libovolnem poctu nakazenych, protoze ti lidi se vyleci doma a mame to podlozene statistikami, protoze o mirnem prubehu korony ve vychodnim bloku se vi cca uz od dubna. Dokonce uz ted chapu, proc se rusove ostentativne vysrali na zavirani hranic a zavreli je az posledni a proc si tak v dubnu fandili, kdyz v lednu paranoidne vozili sve pacienty s COVIDem do izolace na SIbir.
                      Rusove jsou proste esa a vedeli tyhle veci uz nekdy na prelomu unor – brezen a vedeli, ze tahle biologicka zbran bude mit v byvalem vychodnim bloku malou smrtnost, protoze na ni buou zabirat 40let stare vakcinace v populaci.

                      A ted mi laskave udelej servisdoku velkou laskavost a popsedni si a jestli to porad nechapes, precti si to znovu a znovu a znovu.

                    13. @servisdok
                      no mně to z hlediska matematiky moc neštymuje
                      1) procento pozitivních je údajně už někam ke 20%, na jaře to bylo naprosté minimum
                      2) hospitalizovaných jsou ca přes 2%, což by nevypadalo tak hrozivě pokud by ovšem nedocházelo k exponenciálnímu růstu.
                      3) protože podle aktuálních čísel dosáhneme za cca 10 dní zhruba 135 000 nakažených, což znamená že se tím obsadí zhruba ty 3000 míst ve špitálech, které bychom snad měli mít.

                      Takže vy optimisté buď počítáte s tím, že z nějakého záhadného důvodu exponenciální růst skončí i bez opatření, se kterými nesouhlasíte nebo počítáte s tím, že jsou k dispozici desetisíce lůžek včetně potřebného personálu, nebo počítáte s tím, že hospitalizace klesnou někam k desetinám %, protože Češi jsou zkrátka výimečný národ a nebo možná nepočítáte vůbec.
                      Víte mě zkrátka zajímá pouze z matematického hlediska, kde se ten optimismus bere. V zázračné české odolnosti nebo v zázračných kapacitách českého zdravotnictví? Pokud se nejedná o nějaký druh náboženské víry, tak zkrátka jen prosím o ten matematický parametr, který uvažuji špatně.

                    14. Takže vy optimisté buď počítáte s tím, že z nějakého záhadného důvodu exponenciální růst skončí i bez opatření,

                      Ano, kdybys ostentativne neignoroval, o cem se tu celou dobu bavim, tak ten zahadny duvod ma sve jmeno PROOCKOVANOST celeho vychodniho bloku a VELMI MIRNY PRUBEH onemocneni kornavirem zpusobeny NESPECIFICKOU IMUNITNI REAKCI
                      Kurva, zacina me tenhel styl diskuse-nediskuse vytacet.

                      A k zadnemu exponencionalnimu narustu nedojde, protze IMHO koronu latentne prodelalo uz nejaka ctvrtina ceske populace, aniz by meli neco vic nez teplotku a rymecku.

                    15. @zrg
                      takže ta 2,18% co aktuálně pobývají ve špitále jsou simulanti a hospitalizaci nepotřebují?

                    16. Mam zasadni problem s cislem 2,18%. Pri vsi ucte k lekarum, ti lide selhali v zakladni veci, totiz v zjisteni KOLIK LIDI SKUTECNE PRODELALO COVID19 v CR. Ja mam sve epidemiologicke modely, statisticka data a heuristicke metody a vyslo mi, ze 25% nasi populace uz koronac melo a v drtive vetsine to zdarne prechodilo, aniz by si toho v drtive vetsine vubec vsimli, az na tech 500 nestastniku, co na to umreli a dalsich x set nestastniku, ktere z toho horko tezko vysekali doktori.

                      Kdyby nasi epidemiologove delali svou praci, tak by meli presnejsi cisla, nez moje modely. Nemaji nic, kreteni zajebani. Zadne plosne testy se nedelaly, ty , co se delaly se delaly jen na aktualne nakazene a to dost davno a v mikroskopickem meritku, nikdo se nezabyval lidma, co to meli, vytvorili protilatky, ale byli celou dobu bezpriznakovi. Neexistuje metodika, neexistuje vyzkum v terenu, nejsou na to prachy, nejsou na to testy, nejsou lidi a neni k tomu politicka vule.

                      Pocitat hypoteticka procenta ze smesne vybajeneho zakladu, to chce mit fakt reparat z matematiky zakladni skoly.
                      Ti lidi, co jsou ted v nemocnicich jsou mozna 2,18 procenta z nakazenych, o kterych vime, ale natuty existuje stokrat vic nakazenych, o kterych nevime. Cimz se ta procenta smrskavaji na promile. A jelikoz CR nema nekonecny pocet obyvatel, tak ta promile znamenaji, ze zadny exponencionalni narust pacientu v nemocnicich nebude. Jedini, kdo potrebuji akutne hospitalizovat, jsou chore mozky politiku, kteri se vyzivaji ve straseni a nefunkcnich represivnich opatrenich. Nechapu jen jednu vec.
                      Stejne jako jsou spatni inzenyri, spatni ajtaci, spatni ucitele, tak jsou i spatni lekari. Ale situace v CR snad neni tak tragicka, aby nebyli i dobri lekari. To jim fakt nevadi, ze se pul roku mele o korone, vesmes sama hovna, ale nikdo se nevenuje jejimu vyzkumu, nikdo nesbira data, nikdo nemodeluje sireni atd? Proc ti lidi neupozornuji na tristni stav, proc neni slyset jejich hlas ?
                      Mozne odpovedi:
                      Lekari jsou stoprocentne hloupi = nemyslim si
                      Lekari jsou umlcovani, neni zajem financovat vyzkum (jeste by se na neco prislo, treba na tu funkcnost stareho komunistickeho ockovani proti Koronaviru a politici by meli po straseni) = trefa do cerneho

                      Je to strasne smutne, kdyz jsem vicemene jediny, ktery je schopny ty veci dohledat, dat do souvislosti a najit si k tomu zdroje, ktere jsou jen tak mimochodem volne dostupne na webu a vsichni je maji pred ocima. Kdybyste se lidi misto vymysleni blaznvych teorii radeji venovali delani domacich ukolu, bylo by to mnohem lepsi.
                      P.S.: ze nas chrani komunisticke ockovani neni duvod chovat se jako covidioti a vyhledavat rizika. Na druhou stranu, nevidim duvod, proc by se mely zakazovat akce typu DFENSi sraz sto lidi, kteri nekam prijedou autem, sednou do hospody a daji si pivo.

                      Kdyby to byla blba technoparty s 5000 lidma, nerekl bych ani popel.

                    17. zrg1 18.9.2020 v 21:27

                      Ti lidi, co jsou ted v nemocnicich jsou mozna 2,18 procenta z nakazenych, o kterych vime, ale natuty existuje stokrat vic nakazenych, o kterych nevime. Cimz se ta procenta smrskavaji na promile. A jelikoz CR nema nekonecny pocet obyvatel, tak ta promile znamenaji, ze zadny exponencionalni narust pacientu v nemocnicich nebude. Jedini, kdo potrebuji akutne hospitalizovat, jsou chore mozky politiku, kteri se vyzivaji ve straseni a nefunkcnich represivnich opatrenich.

                      pěknej coming out zergu. jen je škoda, že si zase myslíš, že jsi ten jediný co vše prohlédnul. Bohužel to je potvrzuje to, jak moc jsi blbej….

                    18. Stokrat vic je moc, to by byla nakazena zhruba ctvrtina populace. Ale tak 25x vic to bude, mozna i 50x. Nakazenejch je baj voko 20 procent testovanejch, jenze ne kazdyho vytrasujou, ne kazdymu je blb e natolik aby sel k doktorovi a ne kazdej dostane zadanku aby to mel zadarmo a platit dvojku se ne kazdymu chce. Takze odhaduju ze nakazenejch bude tak 5-10 procent populace, vic asi ne.
                      Neco jinyho bude pocet lidi co byly vystaveny tomu viru ale imunitni system ho nepustil, tech bude mnohem vic, hlavne v Praze, na Ostravsku a podobnejch morovejch dírách.

                    19. Shifty – hlavne je kouzelny, jak ten velemozek slavnostne objevil neco, o cem tady my banikovci píšem uz minimalne od brezna – ze je obrovskej rozdil mezi počtem nakazenych a poctem diagnostikovanych, takže mu ty jeho smrtnostni hausnumera proste nesedej. Jak ten tenkrat jecel a nadával nám :)

                    20. @shane
                      zase na druhou stranu se Vás Baníkovců mohu celej den ptát, kterej parametr ve výpočtu vede k těm optimistickejm výhledům a konkrétní odpověď dal jen Zrg, zatímco JM mě obdařoval bezobsažnými filozofickými traktáty a Satan bláboly o tom, že 50 je víc než 5000.
                      Jinak kolikrát víc nakaženejch ve skutečnosti je, nehraje takovou roli ve chvíli, kdy počet pozitivních testů stále roste. Kdyby včera bylo 3500, tak si vedu svou dál, ale pokles může kromě mnohých dalších možností znamenat, že zrgovo vysvětlení může sedět.

                    21. Ale jo, roste. Co by ne. Nikdo netvrdi ze neroste. To, ze je skutečně nakazenych mnohem vic nez diagnostikovanych je jasny od samyho zacatku, na to staci logicky uvazovani. Jaka je pravdepodobnost ze se vsichni nakazeni sejdou u testu? Nulova? Prakticky nulová? Jde jen o to, kolik tech skutečně nakazenych opravdu je. A tady holt nezbyde nez jen tipovat. Dvacet procent testovaných je pozitivnich. Ze by bylo skutečně nakazenych větší procento neni pravděpodobný. To by musely pozornosti unikat cely klastry nakazenych a to není moc realny, ne ted kdyz se testuje hodne. Muj odhad je tak pul milionu az milion. Spis k ty spodni hranici. 5-10 procent populace. Kdyby to bylo vic, tak by se to projevilo na testech, prece jenom k tem test chodej převážně lidi co maj nějaký potíže.

                    22. Ono je spis zabavny predevsim to, ze predtim zerg vsechny takovyhle uvahy a dedukce zurive odmital, protoze to nabouravalo ty jeho katastrofický predpovedi kde operoval se smrtnosti vypocitanou prave jen z tech zjistenych pripadu. No a ted nejenze otocil, ale jeste to presentuje jako svuj zasadni objev na kterej my blbci dosud nepřišli.

                    23. @zrg
                      no dnešní číslo této teorii odpovídá, takže buď máte pravdu nebo jsme narazili na kapacitu při testování.
                      A ještě koukám, že % hospitalizovaných setrvale klesá, takže možná fakt máme proti covidu to co rusáci proti novičoku :-)

                    24. Prej jim někdo hacknul eŽádanku tak se málo testovalo.
                      Ale na ty teorii a očkovánim neco bejt může. A nebo je to i tim, ze mame porad siroce dostupnej system v zasade nadprumerne zdravotní péče. Sice tu dost veci stoji za pendrek, ale ve srovnani i se zbytkem prvniho sveta jsme na tom furt velice dobre. Na zapade maji opravdu spickovou peci, ktera je ale velmi draha a pro vetsinu lidi tezko dostupna, ale ten dostupny mainstream za moc nestojí. U nas je dobrej mainstream, ale ta špička ponekud pokulhává.
                      Rika se, ze treba v USA lecbu pacientů s covidem platil stat, takze se do nemocnic nahrnuly tisice lidi co meli predtim peci mizernou pokud vubec nějakou, coz se na statistice podepsalo. Misto toho aby tise zhebli nekde v ustrani a prepracovanej doktor jim urcil jako pricinu smrti „zastavu srdce“, tak umreli v nemocnici „s covidem“.

                    25. Vzhledem k tomu ze pozitivnich je 20 procent testovaných, tak odhaduju, ze skutečně nakazenych budou statisice, mozna k milionu. Vzhledem k tomu ze trasovani moc nefunguje, vetsina nakazenych nema prakticky zadne obtize a za test se platí 2000 (pokud to nenapise lékař, coz ne vzdycky udela) a kapacita testovacich mist je dost zaplnena.

                    26. Řekl bych spíš nositelů. U většiny lidí to nic moc neudělá, spousta ani není moc infekční, ale něco v sobě mají.

                      Pak se div těm konspiracím že nebyl izolovanej virus, ale jen jakási RNA z plic.

                      Apropo, to je ale výtka dobrá; s ohledem na tu šaškárnu, co se kolem toho v celým světě děje, to eště nikdo nebyl schopnej ten vir vyndat a najít pod elektronovým mikroskopem??

                    27. Tak ja nejaky obrázky ty svine videl. Vypadá to jako takovej ten míček s přísavkama co se jim hazi o stenu :) Ale nevim nakolik je realny ten virus hledat v zivym cloveku. Namnozit to na vaticce v Petriho miskach asi moc nejde. To RNA je asi jednodussi a rychlejší.

                  2. Bratm, nerád by som ti kazil ilúzie, ale biely je východný blok preto, lebo ten tam v tom euromome zjavne nie je vôbec zapojený…

                    1. A tohle je přesně důvod, proč by statistika měla být zapovězena hlupcům. Odvolávají se na „tvrdá data“ jako na slovo Boží a přitom jsou absolutně neschopni základní statistické práce, protože NEROZLIŠUJÍ KAUZALITU OD KORELACE.

                      Na grafech je špička. V různých časech. Přijde blb a prohlásí „je to jasné! Tvrdá data nezpochybnitelně říkají, že ty lidi zabil COVID!“

                      FAKT: data neříkají že lidi zabil COVID. Data říkají, že v čase kdy se začal projevovat COVID začal růst počet mrtvých. To je KORELACE. Jenže jaký je příčinný vztah – KAUZALITA? Z jakých příčin začal růst počet mrtvých? Protože COVID nebyl ani vzdáleně jediným zabijákem. Máme tu následující faktory:
                      1) COVID jako primární morbidita. Těch bude minimum.
                      2) COVID jako komorbidita. Těch bude většina.
                      3) odepření lékařské péče v následku coronapaniky – těch jsou podle lékařů DESETITISÍCE, jsou to všechny ty odložené operace, zákroky ad. včetně léčby rakoviny.
                      4) neposkytnutí lékařské péče kvůli špatné diagnóze – to jsou všichni kterým lékař „na dálku“ bez vyšetření „určil COVID“ a poslal je do karantény bez léčby, ačkoli měli třeba anginu. Viz osobní zkušenost na D-F kdy takto chlapa málem zabili.
                      5) psychologická vražda – to jsou domovy důchodců, kde seniorům zakázali návštěvy a oni z izolace a osamění ztratili vůli k životu. V sociálních službách se o tom mluví hodně.
                      6) smrt na karanténu – lidé ve špatné zdravotní kondici přestali chodit na procházky a procházet se venku a v bytě se jejich stav rychle zhoršil. O tom se zase mluví mezi ošetřovateli.
                      7) odepření podpůrných zdravotních služeb – to jsou ošetřovatelky, které přestaly jezdit do bytů zejména seniorů a nemohoucích, kteří tím pádem padli na krk rodinám které se o ně nedokázaly postarat tak dobře a někteří bez příbuzných patrně zahynuli na nedostatek péče sami (do důchoďáku je nikdo nevzal).
                      8) smrt na nemocnici – pokud starého seniora vytrhnou ze známého prostředí a převezou do nemocnice, podle statistik se jeho stav výrazně zhorší kvůli psychice a jejímu vlivu na nervový systém a zdraví; navíc je v nemocnici podstatně vyšší koncentrace bakterií a virů, takže řada starých důchodců se nikoli nedůvodně vzpírá transportu do nemocnice s tím, že to bude jejich smrt. Statisticky to tak je. Kvůli COVID panice se s takovými transporty protrhl pytel.

                      VŠECHNY tyto faktory se koncentrovaly do období těch špiček. NIKDO nebyl schopen vyčíslit, jaký podíl na té které špičce měly.

                      Takže KAŽDÝ, kdo z „tvrdých dat“ a grafíčků o růstu počtu mrtvých vyvozuje COKOLI o kauzalitě absolutně nerozumí statistice, neumí pracovat s daty, dělá šílené školácké chyby v záměně korelace s kauzalitou, neumí kriticky myslet ani hledat kontext.

                      Kdybych byl Zerg a používal jeho slovník, nazval bych takové lidi „vypičenými imbecily“. Ale nejsem Zerg, takže je nazvu pouze „nekompetentními nabubřelými nedovzdělanci“.

                    2. To JM:
                      1++

                    3. madarsko ? Napriklad ?

                    4. Pravda, ale taky tam je vidět, že od 12. týdnu tohoto roku všechny věkové kategorie mimo 0-14 začali jaksi umírat.
                      To by byl gól, kdyby to byl geniální virus, který by byl vyšlechtěn k tomu, aby se u dětí neprojevoval, ale díky jejich komunitě (školy, družina, kroužky, kina) se rychleji rozšířil a pak by vymlátil staré a nemocné. Ještě by mohl být geneticky vyšlechtěn, aby likvidoval i líné (nemakačenka na dávkách) a byla by to geniální biologická důchodová reforma.

                    5. Proc ten podminovaci zpusob ? Vedci sami rekli, ze Coronavirus se nemohl vyvinou evoluci, ze vzali SARS a zmenili ho tim zpusobem, aby fungoval na receptory ACE2. A ze ho udelali tak, aby nevybil mladou generaci urcenou k indoktrinaci ? Hmmm. Kdybys byl Hitlere, strilel bys do sve vlastni Hitlerjugend ? Ja se jen ptam, ciste hypoteticky, samozrejme.

                    6. Tak filtrovat obyvatelstvo by u viru šlo podle obsahu STH v krevní plasmě, kde děti mají obsah až 20x větší než dospělí. Zároveň by se tím zajistilo, že u dětí dojde k pomnožení viru na sliznicích (aby se mohly stát infekčními jedinci), ale díky obsahu STH v krevní plasmě by se jim vir nešířil dále do těla. Pak by to ale znamenalo, že virus je ještě více účinný proti tmavé subsaharské a severoamerické populaci, protože jejich dospělí jedinci mají obsah STH ještě 3x míň než stejně staří běloši.

                2. Takže by si odo mňa rád nejaké bludy? Bez seriózneho prieskumu a poriadnych dát ti vyprodukujem tak akurát také hovno ako drvivá väčšina tých „expertov“ čo strašili od februára do začiatku júna – a potom sa stratili pod zem, keď bolo nad slnko jasné, že trepali kokotiny (eponenciálne nárasty, milióny nakazených, státisice hospitalizovaných, tisíce na ARO či mŕtvych). Presne taký „experti“ a „dopravní exparti“ (tu sa ospravedlňujem pánu domácemu).

                  1. Posledná veta mala znieť takto:
                    Presne taký „experti“ AKO „dopravní experti“ (tu sa ospravedlňujem pánu domácemu).

                  2. @SatanOkkY
                    jinými slovy netušíte co bude, ale máte na to kategorický názor.

                    1. Čo bude to tuším resp. si to myslím – ale ako sa u nás vraví: „Myslieť je hovno vedieť.“
                      Čo, ale naozaj bude tak to nedokážem predpovedať ani keby som sa ako snažil.
                      A kategorický názor môžem mať aj bez toho aby som bol Sybila či Baba Vange či Nostradamus.
                      Ale ty zrejme vieš čo bude, keďže máš jasný exponenciálny názor rastu nakazených. Nože sa podeľ stým čo vieš.

    2. To je zamer. Jestli Cina pocinani nasi vlady sleduje, tak naprosto nema sanci to prokouknout a jakkoli okopirovat.

  5. Hřib s tou svou pirátskou sebrankou stejně jako sdružení Praha v hrobě nejsou ve funkcích z Božího omylu. Jsou tam z vůle lidí. Totálních kriplů, kterých je v Praze víc, než v kterémkoli jiném městě v republice. Hlavní město přitahuje totální čuráky a tohle je výsledek.

    1. Smutné je, že si o sobě myslí, že jsou něco lepčího.
      Tady na Jihu se většina lidí realisticky považuje za vidláky/burany/knedlíky/maloměšťáky,ale stačí nám, když nás všichni nechají na pokoji.

      1. Já bych se zklidnil, od samotného pana domácího tu bylo na téma ČB článků dost a dost. Zářný příklad si fakt představuji jinak …

        1. Ale já se vůbec nevzrušuju, koneckonců nejsem Budějičák. A že se tu lidi neumějí rozjíždět a nevyhazujou blinkr… Vskutku.
          Stejně však má zdejší vesnicko-maloměstský styl svůj půvab.

    2. Velká část lidí v Praze má dvě možnosti … volit to, co tam právě je a co stojí za vyliž. Nebo volit někoho nového a doufat, že to bude snad aspoň trochu lepší.
      Nutno uznat, že to se tedy zrovna nedaří … už dlouho. Ale lze se lidem divit, že to nehodili znova Adrianě a Dolínkovi?

      On je vždy každej chytrej jak radio, ale když přijde na lámání chleba a má se vykváknout, kdo je tedy nějakou dobrou volbou, tak začne tak akorát blekotat a mlžit.
      Jinak já jsem to třeba naposled v Praze hodil Svobodnejm a co? Hovno. Mohl jsem klidně zůstat doma. Což jsem samozřejmě věděl, ale přišlo by mi to blbý.

      BTW … a když vidím tu elitu například v Brně, tak bych si Prahu moc do huby nebral. O Jermanové a svého času třeba moravském socánkovi Haškovi ani nemluvím.

      1. Jako pražák udělám svůj coming out. Volil jsem na celopražské úrovni piráty.
        Lokálně volím kdekoho, do parlamentu Svobodné, do senátu podle osobnosti.
        Co je v Praze reálně na výběr?
        ODS, která je v Praze prorostlá s CSSD, je jedno komu to hodíte, aparát zůstává, už to známe.
        Andrejova podržtaška, je jedno jaká.
        Lidovecké klony (Top,starostové atd.)
        Piráti
        Všichni do jednoho mají rádi modré zóny, omezování aut. dopravy, buzeraci lidí atd.
        Koho tedy zvolit? Toho kdo bude podle mě nejvíc srát parlamentní většinu a kdo svou destruktivní energii použije proti podobným zmrdům na státní úrovni místo co by ji použil na mě.
        Jestli má někdo nějakou rozumnou alternativu, klidně se podělte, do příště se rád poučím.

        1. ODS v Praze přinejmenším stavěla infrastrukturu vč. Okruhu a Blanky (co postavili ANO a Piráti?) a programově se nesnažila torpédovat a šikanovat autodopravu.

          Že přitom kradla kudy chodila… Praha nemůže zvyšovat daně, takže počet peněz je konstantní a rozdíl je jen v tom, jestli se z 80% postaví něco užitečného a 20% se rozkrade, nebo zda se z 99% postaví zbytečnosti a škodlivosti (kamery s mikrofony, lepší kamery, cyklostezky, cyklopruhy, buspruhy) a 1% se omylem zašantročí.

          1. Už sem to ai řikal, proti tédle lůze co tu je, zlatí modří ptáci se socanama, tam se aspoň vobčas něco postavilo a nakoupilo.

            Posledních několik období cíleně jenom infrastrukturu ničí – vyhrazený pruhy, uzavřený pruhy, semtamfóry, různý další čmáranice a kužely. Ubývá parkovacích míst i pruhů, kapacita silnic dramaticky klesá a intenzita dopravy furt roste.

            1. Tadyty Prahy, co jsou příčně přes silnici, po které chce člověk jet, každého jen obtěžují…

              1. PP: to je halt neblahý následek toho, že Praha chtěla být světová jako svého času Řím a proto se vytasila s modifikovaným heslem „všechny dálnice vedou do Prahy“…

                1. Také se Praha snažila spojit Pád říše římské s Trojskou válkou. Ale ve slově „válka“ došlo k trapnému prohození dvou písmenek, a výsledkem je plochá historka okresního formátu, které by se Honoré de B. vychechtal.

                  1. Tjn, jak se dělá opravdovej pád nám předvedli přímo v té římské říši ;-)

            2. Intenzita dopravy v Praze růst nemůže, pač tam žádná doprava už není. Teď jsem po sto letech jel centrem, z D1 po magistrále do Karlína. No jel… Zase to má výhodu. Člověk stihne půlku filmu. Takže máte světový unikát. Pojížděcí autokino :-D

            3. Balisety, balisety jsou zasadni! Nechapu, jak Praha mohla tolik stoleti existovat bez baliset(u?). Ale jednu vyhodu maj – vim o miste, kde ty picusky vztycili jako takovy „soft“ zakaz vjezdu. Nechapu obecne co je to za kokotinu, neni tam zadna znacka, jen proste v jednom miste je obri kvetinac a dva ty zeleny sloupky. A to teda zas tim, ze na skoky po meste mam vuz nevelikych rozmeru a hlavne ve stavu, kdy je mi nejaky setreni prachu gumovym patnickem dokonale u prdele, tak mam tuhle zkratku jenom pro sebe. Porad se tesim, az tam jednou potkam policajty a budeme debatovat o tom, jak daleko od neceho zeleneho smi motorove vozidlo projet :)

          2. :Jan Mrcasik
            Nevstoupíš dvakrát do téže řeky. ODS dnešních dnů není ta samá o které píšete. Tu dnešní nějak nedokážu odlišit od ostatních euro-zeleno-socialistických stran.

          3. Jan Mrcasik 17.9.2020 v 23:31

            ODS v Praze Okruh stavěla asi takhle, cituji:
            „Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), které je investorem pražského vnějšího okruhu, má územní rozhodnutí ke stavbě úseku 511 na jihovýchodě metropole mezi D1 a D11. Na twitteru o tom informoval pražský primátor Zdeněk Hřib (Piráti)…Máme územní rozhodnutí k Pražskému okruhu v úseku 511 (Běchovice – D1)! 1165 připomínek vypořádáno. Další milník Pražského okruhu konečně zdolán, můžeme pokračovat dál,“ napsal primátor.“

      2. Tady bych ještě vyzdvihl jednu vec, která vetsine mimoprazskych nedochází – pro kvalitu života Prazana je nejdulezitejsi zastupitelstvo te městské casti, kde dotyčný zije. Magorat je az druhotny. V podstate je ta banda na Mafianskem náměstí ekvivalent krajskeho hejtmana a jeho vlivu na blahobyt obyvatel kraje. Takze především spitaly a nektere silnice. Uzemni planovani a budouci výstavba Prazaky zas tolik nezajima, oni uz totiz bydli.

        1. Nesouhlas. Kdyby to tak bylo, tak u nás nejsou na nově opravených silnicích ty posraný omalovánky a zelený kokotky. Místní radnice s tím hrubě nesouhlasila (jako všichni místní), ale IPR a magisrát si prosadili svoje. A protože větší cesty jsou magisrátní, tak máme omalovánky a kokotky. A jelikož se to svinstvo teďka rozmáhá měrou nevídanou po celém městě, tak mám za to, že to pořadí je opačně a místní radnice se opravdu tak starají o doplňování pytlíků na psí hovna a zbytek komanduje Satan z Mariánského.

          1. Zkrátka voliči pirátu a prahy sobě posrali životy miliónu obyvatel víc než kdokoli předtím.

  6. Může mi někdo vysvětlit ten zavilý odpor k rouškám? Jistě, je to nepohodlné. Ještě něco? Mne to přijde pokrytecké. Zvolili jsme parchanty, země jde do hajzlu, remcáme v hospodě a na dfensu a hrdinně odmítáme roušky. Jak české.

    1. A Ty? Okováváš cep?

      1. A Ty? Okováváš cep?

        Reknu vam, co mate delat a co si o tom myslim ja.
        1. Ad Rousky.
        Po celem svete se ukazalo, ze rousky jsou totalne nanic. Tvrdim to od zacatku, kdy ukazala lod Diamond Princess, ze viry prochazeji klimatizacemi, uplne stejnymi, jako jsou v hypermarketech, officech, letadlech atd.

        Kdyby cely mainstrem nevytesnil veskere RELEVANTNI informace neustalym hykanim o hovne (to neni nekompetence nasich vyvazenych verejnopravnich zpravodajskych kanalu, to je soucast SOROSOVY strategie na zdebilneni lidi) tak by lidi davno chapali, ze kdyz HEPA filtry v lodich, letadlech, officech, hypermarketech atd. NEZACHYTI koronavirus, tak hrube tkane rousky urcene na chirurgicky sal, aby chirurg neprskl kapenky do pacientovy rany to FAKT NEVYTRHNOU. Jedine, co funguje, je KARANTENA a socialni distancing. Hotovo.

        2. Ad konzistentnost zrga.
        Ja se s picama zkurvenyma z Banik klubu hykacu nebavim, ale kdyz uz maji ichtylove s IQ sumiciho listi tu potrebu me citovat, at me cituji presne, ja nepredikoval, ze vymre pul planety, ja predikoval 160 tisic mrtvych Italu, coz se vzhledem ke stale probihajici a vracejici se nakaza a podhodnoceym datum o mrtvych v Italii stoprocentne splnilo, zatimco Mrcas a dalsi kokoti rikali, ze jich bude jen par tisic a ze se to ztrati ve statistice. Nu, neztratilo, ze debil Mrcas.
        A uz me unavuje se opakovat. Ze nas a cely vychodni blok ochrani komunisticke ockovani a nespecificka imunitni rezistence jsem v breznu fakt nevedel, protoze to nevedel nikdo. Pokud me pamet neklame, tak clanek na toto tema tu nekdy v dubnu otiskl Challenger (ano, i Challenger miva obcas zachvat jasneho mysleni, to je pridana hodnota webu a kolektivnich diskusi POKUD BANIKOVSKE PICE NEHAZEJI STALE PISEK DO SOUKOLI a nemaji potrebu si honit sve virtualni ideologicke pero).
        Ovsem Sorosovy srackomety NIKDY NEREKLY, ze nase smrtnost je nula nula nic, vzhledem ke komunisticke zdravotni peci a komunistickemu ockovani, PROTOZE SE JIM TO POLITICKY NEHODI DO KRAMU. Misto toho furt omilaji Babisa a ty debilni rousky na hovno a promoreni obyvatel zivym virem, coz je STREDOVEK a presne tento STREDOVEK je na Zapade prezentovan, jako ta nejlepsi mozna metoda. Komunisticti epidemiologove se obraceji v hrobe.
        3. Ad co muzou prazaci delat.
        Nic. Toho zmrda Hriba neodstavite a uz vubec ne volbama. Muzete se z te posrane Prahy odstehovat, coz je tak jako tak prima napad, protoze Praha kopiruje Zapad s odstupem 20 let, zatimco venkov s odstupem 50 let, takze mate jistou sanci, ze pokud se odstehujete ted hned, pozijete jeste par let v klidu bez sorosovych kolchhozniku Hribu a spol.
        New York ve stadiu cikanskeho ghetta je realita dneska, to same je ve Stockholmu, Parizi, Londynu a Rime, pozejtri je to bude v Praze, pokud k nam nahodou nedoleze valka, na kterou je zadelano v Belorusku.
        Sumasumarum, venkov ma mnohem vyssi survival rating, nez podelana vymrdana banikovska Praha.

        1. Tvrdil jsi tady, že budou miliony mrtvých italů a statísíce mrtvých u nás. Aktuálně je Italů mrtvých 35 000. A to je otázka, jak moc je to spojené s koronou. Jsi prostě jen lhář. A nezapomeň si aspoň vzít pár nicku do huby ty trotle.

        2. „to je pridana hodnota webu a kolektivnich diskusi POKUD BANIKOVSKE PICE NEHAZEJI STALE PISEK DO SOUKOLI“ – jo tak, takže ti vlastně kazíme nějaký vyšší cíle – no, nepřekvapils.

          btw. “Baníkovská Praha“ – BRANÍK, PYČO!!!:-)

        3. Na to kolik máš lidí v ignoru nějak podezřele hodně víš přesně, o čem je tu řeč.

    2. To není nijak zavilý odpor. Je to jen výsledek toho nesmírného chaosu, kdy vláda něco jiného říká a něco jiného dělá. Sama vláda ojebává lidi a vyjebává s nimi – a přitom po nich požaduje bezpodmínečnou poslušnost a dodržování něčeho, co sami nedodržují. Viz fotka z lánské žranice, celá vláda okolo plného stolu žrádla – v době, kdy pozavírala firmy, po lidech chtěla roušky i v lesích, dodržování distancí a nákupních hodin pro určité věkové skupiny.
      Ničemu se nedivím – leda tak tomu, že jsou naši lidé ještě tak pasivní a nesáhli už k radikálnějším způsobům občanské neposlušnosti. Bude hůř, lidi jsou nasraní a neskončí to dobře.

      1. Je to jen výsledek toho nesmírného chaosu

        Omyl, drahy Servisdoku.
        To neni chaos, to je rizena dezinformacni medialni kampan, cili je to naprosto presny, cileny a z pohledu Elit zadouci stav. Pletes si pojmy a dojmy, Servisdoku. Ono vubec sledovat Proticeskou Zidovizi , cist Hovinka a Lzidnes a sledovat stare nacisticke filmove tydeniky vyjde UPLNE NASTEJNO, protoze to tocili ti sami lide a podle uplne toho sameho mustru.
        Ale tohle jsem ti rikal uz mockrat, proste se s tim smir, ze to tak je a nehledej v tom nejakou vedu, ktera tam neni.

    3. 1) Nedá se v tom dýchat. Včera jsem byl v divadle a po 10 minutách to všichni měli pod nosem nebo pod bradou. Pokud to vynutí i na prvním stupni základky, tak tam děti nepustím, nechci z nich mít retardy.

      2) Pokud po mě stát chce něco nosit, tak ať mi to nejdřív dá.

      1. Redguy ad2:
        Ano. Akorát, že jsme tohle měli říkat už začátkem března.
        Teď už je bohužel pozdě. Dovolili jsme jim, několikrát po sobě s námi nepokrytě vyjebat, doslova jako s malými dětmi.

      2. add 1) Moje bejvalka v tom dělala i dvanáctky na ARU. A retard není, kráva jo, ale retard ne.
        add 2) U reflexních prvků na zviditelnění ninja chodců jste nevyžadoval, aby je stát rozdával.

        1. 1) Dospělý člověk pozná, kdy už mu opravdu dochází kyslík a dokáže si to upravit tak, aby mohl dýchat. Prvňáček chce bejt vzorněj žáček, takže to bude mít utemovaný a radši chcípne, než aby učitelce něco řekl.

          2) Ne, protože mám doma asi 15 vest a 10 reflexních pásků a ani jeden jsem nekupoval, občas to přijde s nákupem dílů na auto, nebo jinej eshop, reklamní atd. Kdyby nebyl jedinej reflexní prvek k sehnání nebo stála vesta 500, tak by mě zajímalo, jestli by je taky bez keců lidi šili.

          1. treba presne tohle chteji, aby deti byly kyslikove deprivovane, s nedokrvenymi mozky a odumrelymi mozkovymi bunkami. Takovi jsou pak nejlepsi volici neoliberalnich stran a na pobirani davek zadne vysoke IQ netreba.

          2. Nehledě na to, že škola má jistou socializační funkci (konečně proto tam třeba nejstarší posíláme, ta by si domácím vzděláváním prošla jak osmaosmdesátka té třicet čtyřkou). Stejně tak s všemi těmi divnými akademiky je třeba mít nějakou osobní zkušenost, je třeba se pohádat na seminářích, atd. A mimika k sociální interakci výslovně pratří, srozumitelnost řeči taky. Mluvil jsem s řadou pedagogů, vidí to velmi podobně.

            K té srozumitelnosti – výrok samosoudce „Prosimvás, tady je výjimka, tady ty roušky nejsou povinné, když to nenařídím! A navíc, já vám neruzumím, jak tu před sebou mám to sklo a jste daleko, klidně si to sundejte.“ Tak si to nejen ta paní opatrovnice, ale i SZ, obhájce a obviněný sundali.

        2. K tomu dýchaniu:
          Mal som na ksichte aj klasickú jednorázovu rúšku (ten tenký asi papierový kus s dvomi gumkami za uši) ako nosia doktori bežne – tam som nejaký problém pri bežnej činnosti s dýchaním nemal. Otázne je po akej dobe je treba túto jednorázovú rúšku vymeniť (celkom príjemná záťaž pre našu prírodu – Gréta keď to zistí tak sa jej aj perióda vynechá).
          Mal som na ksichte aj respirátor FFP1 (bez ventilu) – tam už to nebolo také pohodlné a hlavne ma strašne ťahal na ušiach.
          V prípade respirátora FFP2 či 3 s výdychovým filtrom a uchytením okolo hlavy som musel mať vlastnú motiváciu aby som to mal na ksichte, inak som to hneď dával dole – na hlave to netlačilo, ale dosť ťažko sa mi dýchalo.
          Skúšal som aj nejakú polo-masku na úrovni FFP3 kde bol najprv hrubý filter a potom ešte jedna vrstva (asi aktívne uhlie) a tam som mal tiež pocity ako s respirátorom FFP3.
          No a ako pri respirátore tak aj u polo-masky je otázne, že kedy ich treba vymeniť za čisté.

      3. Tak on stat sam o sobe nic nema. Pokud by nam neco dal, tak si na to nejprve od nas trikrat tolik vybere.

        1. No tak ten náš stát to dotáhnul dál, vybral si od nás, ale dal hovno.

          1. Jakes tuhle na Cervenem Hradku rikal, ze nejake nedostatky tu jeste jsou, ale ze se na jejich odstraneni pracuje. Moc jsem to od te doby nesledoval.

    4. Je to nepohodlné. Chvíli dost. Být v tom třeba hodinu je už neskutečný vomrd.
      V řadě situací je přínos té roušky silně diskutabilní.
      Zejména s ohledem na stav té roušky třeba po té hodině …

      Co se týče té vaší „nečeské“ varianty … „Zvolili jsme parchanty, země jde do hajzlu, remcáme v hospodě a na dfensu a poslušně a uvědoměle beze slova odporu či vzdoru nosíme roušky.“ … no, mně to tedy jako nějaké vylepšení nepřijde:-))).

      Ale třeba nám poradíte, jak na to;-)?

      1. Já získal určtou naději, když v první den roušek v obchodech jsem vstoupil do jendé prodejny a proti mě šla důchodkyně bez roušky. Nemálo lidí to ojebává, bo nejsou jeblí, i od člověka pracujícího v jednom zdravotnickém zařízení jsem se dozvěděl, že se to bude muset nějak řešit, aby se z toho nezbláznili.

        1. Asi nějakej lepší kraj. Podle toho co sem viděl neska v Brně, tak by mě těma náhubkama umlátili, kdybych do toho krámu vlezl bez něj.

        2. Taak nejjednodušší ojeb je nechat si hadru jen přes hubu, a spokojeně vydechovat koronáč nosem. To mi vždycky zvedne náladu.

        3. Má někdo tip na vobchot v Pze, kde si budu moct bez náhubku příští tejden koupit aspoň suchej chleba, aniž by mě pak buzny odvlekly v poutech?

          1. V poutech vás asi neodvlečou, ale většinou vás vyhoděj.
            Já se občas zapomenu a jsem vždy personálem bryskně upozorněn.

            1. Normálně bych spolíhal na rejžáky, těm je jedno všechno, ale zrovna s rýmičkama jsou hysterky největší.

              Hm, tak holt zkusit plexidekl vod křoviňáku…

          2. Dá se to zobecnit, že tam, kde je jméno majitele na vývěsním štítě (a není to Nguyen, ti v rouškách snad i spí), tam jsou normální lidi a serou na to. Jmenovat je nebudu, aby si nevykoledovali kontrolu. Potraviny neznám, ale železářství, instalatérské potřeby, pizerie, všechno ok.

            1. No právě – všichni bílí co měli potraviny už snad zbankrotovali, neska je to buď frančíza, nebo rejžáci.

          3. Chodím denně nakupovat v Praze 10 do Penny, Lidlu, Teska a všude bez roušky. Prostě tu roušku nenosím. Když mě upozorní ochranka, že nemám roušku a musím si ji nasadi, zeptám se ho který zákon mi to ukládá a jdu dál. Zatím mě nikdo od nikud nevyhodil. Lidi se koukají divně, ale nikdo mi nic neřekl. Totéž na úřadě. Byl jsem odevzdat manželčin OP, bez roušky. Úřednice neřekla ani slovo. Na ostatní zvysoka seru. Mám 6 let diagnostikovanou rozedmu plic, blbě se mi dýchá i bez roušky, zvláště v těch vedrech a v roušce se přímo dusím. Takže prostě žádná rouška.

          4. U nás takhle fungovala Žabka.
            Teď tam byla na kontrole hygiena, už důrazně žádají, aby lidi přišli příště v roušce.

            Vona to není prdel, když pokutu pak dostane nejen zákazník, ale i provozovatel.

        4. No, v Praze se tedy moc neojebává.
          Což mne nijak netěší, ale tak to prostě je …

          1. Ojebavat si muze dovolit majitel obchodu, ale zaměstnanec co to dostane befelem z centrály si to nelajsne. Ostatne, vedouci prodejny ho stejně nenechá, protoze ma za lidi a prodejnu zodpovednosz a mel by pruser.
            Navic to v Praze docela řádí a dost lidi proste „hraje na jistotu“. Ono sice vetsina lidi ma lehkej prubeh, ale ne kazdej.

        5. Klid,…. zdravotnictvi „resi“ napriklad nekolik let svoji poddimenzovanost, utikani kvalifikovanych pracovnich sil, nedostatek matrijalu, spatny system placeni stran pojistoven… tam se toho „resi“…

          1. No a ještě k tomu úplně přestala fungovat aplikace eSlintak. V tom má určitě pazoury to švédský děcko :D

      2. Že by budoucnost byla v prolétech? V důchodcích? :D

        1. Když nic jiného, tak se mě zdá, že nemálo důchodců není vystrašených, jak by si důmsejeři přáli. Mohl bych uvést různé příklady, ale kdo ví, kdo bude trasovat, kde jsem byl a s kým jsem mluvil.

          1. Duchodci na to srali uz v breznu, to je známa vec. Ale ja teda v Praze moc lidi bez roušky v obchode nebo MHD nepotkavam. Rousky pod nosem, to jo. Obcas nekoho s satkem pres pusu. Ale jen tak bez niceho ne.

  7. Osobně doufám, že voličstvo si toho chaosu všimne a zejména pak neplněných slibů, například, že už nebudou plošná opatření.

    Dovolím si pohlédnout na mapu okresů ČR a tam byla dost dlouho zajímavá anomálie – některé okresy Jihočeského kraje sice měly mimořádná opatření s rouškami (na západě kraje TO vypuklo v nějakém důchoďáku a okolí), ale zároveň byly na bílém stupni semaforu. Zítra těžko říci, ale zdá se, že minimálně okres JH bude dále na bílém stupni, ale v rouškách se tam budou děti na druhém stupni pařit dál. V obdobném stavu jsou i další okresy (Tachov, Domažlice, Vsetín…) a stejně tam bude vyhlášena apocalypsa.

    Někde jsem četl, že při současném nárůstu to za chvíli budou desetitisíce nakažených denně a pořád víc a víc. Tak metodou toho křivého pravítka počítejme – asi po týdnu se nárůst zdvojnásobil. Tím pádem teď 2 tis., za týden 4 tis., na konci měsíce 8 tis., na konci října asi 128 tis., na konci listopadu jsme nad milionem nakažených denně! A tady začíná závažný problém, buď začneme dovážet nějaké dosudu nenakažené obyvatelstvo, nebo někdo bude mít covid 2x najednou, nebo dojde k té hrůzné situaci, že se nebude mít kdo nakazit a apocalypsa skončí na nedostatku materiálu a bude se muset najít nějaký jiný důvod pro vládní magoření.

    1. Apokalypsa už vyhlášená byla – náhubky všude, omezen ívenkovních akcí, zákaz vnitřních akcií, nejpozděj tak v pondělí.

      Příkladmo to znamená, že mimo zrušenýho DM visí pořádnej votaz nad radioburzou v sobotu – asi se na to vyprdnu se tam zejtra trajdat a stávat v sobotu před šestou; dál valná hromada LEXu, tč. přesunutá z jara, se taky může úspěšně posunout zase vo půl roku dopředu.

    2. Voličstvo si těchto opatření všimlo a prakticky všichni, které denně potkávám, ohnuli poslušně hřbet a spokojeně se dusí ve slintácích. Silně pochybuji, že by tihle idioti měli potřebu spočítat to vládním stranám u voleb.
      Navíc jsou političní představitelé všichni bez výjimky zajedno, že slintáky jsou potřeba a populace nadšeně hýká při jejich čím dál zrůdnější aplikaci. Povinnost mít to na sobě ve třídách – bratru 6 hodin v kuse mimo 10 minut na svačinu – je dle mého na samotné hranici (spíše za ní) týrání dětí.
      Můj potomek má výrazně nařízeno to nosit nejvýše pod nos a jsem upřímně zvědavý, jak s tímto stylem uspěje.

      1. Baví mne ta jistota, s jakou všichni podobní usuzují, že lidé s rouškou je nosí „spokojeně“. Co když jen nechtějí dostat přes hřbet od přebuzené policie?

        1. Nebo si myslí, že jsou užitečné?

          1. Tady je typicka situace, kdy Nemec dostal Befehl, ze proste v uzavrenych prostorach typu obchod, benzinka, atd. musi byt nahubky a tak je tam proste bez vyjimky nosi a neremca. Ve fabrikach nahubky v kantyne, jinak 2 m Abstand. Uz to takhle maji pul roku… a zda se, ze to delaji spatne, protoze jsme je konecne nejen dostihli, ale predstihli, nas 70 let stary sen jsme konecne realizovali.

            To je totiz presne ten jejich system. Vlada neco vymysli, tak nad tim nebudeme moc spekulovat a udelame to, at mame klid. Tech par demenstruantu by se naslo proti kazdemu opatreni, vetsina to neresi. Vysledek? Ac puvodne s prodlevou, ted jsou ve vetsim klidu, nez my.

            1. Tady je typicka situace, kdy Nemec dostal Befehl

              Pokud je to opravnu tak, tak to nekde udelal Soros chybu. Spravne to melo probihat jinak, ze Nemec dostane Befehl, vyvola se hystericka protikampan na fejsbucku, instagramu a ostatnich sorosometech, ovce se slunickove transparentne semknou a shluknou (s rouskama nebo bez nehraje roli, protoze rouska = placebo) a hezky se kolektvn nakazi, v ramci DEPOPULACE, o ktere jsem vam rikal davno pred koronou a nikdo mi tu neveril, ze…

              Pokud vim, Sysope, tak nejake proticovid lockdown demonstrace v Germanii byly, ale asi nic moc, americky scenar shithole defund police BLM barevne revoluce s rabovanim a vypalovanim obchodu se Sorosovi v Nemecku zopakovat nezdarilo. Zatim.
              Asi se nemecti cmoudi boji, nebo jich je porad malo, nebo maji tolik davek, ze je nebavi ani rabovat a zapalovat.
              Ale to prijde, ja tomu verim. Je to celosvetove rizene a z jednoho ustredi, ze stejneho ustredi, ktere ten posrany koronavirus vyrobilo v laboratori a rozsirilo po celem svete a co tri mesice prijde s novou mutaci, aby nahodou rec nestala.
              Z toho sameho ustredi, ktere umlcelo Snowdena a Assangeho, kteri rikali stoprocentni pravdu a nasrali tim mocne tohoto sveta.

            2. Ja bych to Sysope videl spis tak, ze Merkel ma doktorat z kvantovy chemie a rozumi tomu, co je to reprodukcni cislo (a dokaze to v primetime v televizi rict cele zemi). To samy ten jejich coronaexpert Drosten. Vubec se nedivim, ze nemcum nedela problem poslouchat jejich relativne kompetentni (minimalne v otazkach ochrany zdravi) vedeni. Dokonce to vyjimecne nedela problem ani tem, kteri jinak s Merkelovou a jeji CSU nesouhlasi. (A kteri, az krize odejde, na Merkelovou zase plivat zacnou.)

              No a zato v cesku, kde se v pondeli nevi, jaka nova pravidla budou v utery, a zeme je rizena vyhradne populisticky, se nedivim, ze lidi na autority serou. Takze to asi neni ani tak o tom, ze nemci poslouchaji jakykoliv befel, jako spis ze kroky, ktere dela nemecka vlada, pusobi konzistentne, jsou rozumne oduvodneny a davaji smysl. Taky nemas v praci problem udelat ukol, kdyz ti dava smysl…

              Ja ziju v reichu a rousku nosim. Proste poslusnej ekonomickej migrant. :)

              1. Jo, tak ja ji samozrejme taky taham. Nekdy pred dvema mesici jsem ji zapomnel v aute, kdyz jsem cstou z prace sel do xeftu a prodavac mi v klidu rekl, ze bez rousky proste nee, ze bud at si pro ni zajdu, nebo ze mi nejakou obstara. V podstate jsem se z te jeho slusnosti zastydel a v klidu si pro ni do auta dosel. Nepremyslim nad tim, jestli je k hovnu, nebo ne, proste to udelam a neresim. Mam klid.

        2. Jistě že spokojeně, protože jinak by to už dávno ochcávali, jako já. Výš než pod nos to zásadně nedám a nechápu jak někdo v MHD může. Stačí mi ta zakrytá brada a po pár minutách je slinták na ždímání.
          Fakt by stálo za to použít snímky z kvalitního mikroskopu, jak ten slinták po celodenním používání vypadá. Z toho eklu by se udělalo nevolno i těm největším příznivcům :-)

    3. Mutti Merkel nam nenakazane doda. Ab sofort.

  8. Apokalypca už je tu? Tak vy, kdo máte chalupy na venkově, hezké a chytré kamrdátky a prachy na pár let, spáchejte nějaký ten Dekameron.

    1. V Dekameronu se o tom akorat povidalo a vzpominalo na doby minule. Na ceste pesky do Canterbury se soulozi dost blbe :)

    2. prachy na pár let,

      promin, ale tohle me rozesmalo.
      Klicova slova, vymarska republika, hyperinflace, 2. svetova valka.
      Koneckoncu ten politicky chaos v USA jakoby vymarske republice z oka vypadl, coz ?
      A ze v Nemecku nastoupila hyperinflace hned a aktualni globalni hyperinflace vyvolana z USA ma vetsi setrvacnost ?
      No, jestli to nebude tim, ze USD si dotedka hraje na celosvetovou rezervni menu (proboha, to je chucpe) a ze se ta hyperinflace rozklada do celeho sveta. Co se tyce kvantitativnimu objemu, tak stara vymarska republika a jeji schopnost tisknout penize z niceho je prd do sumavskych hvozdu v porovnani s tim, co provedl FED od letosniho brezna.

  9. V návaznosti na již přijatá opatření bych si dovolil podotek, že v autě má každý místo k sezení… ;-)

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017