Buďme svobodní - zpět na článek

komentářů 202

Přidat komentář
  1. Svoboda se nedava. Svoboda se bere.

  2. Za minulých komunistů jsi mohl odjet na chalupu a tam být relativně svobodný – zkus to dnes, současní komunisti z odboru výstavby okresního úřadu (který se jen přejmenoval na stavební úřad) ti nedovolí se na chalupě ani svobodně uprdnout. To jsme to dopracovali..

    1. Ne že by mezi úředníky nebyly aktivní svině, ale zkuste se zamyslet, jestli ve většině případů je buzerace ze strany stavebního úřadu důsledkem osobní aktivity úředníka, nebo důsledkem osobní aktivity „zainteresovaného občana, kterému není lhostejné [dosaďte]“. Sporů v oblasti stavebního práva jsem zatím absolvoval jen pár set, ovšem i na základě takového omezeného vzorku mohu konstatovat, že v drtivé většině případů je stavební úřad nešťastníkem mezi znesvářenými sousedy. Proto také vždy rozhodne špatně. Proto také stavební řízení trvá resp. může trvat dost dlouho. Proto také ani na pravomocné stavební povolení nemusí být vždy spolehnutí.

  3. Na svobodu a demokracii jsme si mohli hrát, dokud nám občané nepodlehali „fake news“ Od té doby, co nám občané hlasují pro brexit, Trumpa, Zemana a „pravicové extremisty, je nutné proti šiřitelům „fake news“ bojovat a občany ideologicky vychovávat.
    A službu konajícím eurohodnotářům sdělují, že v demokracii určuje soud co trestné je a co trestné není. Od té doby, co se v Evropě přijímají zákony, díky kterým hrozí provozovatelům sociálních sítí obrovské pokuty, už o tom co je trestné a jaký názor se smí šířit a jaký ne, nerozhodují soudy, ale službu konající ideologická policie, která ovšem nepracuje pod hlavičkou státu, nýbrž pod hlavičkou neziskového sektoru, takže se můžeme tvářit, že stát s cenzurou nemá nic společného.
    Což je jaksi v důsledku role současné role sociálních sítí konec svobody slova. A k argumentu, že soukromý FB si může mazat na své síti co uzná za vhodné, pouze konstatuji, že v tom případě by i hospodský měl mít právo rozhodnout, kdo v jeho hospodě smí chlastat a kdo ne a to zcela podle své libovůle.
    Současným svazákům mohu sdělit, že doba se od mého mládí zase až tak moc nezměnila, většina sdělovacích prostředků jede ten jediný správný názor, Imperiálisti se ze Západu přestěhovali na Východ a největší strašák již není Reagan, ale Putin.
    Jo pravda je, za odlišné názory zatím moc nezavíráte, ale to pouze prozatím a to až podle toho, jestli cenzura bude k ukáznění voličů stačit či nikoliv.

    1. Svoboda projevu tu chvili byla, ne ze ne. Skoncila soucasne s vysilanim Ceske sody. Kdo nezazil, smolik.

  4. Kdyz jsem pri nastupu absolvoval povinne skoleni na IT, tak skolitel povida „davejte si pri pisemnem projevu bacha na to, co kam a komu doprdele posilate, dneska je to samej multikulti a treti pohlavi, decka s tim blbnou uz ve skolce, hlavne zadny detsky porno a zadnej nacismus! Povidam zadny DETSKY porno, o tom zbytku se nebavim…“. Cili evidentne i ti Nemci si tak nejak mysli svoje. A nedelaji s tim lautr nic uplne stejne, jako my.

    1. Co je detsky porno? Podle někoho už fotky děcek, jak se popelí u bazénku.

      1. Podle současného platného českého právního řádu „pornografické dílo, které zobrazuje nebo jinak využívá dítě“.

        Ano, je to přesně tak gumové, jak gumově to vypadá, a vejde se do toho kupříkladu i kreslené porno nebo povídka bez jakýchkoli ilustrací, případně i porno, v němž dítě nehraje žádnou jinou roli než to, že za ním musela maminka do nemocnice a tatínek si na ten večer pozval escort servis, apod. Vítejte v demokratických právních jistotách, je to krása.

        1. Tak ono slovo „pornographos“ znamena zobrazovani protistutek, pokud se dobre pamatuju. Recky bordel je „bordelo“ a kurva je „pornos“. Nevim, jestli male dite muze byt kurva.

          1. Jo, jenze to bylo pred 3000 lety v antickem Recku.

            1. Tak prej nejstarsi remeslo a vida, ono nam proslo evoluci…

              1. He? Evoluci prosla pornografie. Sukani ke furt stejny. Jiz stari Australopiteci…

                1. Jak souložili staří Římané?
                  Podstatně hůř než mladí Římané.

                  1. Jihocech Honza 4.3.2019 v 21:15

                    „Podstatně hůř než mladí Římané.“

                    Dobry! :-)

                    Mi pripomina tento vtip:
                    Mlady a stary byk stoji na kopci, a koukaji na pasouci se stado asi 30 krav, dole na louce.
                    Mlady povida: „Pojd, sebehneme rychle dolu a ojebeme NEJAKE“.
                    Stary koukne na mladeho byka a rekne: „Mam jiny plan, sejdeme dolu hezky pomalu a ojebeme VSECHNY!“

                    1. Ten starej se mel dat na politku…

                    2. Sysop 5.3.2019 v 19:09

                      Dobry postreh.
                      Kdyz zivot imituje vtip, ale role se trochu povymenujou:
                      Keywords: run, krava:

                      https://www.jpost.com/Breaking-News/Hillary-Clinton-I-will-not-run-in-2020-elections-582494?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

              2. Mimochodem, prostituce je profese a kurva je charakter. I male dite tudiz muze byt kurva. Treba Pavlik Morozov. To jen na okraj.

                1. Jesto k tomu tvrdeniu o Pavlikovi Morozovovi aj nejaký relevantný zdroj? Alebo to vezmeme len tak ako si to propaganda sovietu želala a zbytok necháme na pokoji?

                  1. Tak na to se obrat na Kancelar pro uvadeni romanovych pribehu na pravou míru.

                    1. Nebo na Evropské hovnoty.

        2. Čemukoližel se mýlíte: je to mnohem gumovější než to vypadá…
          Dětskou pornografií je třeba i video, kde třicetiletí pornoherečka svléká školní uniformu, protože „vypadá jako dítě“ – čili osoba mladší 18 let…
          A skutečností je i to, co kdosi kdysi považoval za absurdní vtip: když dva/dvě sedmnáctiletí/é souloží, je to nic proti ničemu – ale když si to natočí, tak se oba dopustili TČ výroby dětské pornografie…

  5. Další naivka co předpokládá Socík 2.0 s lidskou tváří. Zatímco Bureš buduje něco ve stylu Osvětim 2.0. Bolševik nebyl tak blbej a věděl že lidi potřebují upouštět páru tak v systému nechal skulinky. S fašounem Burešem na nějaké skulinky zapomeňte, v začišťovací 2. fázi se všechny odstraní.

    Prostě fašizace právního systému vytvoří v důsledku z ČR koncentrák.
    Stačí se podívat na ANOjugend jak řádí na úřadech. Předchozí se aspoň snažili předstírat že pracují pro lidi.

    Doporučuju autorovi prostudovat třeba události ve varšavském ghetu když tam úřadoval německý knírkatý „babiš“ a snaživí členovê jeho hnutí. Zvlášť jak se tamním obřezaným obyvatelům dařila „vnitřní emigrace“ a nalézání skulinek kde si mohou nějak vegetovat.

  6. Dodneška jsem Most neviděl, protože to popularizovaly i firmy, takže jsem nabyl přesvědčení, že to bude nějaká politicky korektní sračka, jinak by si nikdo nelajsknul se za to stavět. Na popud tohohle příspěvku jsem si pustil první díl a nic špatnýho jsem na tom neviděl. Prostě podprůměrná komedie, kterou tam paradoxně zachraňuje ten cigoš, hraje peckově.

    1. Já na to narazil omylem, a nemám s tím problém.. tenle humor mám rád. Posledních pár dílů už to spadalo do nějakýho psychologicko politickýho dramatu, nicméně ze startu super.. ,,tyvole Edo tys ho zabil? .. se nerozhlíd, kokot.“ :D Nicméně ten problém s rádoby přemýšlivým koncem většiny českejch komedií je tu už od pradávna a nikdo s tím asi nic nenadělá. Jediný nad čím jsem od té doby začal občas přemejšlet je kdo s těma tranďákama do háje žije. Dyk to musí bejt šílený. No, nic. Na politický konotace seru, těch jsou všude vagóny, já se rád zasměju.

      1. itchy: Vidím to podobně – do cca půlky mi to přišlo dobrý, i jsem se u toho dost zasmál a pak to šlo do kopru – 2. půle už vypadala, jako kdyby to převzal Hřebejk. Do půlky jsem neměl pocit, že mě chce někdo (pře)vychovávat, pak už teda jo.

        Jinak jednoho „tranďáka“ (z kluka na holku) jsem trochu poznal – chodil tenkrát s kamarádkou mé tehdejší přítelkyně a už se chystal na fyzickou přeměnu. Byl to fajn kluk, ale tý jeho holky mi tenkrát bylo dost líto, měla ho fakt ráda. Nikdo nechodíme v jejich botách, neumím si představit, jakej guláš se jim musí točit v hlavě. Neměnil bych s nima.

  7. Koreň problému: zločin socanstva (v dnešnej neomarxistickej inkarnácii), na podklade civilizačnej rakoviny kolektivizmu a jeho zneužívanie pacientmi s duševnou mesianistickou poruchou vyznačujúcou sa nutkavou potrebou zachraňovať svet (zvyčajne až do poslednej obete).

    V staroveku či stredoveku to boli najrôznejší proroci, vizionári, hlásoči najrôznejších fantazmagórií, sekty a celé náboženstvá. Dnes ľavicoví inteleguáni, slniečkári, socanskí aktivisti najrôznejšieho druhu. Blbí amíci to ktovie prečo nazývajú že SJW (social justice warrior) aj keď im teda o nejakú spravodlivosť v akomkoľvek zmysle nejde ani náhodou (podobne ako označovanie socanských živlov slovom „liberál“ – no čo táto červená úchylka má spoločné so slobodou to fakt nevie nikto).

    Proste im tá toxpolazma v hlave (samovražedný import krimigrantov tomu nasvedčoval) alebo čo ich to riadi nedá, a oni musia „bojovať za niečo“, „zachraňovať“, protestovať, a je úplne jedno za čo – čakajú len na nejakého vodcu čo im nasadí do hláv nejaké mantry a určí smer.

    Úplne najhoršie je ale keď sa do toho zapojí pákový efekt zločinu zvaného štát. Lebo každý režim potrebuje svojich fanatikov, a potom tieto typy nadšene svojim socanským zvieracím vodcom buď hajlujú alebo mávajú na prvomájovej náboženskej procesii… a udávajú aj vlastných rodičov a žiadajú tresty smrti pre zradcov (ako v procesoch z 50tych rokov).

    Moderná neomarxistická verzia fanatikov socanského náboženstva vznikla keď sa koncom 60tych rokov podarilo freudomarxistom z tzv. frankfurtskej školy informovať červeným vírusom takmer celú prvú generáciu masového „humanitného“ študenta a tomuto na 90% zbytočnému tvorovi dala ZMYSEL ŽIVOTA. A tak zhulené deti kvetov protestovali proti establišmentu tak vehementne až sa po inkubacnej dobe 20 rokov ním stali, a dnes si už vychovali novú generáciu ešte tupších ale zato militantnejších žiakov (vrátane čisto ideologických ekogenderosocio pseudohimanitných sračiek). A ono to z akademickej a kultúrnej sférey presiaklo do médií a postupne do všetkých možných štátnych inštitúcií a aj nesocanskej politiky (viď Makrela v CDU). Keby starý Gramsci videl ako sa realizuje jeho plán maoisticky nazvaný „dlhým pochodom“ štátnymi inštitúciami, bol by sám prekvapený ako ľahko to šlo (=ovládnutie štátu rozkladom „zvnútra“, keď to nejde otvorenou krvavou revolúciou boľševického typu).

    Tragikomické na celej veci je ze 90% všetkých tých aktivistov, slniečkarov, vítačov ap. absolútne netuší o existencii nejakého Gramsciho, Lukácsa, Adorna, Fromma, Marcuseho či Habermasa a ich žiakov.

Napsat komentář

D-FENS © 2017