A kde máte koule, pánové? - zpět na článek

Počet komentářů: 334

  1. Uprimne, mi je uplne jedno, po cem ceska zenska touzi.
    Mozna po zrni. Ale ani to neni jiste, protoze zenska nikdy nevi co chce a neprestane otravovat, dokud to nedostane.
    Specialne od te doby, co nemusi z jedne sichty domu na druhou sichtu, treba jako tahat tasky s nakupama ruco fuco, delat s deckama ukoly, varit, uklizet a starat se o rodinu celkove role zeny vicemene ztratila smysl.

    Sice mame vysoce rozvinute socialni vydobytky civilizace jako rovnopravnost, feministicky trojboj (neperu, nevarim, nezehlim), rozvody, vyzivne, exekuce , urcovani otcovstvi a podobne, ovsem tak nejak si myslim, ze i kdyz na sebe napatlou mejkap za deitky tisic je to stastnejsi neudela.
    Cimz se dostavam ke konkluzi, ze vztah je nejhorsi moznost, jak si zasukat, to nemluvim o manzelstvi.
    Jako optimalni reseni vidim vysrat se na zensky a kdyz uz to s hormonama neni k vydrzeni, tak si najit nejakou blbku na jedno pouziti, pripadne si zajet do Thajska a tak podobne, tam maji jeste genderove role jakz takz v cajku. Bez urazky.

    1. zrg1 promluvil. Skutečně jste si to představovala takhle, milá autorko článku?

      1. Hadam , ze ne…
        Ale co jineho na to jako rict ? Co dnesni zenske ve vekove kategorii rekneme 15-40 let nuti chovat se zodpovedne, byt opatrne, budovat dlouhodoby perspektivni vztah, ktery jim vydrzi az do smrti, prinaset obeti rodine atd ?
        Vsude je nabadaji, at riskuji, at chteji vsecko tady a ted, vsak co se muze stat, kdyz to nevyjde jednou, dvakrat , trikrat, tak treba to vyjde poctvrte a prinejhorsim se stat postara, hlavne si uzit, nez bude pozde.
        A i kdyz uz je pozde, tak dneska zenska bez chlapa neni zadna existencni tragedie, dokonce i generace jejich matek uz to vidi stejne. Takze misto zenskejch mame nepovedene karikatury na chlapy, ktere si neuvedomuji, ze vlivem jejich hormonu je to s nima asi tak, jako s vyrovnanosti horske drahy a pak mame samozrejme bandu zzenstilych chlapu, ktere si chteji prizen techhle nafrnenych a nevyrovnanych supermodernich „babochlapu“ koupit penezi.
        Cest cestnym vyjimkam.

        1. Co dnešní ženské nutí se chovat… Mozek? Kidndrestube? Základní sociální zkušenosti? Pohled na ty, co se tímto neřídily?

        2. Já bych to normálně přešel mlčením. Není třeba reagovat úplně na všechno, to jsem chtěl říci…

          1. Pokud, jak někteří tvrdí, za to jsou soudruzi za účtem placeni, tak to dává celkem smysl.

            Jinak ale zas má recht, že role ženy začíná být ohrožená. Roboti se zlepšujou každej rok, za chvílu to bude jak v tom filmu A.I. :D

            1. On ten článek by se dal shrnout do jedné věty: Zamyslete se nad sebou, pánové.

              A pro to není žádný rozumný důvod. Ženy občas prostě potřebují vyprovokovat diskusi, některé vyhraněnější spíš hádku, protože je to součástí jejich psychohygieny a také tak nějak nereflektovaně tuší, že v hádce je každý mnohem upřímnější, než v klidné diskusi. Spousta chlapů také moc nemluví a dostat z nich slovo jinak než když se naserou je těžké.

              Jinak, koule mít či nemít : to je specificky ženský problém a ty se řeší v seriálech, telenovelách a dámských debatních kroužcích u kávy. Proč bychom to měli řešit my? My můžeme řešit třeba 90-60-90 rozměry, ale koule? Sorry jako…:)

              1. Celkove ten clanek neni zas tak spatny, „jen“ je kapku jednostranny.
                Z definice je Valentyn neco jako hra „hadej, ktere cislo si myslim“.
                To, co autorku pravdepodobne tak znechutilo, je fakt, ze ti tri chlapi na lanovce na takovou blbost vubec pristoupili a ze kdyz uz na to pristoupili, tak se rozhodli resit to cenou nejmensiho odporu, tedy tim, ze se obrati na pritele v podobe hypermarket akcniho katalogu.
                Nicmene v ramci EU nic originalniho, v takove Skandinavii jsou chlapi jeste o kus vykastrovanejsi, nez ti nasi, pokud to je vubec mozne.
                Problem neni v tech chlapech. Problem je, ze lidi jsou rozezrani a resi picoviny, umele problemy, ktere ani problemy nejsou a prikladaji tomu strasidelnou vahu. Aneb tak dlouho se omilaji picoviny a lzi, az se z propagandy stane pravde a lidi tem vlastnim lzim a kokotinam zacnou verit jako pravde. To je cele. P.S: A ze se lidi chovaji jako kokoti bude mozna vzdalene souviset s EU korporatnim fasismem, ktery stoji a pada na producentech kokotin, napriklad znackovych cokoladovych dvojsrdicek v katalogu ve sleve.

                1. Stejně si myslím, že není ke komentáři. Mužská „kastrace“ je ženský problém. Ne mužský. A řešit to omíláním na netu není ani mužský přístup. Pokud se to někomu zdá zajímavé, může jít třeba na emimino.cz nebo tak.

                2. Mezi nama chlapi – kdo z Vás si zhruba tak před 30-35 rokama vůbec vzpomněl, že existuje nějaký valentýn? Beru, že hromada z Vás byla třeba ještě ve věku, kdy Vám byli nejací valentýni u prdele. Možná jste ani nebyli na světě. A když už jste se o něčem podobném dověděli, tak to nejspíš bylo od holek ve škole, co jste z nudy ohrabávali, hecovali a ty holky to bezpochyby měly z propašovaných Bravíček. Teda hlavně ty, které měly tehda nepovinnou němčinu, uměly si to nejak vyluštit a nečuměly jenom na obrázky Hasselhofova ptáka v trenclích.
                  Ty nejšikovnější si uměly vyluštit i něco víc a pak dělaly hróózně chytré okolo těch babských věcí, přitom byly stejné zabetonované panny jako ty, co německy neuměly :D
                  Neměli jsme tehda tak trochu jinší starosti, než se starat o typicky importované svátky?
                  A kdo chtěl babě udělat radost, tak jí tu radost udělal kdykoliv a třeba něčím úplně jiným, než je olezlé kvítko od pumpy.
                  Já před 30 rokama měl fakt jiné starosti. Holka na škole, kluk na učňáku a nejaký valentýn byl to poslední, co bych před circa 30 rokama řešil. Fakt.
                  Věřili byste, že tady žijou takoví pičusi – rodilí Češi – co Češi! Moraváci jak polena!
                  Tací, co nikdy nebyli v Americe, ani se tam díky svojí blbosti nikdy nepodívají a přitom nábožně žerou rok co rok, poslední čtvrtek v listopadu echt marketového moráka na Thanksgiving Day? Věřili byste tomu?
                  Nepovedlo se Zápotondovi sem namontovat Děda Mráze, to měli jenom ti opravdu skalní.
                  A nepovede se doufám ani americkým kokotom, namontovat semka Santu se sobama, hlídané PVO.
                  Běžte aj do prdele, aj s Valentýnem. Mám svou babu rád aj bez Valentýna.

                  1. Tak pred 30 rokmi som tak nanajvys bol rad ze moji rodicia mali vybrane meno predtym nez som sa narodil a nedali mi meno podla dna ked som sa narodil. Meno Valentin mi nesedelo ani vtedy – a dnes uz vobec nie.
                    Takze na valentina sa u nas nesrdieckuje, ake zvycajne sa otvara nejaka whisky, pripadne rum. Toho roku to bol Wild Turkey Rare Breed bourbon. Vlani to bol len normalny Brugal na letisku v Puerto Plate na ceste domov z dovolenky.

    2. Tys měl jet na tý lanovce. Vy dva byste se sešli… Jen byste se neměli brát a dole u turniketů se rozejít, když nechápeš, o čem vztah je.

    3. To musí být opravdu smutný život, když osoby opačného pohlaví vnímáte jen jako zbytečné maso právě kolem toho pohlaví. Vysloužíte si jen to, že Vás budou vnímat stejně a až se časem zhorší i ta schopnost na jedno použití, přehlídnou Vás jak krajinu. Ale proti gustu žádný dišputát, jen nerozumím, kde vidíte rozdíl. Holky chtějí dárce spermií plus nějaké to výživné, Vy chcete „pořešit“ co nejrychleji jakési hormonální výboje, takže jste vlastně stejně jednoduchý jako blbky, které kritizujete. Možná si stěžujete právě proto, že jen takové se na Vás lepí, jenže vrána k vráně a máte, co jste chtěl. :-)

      1. touché

    4. čím to sakra je, že z každé vaší věty čpí celoživotní frustrace. asi dvě vteřiny mi vás bylo trochu líto …blbý dětství? globální doom v nedohlednu? thajsko daleko? prdlačku! to máte z toho, že si zasíráte karmu těma svýma obvyklýma blbostma, to pak nemůže dopadnout jinak… ;-)

      1. Tak jistě, kdo se pořád upíná na světový problémy, se kterejma nedokáže nijak hnout, tak má život na hnědáka a po čase jenom vyhledává co je kde zase na kokot (dáma snad promine pozdější hodinu), aby si potvrdil svůj životní postoj…snad je za to aspoň placenej, jinak je to opravdu chudák.

        Kan: We do not punish for trust. If while building a house, a carpenter strikes a nail. It proved faulty by bending. Does the carpenter lose faith in all nails, and stop building the house?
        KCC: Then we are required to trust. Even if we are reminded of the existence of evil?
        Kan: Deal with evil through strength. But affirm the good in man through trust. In this way we are prepared for evil, but we encourage good.
        KCC: And is good a great reward for trusting?
        Kan: In striving for an ideal, we do not seek rewards. Yet, trust does sometimes bring with it a great reward, even greater that good.
        KCC: What is greater that good?
        Kan: Love.

        1. Hele, co jsou to Kan. a KCC?

          1. Kwai Chang Caine & comp. ;-)

    5. Ale s timhle souhlasim, 100% shoda.

    6. zrg1: tak buď Vás vykopla, nebo už nestojí, každopádně chápu, že jste prostě z přebytku volného času našel smysl života na zerohedge a aeronetu. Navíc Vás už nic dobrého nečeká, koule na to něco sám udělat nemáte a tak se škodolibě těšíte, jak to tady všechno vyřeší atom i s Váma.

      Já Vám to fakt nezávidím už delší dobu, ale teď ty střípky zapadly do mozaiky jak Sorosovy bambiliony do neziskovky. Třeba Vás z toho ještě něco (někdo) dostane a neumřete jako úplnej tragéd ani v případě, že ta válka nezačne pozítří. Hlavu vzhůru:-)

      1. touché :) chudák ten to slíznul dneska :D

        1. Je mi ho líto.
          Upřímně.
          Zapadá to do profilu divnej ajťák.
          Ale už ta fóbie z Fabie byla smutná.
          Ten vztah s a k ženám ale násobně více…

          1. nesmíte tak kecat. Když je vám někoho líto, tak ho veřejně neurážíte(a tvrzení že je vám jej líto urážlivé je). Chcete si rejpnout. No tak to udělejte, ale bez té omáčky morálky a „upřímnosti“. Nadto vaše hodnocení osoby A je zhruba tak stejně zajímavé, jako cizí hodnocení osob(y) B.

    7. Asi tak.

    8. Až na pár detailů lze souhlasit.

  2. Já s autorkou souhlasím. A mám na dnešní „muže“ podobný názor. Stačí se večer projít po městě a počítat, u kolika stolků na zahrádkách sedí samotné ženské a pak o kus dál samotní „muži“. Najít pár, případně někoho, kdo by se v dnešním super korektním světě odvážil oslovit ženu kterou nezná, je pomalu unikum.

    Zgr1 možná jednou přijde na to, že honit si ho stále sám taky není ono, a v 50-ti hledat blbku není tak snadné jak ve 20-ti. Já jsem ženat víc jak 30 let a uprimne mi neni uplne jedno, po čem touží. A díky tomu nám to funguje. A letákové srdce bych ji k rozumnému svátku nekoupil (Valentýna oba svorně ignorujeme, neb jsme vyrostli v dobách, kdy se slavilo MDŽ a ne Valentýn).

    1. Ale třeba z těch letákových srdcat budou mít jejich partnerky radost! To my přece nevíme! Soudit podle vlastních domněnek je demagogie!

      1. A především si myslím, že většina žen ocení, když si muž vzpomene na příležitost, která má být oslavena.

        1. Úplná blbost! Ona se těší, že zapomeneš a bude ti to moct nandat. To ji chceš zklamat? Vážně bys byl tak hnusnej?

          1. Vyváženost. To zapomínání jsem nedávno zvládnul s výročím svatby. Napodruhé by jí to tak nebavilo:

            1. Tak to ja mam vyhodu, ze za ty roky jsem zenu vycvicil, ze mam v hlave nasrano a jedina slavnost, ktera neujde memu postrehu, je oslava zimniho slunovratu, bo je to spojeno se zradlem. Kdyz nahodou mi neco nasepta, ze v horizontu nekolika tydnu by zena mela mit narozeniny, jdu se podivat nekam do oddacich papiru, kdy ze to ma bejt a sem-tam se zadari, ze se s presnosti nekolika dni i trefim.

              1. Jaké papíry? Od toho se snad nechává datum svatby vyrýt na snubák.

                1. Snubaky nenosime, nicmene ja jsem psal o narozeninach.

                  1. Napsal bych „datum jako datum“, ale – propříště se naučím prvé číst a pak až psát.

            2. Hm. Moje bývalá, v době kdy ještě nebyla bývalá, jednou poznamenala, že budeme mít výročí. Na to jsem jí odpověděl otázkou „a je co oslavovat?“ Nebylo.

            3. A až bude mít babibec, takový to sezení, kde se slezou, navzájem se trumfujou která si pořídila většího blbce a tu největší chudinku, která to vyhrála pak litujou a dodávají jí podporu – tak tam bude ta tvoje chudák holka za co? Nejen že to nevyhraje, ale ona ani ničím novým nezaujme. To je od tebe pěkně podlý!

    2. re: jeepbrno

      My si také k Valentýnovi nic nedáváme, ale žena v ten den dostane nějaké květné a/nebo sladké dorovnání na úroveň těch slavících.

    3. hele, co je špatnýho a úpadkovýho na tom, že si chlapi vyrazej na pivo bez ženskejch a ženský si střihnou dámskou jízdu bez chlapů?
      To je jako nějaká nová společenská povinnost mít u stolku smíšenou společnost, nebo jako chceš říct, že když už si s kámošem vyrazíme jednou za čas na pivo a probrat „ten báječnej mužskej svět“ že bysme si u toho měli ještě cvičně zahučet do nějakejch bezprizorních samic u vedlejšího stolu? A proč jako? Že kdybych každejch čtrnáct dnů nezkusil sbalit nějakou nehlídanou cizí ženskou, že by mi jinak upadlo péro?
      Jako 30 let ženatej chlap bys měl chápat, že jsou chvíle kdy chlap má plný zuby společnosti opačnýho pohlaví a potřebuje si v rámci duševní hygieny někam vyrazit s partou samejch chlapů.

      1. Ano. Čistě mužská společnost je prostě občas potřeba. Někdy mám pocit že ženský kam se podíváš, míněno bez narážek, spíš jako učitelka ve škole, prodavačka v obchodě, úřednice na úřadě, kolegyně v práci.. a kam jinam už utéct, než do hospody, nebo do dílny…už i ten comp mi přijde nějak feminizovaný…:-/

        1. Hele, motorka brzo z jara taky není špatná. Na baby je zima a u pánů to odděluje zrno od plev :-)

          1. Noo, to nezní špatně.

          2. Houby z jara. Nyní a každý víkend. Zamrzlá pole v okolí snižují agresivitu vlastníků – při průjezdu se nepoškodí ozim.
            Jak jsme říkali s Coyotem: Teď v zimě jezdí na mašině chlapi, od prvního března vyjíždějí buzíci :-)

          3. Toto jsem tvrdíval také. Od té doby, co se začaly ozývat kolena a šlachy na rukách už to netvrdím. Jezdit na mašině v únoru prostě JE kokotina. Ne hnedka, přijdete na to, až už bude pozdě a rádi se projedete v teple a společnosti buzíků :D

      2. Samozřejmě. Ideálně na mariáš :)

        1. A jeste doplnim – na ryby. To jsou dve krasne veci, s kterymi zeny obvykle nechteji nic mit.

        2. Hraju kulečník, to taky není špatné.

        3. Moje pritelkyne parkrat zkusila „prijit me na marias navstivit“. Pochopila velmi rychle… uz to nedela. Mam skvelou zenu :-)

  3. Autorka nepochopila základní pravidlo: Na Valentýna muž ženě pořizuje to, z čeho bude mít tato žena radost a ne to, co se líbí náhodné spolujezdkyni na sjezdovce.

    Kupříkladu moje žena obdržela ode mě na Valentýna velkou sklenici pečenáčů (rybičky v nálezu) a krabici Rafaelo. Oboje mělo úspěch. A seru na to, jestli mi to schválí někdo třetí.

  4. Předně žádná ženská už z principu nemůže být normální. Pro příště máte poučení, že je lepší jet lanofkou se třema slepicema, tím se oprostit od hlubokomyslých úvah primitivů a vynalézt nějakou novou teorii slepic, které kdoví proč nežerou salám z kauflandu :-)

    1. Moje vzpomínka na krmení slepic biosalámem pod článkem o půjčkách se takhle dobře chytla? :)

      1. A tak já si ten článek pamatuji z doby jeho vydání. Pak si ještě vzpomínám, že tam kdosi v diskuzi navrhoval si jít zastřílet na živé cíle, když už ty mrchy nechtějí ani žrát.

  5. Nebo neposlouchat na lanovce cizí rozhovory. Pak se takhle hloupě odkopáte.

    1. Oprava: NEodkopáte.

  6. Nejde o koule, ale o hlavu.
    No tak borcům pořád rvou v bedně do hlavy, že musí koupit nějaké sračky, aby byl doma klid. No tak ti slabší to prostě absorbovali, musí koupit sračku. Velký prachy do toho dávat nechcou(je po vánocích i povánočních slevách, a velikonoce za dveřma!), něco vybírat na webu už tuplem ne, benzinka je profláklá, a v rádiu byla reklama na bonbony. No tak byl v obchodě, viděl krabicu z reklamy, baby ho naočkovaly, že něco musí donýst, no tak to donese. Žádná velká věda. Tak to přece baby chtějí, ne? Neslyšel jsem žádnou, že by prohlásila, že to co její kolegyně říkají jsou nesmysly. Respektive jinak — v tomto jsou trochu jako foton. Tvrdí, že jsou to nesmysly a že to nechcou, a přesto budou současně tvrdit, že je špatně, že to nedonesl.

    sorry, ale zrg1 má pravdu, víceméně. Pokud donesete pičovinu, ukázal jste, že jste poslušný a průměrný, a to je za +0 bodů. Pokud zapomenete anebo dotáhnete poukázku, je za to -20 bodů. Pokud svátek prohlásíte za dementní pičovinu nehodnou jakékoli pozornosti či jako zcela nedostatečné gesto pro partnerku, je to za -5 ~~ +2, podle charakteru partnerky a hlavně podle toho s kým zrovna mluví. U ní v práci je to za -5, páč lojzek od mařy donesl merci. A pokud budete panáčkovat a vymyslíte něco echt originelního či něco, s čímž úspěšně zamachruje v práci, je za to krátkodobě +20 a v dlouhodobém horizontu -10, páč budete onálepkován jako ťunťa. ——> baby fakt neví co chcou. Jedinou konstantu, kterou jsem za 10 let nalezl, je to, že libovolný váš čin implikuje, že vás dříve či později bude mít za kokota. Je úplně jedno jestli na ni pravidelně řvete, že udělala málo pomazánky (znám takového), nebo jí rvete love, anebo vymýšlíte gesta a komplimenty, anebo se snažíte být vzorným otcem. Je to jedno. A paradoxně mr. lopata, co řve kvůli pomazánce má větší respekt.

    A proto si opravdu myslím, že Merci je ideální volba. I pan Nash ji jistě kupuje. Náklady nula, starosti nula, společenský závazek splněn a za blbce bude stejně.

    1. Přítelkyni naštěstí nejebe. Takže na Valentýn jsem zaznamenal úspěch s ironickou večeří v KFC, dostala Twister :)) Dokonce se mi podařilo, i přítelkyně si všimla, získat několik opovržlivých pohledů. Vždy od dvojice mladých holek, zmalovaných a úděsně oděných ve značkových hadrech. Asi si o mě mysleli, že jsem kretén :( Takže já tomu dávám 10/10.

      Při výběru jsem se totiž řídil pravidlem, které tady v diskusi již několikrát zaznělo. Holka z vesnice. Hezká, slušná, inteligentní, prachy má ráda přiměřeně (na dovolenou chce, ale už čtyřhvězda jí přijde zbytečná a to to ani neplatí). Jako jo, není to městská princezna, kterou ti na první pohled každej závidí, ale já mám radši klid a odchod do hospody za 10 minut (protože koupelnovej maraton se jí netýká).

      A to jestli chlap je nebo neni ve vztahu za kokota je čistě jeho volba. Známýho podvádí přítelkyni kudy chodí, všichni to ví, všichni mu to říkají, ona se mu čas od času i k něčemu přizná a on ji pořád miluje a „teď už se změnila kámo, věř mi“. A těch prachů co do ní nasral. Ne v absolutních částkách, ale v % jeho příjmu. Tolik neutratím za chlast a naftu dohromady. Největší sranda je, že ho pravidelně podvádí se svým ex, který ji odkopl, zapomínal na její narozeniny a celkově nebyl úplně Mr. Right. Jak říkával můj otec. Voják se stará, voják má!

      1. taky zajímavé, takže na jedné straně si libujete, že si Vaše přítelkyně nepotrpí ani na koupelnový maraton ani na oblečení, ale na druhou stranu hodnotíte, že nějaké holky byly úděsně oblečené? Čekala bych, že dámské oblečení je pod Vaší rozlišovací schopnost (to je prakticky mužská norma), zjevně není. Hodnotíte značkové hadry, ale chcete doma strašáka nebo jak tomu mám rozumět? Lásko,vem si tepláky od ťamanů, protože úděsné značkové hadry nemůžu ani vidět?

        1. O způsobu oblékání mé partnerky nepadlo ani slovo. Chce to lépe číst. Ale když už se ptáte, tak partnerka preferuje rifle a jednoduchá trika (nátělníky, neumím to pojmenovat správně), většinou s koženou bundou + samozřejmě úprava dle dresscodu akce, na svatbu si holt šaty vezme, ikdyž se jí to nelíbí a do tenisek se přezouvá už v tágu po cestě kostel->raut. Že se přítelkyně nemusí před odchodem z domu hodinu ladit v koupelně ona sama přisuzuje tomu, že ve svých telecích letech neměla potřebu se malovat, takže do dneška má pleť nerozežranou kosmetikou. Nevim, nerozumim. :D

          „úděsně oděných ve značkových hadrech“ znamená, že byly primárně úděsně oděné a mimochodem i ve značkových hadrech. Jestli si to správně vybavuji, zaznamenal jsem modrou péřovku s kapucí s oooobrovským logem přes celá záda. To je úděsné, ať už to je nebo není „značkové“.

          Nebojte, ze „značkového“ oblečení nemám žádný komplex. Pro mě mi to přijde jako vyhazování peněz, nepotrpím si na to (narozdíl od hodinek, bot či vozu), takže v 99% případů volím lehce vyšší konfekci, kde za svoje peníze dostávám kvalitnější materiál, ovšem „to nejlepší na trhu“ to taky není. To se bavíme o společenských oděvech (živí mě finance a obchod, košile a sako jsou pro mě montérky). Ve volném čase nosím černá trika, která nakupujeme pro dělníky ve výrobě. 110kč/ks, vč. DPH, 100% bavlna, co víc si přát.

          Ženské oblečení hodnotím na úrovni líbí/nelíbí (je to sjízdný/není to sjízdný, abych teda měl ty koule!). Už neumím rozlišit co přesně se mi líbí nebo nelíbí a jestli kdyby si vzala jiný boty, tak by měla lepší nohy.

          Chápeme se? :)

          1. lehce vyšší konfekce je v podstatě vždycky „značková“. Neznačkovej je tak akorát levnej aušus a i tady by se dalo namítnou že privátní značky obchodních řetězců jsou vlastně taky značky.
            Rozdíl může bejt akorát tak ve vnímání značek, přičemž momentálně módní značky jsou vnímány jako něco víc než ty momentálně nemódní. Plus jistá specifika místního českého rybníčku kde dost často bývá lepší lowcost typu Zara vnímán jako něco hogofogo.

          2. nechápeme se, takže hodinky, boty a vozy musí být značkové, ostatní značkové je mimo, proč? Nechápeme se ani v tom, proč kosmetika rozežírá kůži, protože to byl fakt někdy v dřevních dobách, současná kosmetika je opravdu jinde. Ono to tak moc neplatilo ani v dřevních dobách a kdoví proč se tím venkovanky utěšovaly. Protože i před padesáti lety by venkovankám výrazně prospělo ošetření nekvalitní kosmetikou, „napajcované“ městské děvče mělo výrazně lepší pleť než přírodními vlivy ošlehaná venkovanka. Tehdejší obrázky mluví za vše, na jedné straně větrem ošlehaná venkovanka scvrklá jak jablíčko a na druhé straně městské děvče chráněné vrstvou make-upu.

            a o tom ostatním ani nemluvě, i kdybych si na sebe navlíkla cokoliv, tak si většina chlapů ani nevšimla, žádný hodnotím líbí/nelíbí, chlapi většinou dokážou odlišit jen oblečená/neoblečená, víc nic. :-D

            1. To je pravda. A nejhorší je rozlišit změnu účesu po návštěve kadeřníka. Naštěstí si žena dala vysvětlit že cokoliv mimo výrazné změny barvy (třeba na fialovou) a změnu délky účesu měřitelnou v decimetrech nejsem schopen na první pohled rozlišit. Ještě tak copy.
              A to jsem jinak schopen dokonce rozeznat i nezákladní barvy jako jsou starorůžová, jablečně zelená nebo polní šeď.

              1. vím, jeden můj kolega z práce mě po výrazné změně barvy a střihu vlasů počastoval „pochvalou“ na Tobě je něco divného, s radostí jsem kvitovala, že si někdo všiml, jenže kolega to zabil tím, že řekl, nemáš něco s hlavou? :-D

                1. Lorde, všiml jste si na mě dnes něčeho?
                  Jistě lady, máte nový účes.
                  Nikoliv, lorde.
                  Ach, manikuru?
                  Ne!
                  Tedy střevíčky?
                  Ne. Mám na obličeji plynovou masku.

                  1. Poručí si lord: „Jean, vejce!“
                    “ Na tvrdo nebo na měko , sire?“
                    “ Podrbat!“

                  2. Ach tak, my lady. Mne bylo stydno se Vás ptát, zda jste si vytrhala obočí.

              2. Starorůžová, jablečně zelená, tyrkysová, lososová a podobně neexistujou!

                To je babskej vynález, kterej má jedinej účel. Udělat z nás blbce a dát jim pocit dočasnýho vítězství! Ale protože jsme chytrý kluci, tak jsme to samozřejmě prokoukli, neskočíme jim na špek, protože my víme, že to je červený, zelený a modrý. Tečka.

                1. „Tyrkysova“ existuje. Je to zcela normalni barva a pomerne jasne definovana. Misto „staroruzova“ se spise pouziva „purpurova“, coz je take barva, ktera existuje a ta je naprosto jasne definovana. Zbytek uz jsou blaboly, samozrejme.

                  1. Na který straně ty sakra seš?

                    1. No ja jen, ze do barev delam pres ctvrt stoleti, to je cely…

                    2. Uvědomuješ si co děláš a jaký to může mít důsledky?

                      Dneska jim připustíš, že existuje tyrkysová barva a co budeš dělat zejtra? Skončíš u nádobí, nebo budeš měnit plíny! Tohle je válka Sysope, zde není pro lavírování místo. Území, který jednou opustíš, už zpátky nedostaneš.

                      Tyrkysová neexistuje!

                    3. U nas doma je to fpoho, protoze zdi maluje manzelka, ji to bavi a ode mne se vzdy necha barvy namichat. Tady mam neotresitelne postaveni. Takze pokud jde o dotazy typu „hele, mam tadytu tmave zelenou, ale chci z ni hraskove zelenou, muzu do toho dat bezovou?“, tak vi, ze ji odpovim zcela jasne a fundovane „je v tom moc cerveny, vyjde ti posrana“ a tedy mam respekt.

                      Jinak samozrejme jakykoli jiny pozadavek na mne, ktery si muze udelat sama, si temer vzdy udela sama, protoze to chce mit hotove za vyrazne kratsi cas, nez to ja povazuji za nutne. Chce to trpelivost zapominat a ono se zadari.

                    4. Zapomínání mi moc nesedí, to mi přijde takový … nedůstojný. Normálně tu prasklou žárovku v troubě necham vyhnít a až to bude urgovat, obviním ji a přejdu do útoku, že mi zase nic neřekla. Už po kolikátý! To jí spolehlivě uzemní.

                      Čímž se učiní protokolu zadost a může se to konečně spravit.

                    5. Re: Arnold J Rimmer
                      22.2.2018 v 9:56

                      Kua, furt se mam co ucit.

                    6. @Sysop Základ je nepřipuštět vlastní chyby a nezaujímat defenzivní postoje. Tohle je válka a ony taky neberou zajatce!

                    7. To je v pořádku, ženy bojují o názvy barev, nikoli o jejich existenci.

                      Kupříkladu škodolibě konstatovat, že tamto je v tabulce HTML barev „Crimson“ neboli rgb(220, 20, 60) dámy spolehlivě vytočí do ruda a přitom to umožňuje se bavit o tom, že tahle barva stěny fakt ne.

                      Totéž se dá provést se vzorníkem RAL. Starorůžová? Neznám. Ale RAL3014, jasně, ta je hnusná.

                      Technické názvy barev jsou totiž Haram-zakázané, neboť kazí všechnu romantiku.

                    8. Připustit pojemnování nějakých barev na základě shody v pojmenování a reálného vzhledu by ještě šlo. Například představit si starorůžovou dokážu. Prostě růžová co tak nějak zestárla, vybledla a udělaly se v ní různé tmavší odstíny od špíny. A tak nějak to i vypadá v očích dam.

                      Ale pak přijdou takové věci, jako petrolejová a je to v prčicích, protože kdo viděl petrolej, tak bude mít zcela mylnou představu, co tím drahá polovičk amyslela. Určitě ne (tmavou) tyrkysovou.

                    9. Co vim, tak „petrolejova“ jsem videl v souvislosti s barvou damske kabelky, pricemz nepredpokladam, ze by prumerna dama vubec tusila, co je to hen ten petrvolej a jak vubec vypada. nektere umelecke nazvy barev jsou uzasne.

                    10. co petrolejová*, ale bobulová. To už je vyšší level.
                      A vůbec, lososová neni barva, ale pomazánka.

                      vodkdy je petrák modrozelenej? Vodjakživa to bylo čirý a smrdělo to.

                    11. Stran té petrolejové, to by bezpochyby dokázal spolehlivě rozhodnout soudní znalec pan Špála.

                    12. Re: ocs
                      22.2.2018 v 18:59

                      Pan Spala raci byt filmovym kritikem? https://www.csfd.cz/film/33369-petrolejovy-princ/prehled/

                    13. Ach tak… tot moje nevzdelanost. Mel jsem, namisto obdivovani Haskovy polygamie, radeji vice venovat jeho dilu, pravda.

                  2. Nechápu co na tom všichni řeší, když barev je celkem jen osm – v tom se snad vyznat dá?

                    1. Oktopusová!

                    2. …odkud mas to cislo, ze se tak blbe ptam? Ono kdyz na to prijde, staci i jen tri barvy, ze, ale je to tak nejak o skromnosti stran velikosti barevneho prostoru.

                    3. Barev je skutečně jen 8,

                      Color number Binary value BRIGHT 0 (RGB) BRIGHT 1 (RGB) Color name
                      0 000 #000000 #000000 black
                      1 001 #0000D7 #0000FF blue
                      2 010 #D70000 #FF0000 red
                      3 011 #D700D7 #FF00FF magenta
                      4 100 #00D700 #00FF00 green
                      5 101 #00D7D7 #00FFFF cyan
                      6 110 #D7D700 #FFFF00 yellow
                      7 111 #D7D7D7 #FFFFFF white

                      protože všechny byly už na klávesnici ZX Spectra a od tý doby, co se týče barev, tak se nic moc nezměnilo :D

                      https://en.wikipedia.org/wiki/ZX_Spectrum_graphic_modes

                    4. Re: papros
                      22.2.2018 v 19:19

                      Jenze to nejsou pouze zakladni barvy. Zakladni barvy jsou ty, ktere nevzniknou michanim jinych barev. Pokud se bavime o substraktivnim michani barev, pak sem nepatri cervena, modra, zelena a cerna. Pokud se bavime o aditivnim michani, pak sem nepatri ten opak. Tohle je smeska dvou ruznych rodin a celkem zbytecne, protoze barevny prostor to nerozsiruje. RGB ani CMYK nejsou nijak velke prostory, presto ale se kombinaci techto osmi barev nerozsiri, bohuzel. Na to je zapotrebi jinych barev. Toz tak.

                    5. Sysop 22.2.2018 v 20:08: To nebylo o základních barvách, ale o barvách :-) Tedy o všech barvách které si zaslouží vlastní pojmenování.

                    6. Re:pzkudk
                      22.2.2018 v 21:28

                      Jo, z techle osmi barev uz se neco vytvorit da. Kazde dite zna i oranzovou, hnedou,… ale to bychom to tady pitvali jeste hodinu ;-)

                    7. Začal jsem odpovídat, že to je přece jasně napsané v návodu k Sinclair ZX Spectrum, ale teď koukám, že mě papros předběhl :-) :-)

                    8. …mimochodem mi to evokovalo vyrok meho profesora linearni algebry, ktery pronesl: „ja nevim, co na te matematice vidite sloziteho, je to jen deset cisel a jen se to porad nejak prehazuje“.

                  3. Purpurová rozhodně není starorůžová Sysope.
                    Zkusím to řečí Vašeho kmene.
                    Purpurová RGB 255,0,255
                    Starorůžová RGB 227,143,143.

                    1. Napsal jsem, ze se „spise pouziva“, protoze zatimco purpurova je zcela jasne definovana barva, u staroruzove uz to tak neni. Mohu mit klidne nekolik ruznych a o vsech mohu hrde tvrdit, ze jsou staroruzove.

                      Ona prumerna zenska ani nevi, jaky je rozdil mezi cervenou a purpurovou, takze nejake niance staroruzove jsou pro ni raketoplan.

                2. Určité procento mužů (ne všichni) má geneticky neschopnost rozeznat odstíny červené. Tedy lososová, starorůžová nebo broskvová jsou pro takové fyzicky problém. Už se mi stalo, že mě kámoš požádal, ať mu z auta podám modrý šroubovák, ale on tam žádný modrý neměl. Pak se ukázalo že měl na mysli ten, co byl zcela určitě fialový.
                  Osobně jsem nikdy neměla potřebu ty lososové používat, protože chodím jen v černé. Jinak tyhle barvy se ještě dají představit podle věcí, co se po nich jmenují. Víme jak vypadá losos, minerál tyrkys, broskev – ale třeba cyklámenová (známější jako magenta – tady už se člověk chytí lépe), petrolejová (něco jak tyrkysová, jenže petrolej prostě modrozelený není!)

                  1. Ha! Vidíte to? Už je to tady, pokouší se z nás dělat blbce!

                    Genetická neschopnost, pah! Dámo, Yetttiho taky nikdo nikdy neviděl!

                    1. Kamarádovi když dělal řidičák na C+E doktoři řekli, že si ho udělat může, ale s jeho poruchou barvocitu asi nedostane profesák. Tady jsou procenta přesněji: https://www.wikiskripta.eu/w/Poruchy_barvocitu
                      Já si myslím, že muži s normálním barvocitem jsou ve skutečnosti schopni rozeznávat velké množství barev, pokud je to ale v oblasti, která je zajímá. Což hadry a bytový textil obvykle nebývají, a když už, tak ne v barvách jako lososová. Spíše to budou všechny ty odstíny modelářských barev v miniaturních plechovčičkách, desítky odstínů hnědé pro stolaře, spreje s autolaky, jiní budou znát nazpaměť stovky RAL kódů, protože s nima denně pracují atd.

                    2. No ještě chybí ta teorie, jak jste musely rozeznávat odstíny bobulí, abyste neotrávily, případně otrávily pračlověka, zatímco nám to u honění mamuta k ničemu nebylo. Jenom pro kontrolu se zeptám: Ten doktor byla ženská, žejo? No jasně, nemusíte odpovídat, já to věděl!

                      Jinak úvaha je výborná. Skutečně jsme schopni rozeznávat leccos, ovšem pouze v oblasti, která nás zajímá. Za jedna.

                      Kdysi jsem viděl takovej test. Na obrazovce se objevily proužky červený a byl čas spočítat je. Řikam si, co je to za blbost, normálně čtyři, ne? Pak se to pošouplo a povídaj: „Jestli jste napočítali čtyři proužky, jste pravděpodobně muž. Pokud osm, jste nejspíše žena“. Tyvole! Šoupli tam orámování a fakt jich tam bylo najednou osm.

                      Myslim, ne jsem si jistej, že to byl nějakej podlej ženskej trik.

                    3. Na bobule a mamuty já seru, ty nevidím jako relevantní argument. Tehdy nejspíš bobule sbírali všichni, mamut nebyl k dispozici furt. To o čem mluvím je porucha s gonozomální dědičností, asi jako že muži jsou mnohem častěji plešatí než ženy, ale rozhodně nikdo neříká, že jsou plešatí všichni, nebo že je to evoluční záležitost, spíše se to stalo tak nějak omylem – ale protože to neohrožuje na životě (asi lidi přišli brzo na to, že borůvky se od vraního oka poznají hlavně dle toho, na čem rostou), tak to z genofondu nezmizelo. Na poruchy barvocitu vám z googlu vypadne informací hromady, včetně těch procent a mechanismu šíření.

                    4. Při vší úctě, madam, nebombardujte mne Barrovými tělísky, prosím. Jsem si naprosto jistý, že poruchu má spíše ten, kdo vidí neexistující věci, než ten, kdo žádá důkaz, že taková věc (barva) existuje, aby se o tom mohl přesvědčit takříkaje na vlastní oči.

                      Spíše je na místě pozornost obrátit k problému, proč jsou ženy tak nedokonalé, že podléhají přeludům a falešným obrazům, v důsledku čehož údajně(!) vidí objektivně neexistující barvy. To mi připadá jako užitečný směr výzkumu.

                    5. Tak když si vedle sebe položíte meruňky a steak z lososa, vidíte že jsou barevné jinak. Nebo nevidíte?

                    6. Nakolik mne paměť nešálí (steak z lososa jsem viděl tak před třemi měsíci a nezkapalněné meruňky už ani nevím kdy) – jsou stejné.

                    7. Ziriath 22.2.2018 v 22:53: To je jen první půlka problému. Chlap odsouhlasí, že vidí rozdíl. Pak obě potraviny schovejte, předložte mu vzorník Pantone a požádejte jej, aby v něm obě barvy našel. Pokud zrovna není malíř nebo tiskař, tak pro každý z případů najde červenou a bude úkol považovat za splněný :-) A o tom to je :-)

                    8. Re:Arnold J Rimmer
                      22.2.2018 v 15:25

                      Pokud to byl nejakej starej test,tak to byl jen podlej zenskej trik.Pokud ale to byl novej test,tak to byl naprosto nechutnej genderove nevyrovnanej experiment!

                    9. Moje zena je schopna rozlisit neuveritelnou skalu oderu, od totalni vune po totalni smrad a to snad v koncentraci nekolika molekul v metru krychlovem vzduchu. Tam mezi nami panuje dost zasadni nesoulad. Jak co do citlivosti k podnetu, tak k jeho spravnem zarazeni.

                    10. Uhodila jste hřebíček na hlavičku jen částečně. U modelářských barev Gunze Sangyo Hobby Color jsem schopen vidět rozdíl mezi Field Gray (1) a Field Gray (2), ale splývají mi třeba některé interiové zelené, ač mají rozdílné číslo.

                    11. Marketing? Jedna barva naplněná do různých pixliček, ať se to prodá vícekrát?

                    12. Ad LWG:
                      Nevím. Málokterý modelář si koupí celé spektrum barev. Pokud se zaměřuje dejme tomu na britská letadla druhé světové války, tak si koupí barvy na právě tyto stroje. A já, i jiní které znám, to dělají tak, že když nemají u nějaké barvy odstín, který je uveden v návodu, tak si ho zkusí domíchat, nebo u nějakých ne zcela výrazných součástí tam dají podobný. Tudíž si nemyslím, že by někdo měl jen tak z plezíru prakticky stejné odstíny zelené v několika lahvičkách jen proto, že každá je označena jinak.

                    13. Já bych to s tou exaktností barev u bojové techniky zase tak moc nepřeháněl… Velmi dobře si pamatuju rozčarování několika modelářů poté, co poprvé spatřili reálné předlohy. Zejména u válečných lodí to byl šok, následně přeměněný v nadávky nějakému extra striktnímu rozhodčímu ze soutěží.

                    14. Pozemni technika to taky nemela stejne. Videl jsem v Anglii dva blatniky od stejneho auta, oba dva puvodni nater a kazdy byl trosku jiny. I co jsem se bavil s klukem, co micha barvy pro fandy vojenske techniky, tak to pry tehda s michanim moc neprozivali.

                      Zli jazykove tvrdi, ze snad nejvice „zelenych“ vygenerovali Rusove.

                    15. Jojo. Pominu-li lodě, tak u polních dílen se asi blbě sháněl přesný RAL, když potřebovali přetřít nový plech navařený na bok OT. Předpokládal bych nejbližsí nalezenou pikslu s barvou, vyjma signální žluté nebo červené…

                    16. ty barvy navíc šisovaly. Stejný barvy nneměly ani uniformy. Co várka a výrobce, to jinej odstín. Ono to blo každýmu fuk, byly to vlastně montérky.

                3. Že tyrkysová existuje, vám sdělí každej mineralog – který v čr sice tyrkys nenajde, zato však třeba celé dny dřepí v díře a jebe do kameně, protože nechce být doma.

            2. Tak olověnej prach je vyloženě konzervant…no, možná že ta horní vrstva odumřelejch buněk nějak ochrání tu pod tím, co já vim :D

            3. Moussa: Jakože by se napajcovala a pak šla poklidit dobytku, přičemž její jemnou pletí perplex zkoprnělý čeledín by ji neopomněl povalit na balík? Myslim že si to moc maluješ.

              Ono se na venkově především hodně pilo. I holky, ačkoli to popřou, holky přece neprdí, žejo. To údajně pleti nesvědčí. Zčervená ti po tom nos. A upřímně a beze srandy – ty ženský byly především servaný. Z toho by se dneska nejedna podělala.

              1. existuje jedno takový srovnání, pleť na obličeji a pleť na prdeli. Pročpak asi měly ty vychlastaný a servaný vesnický ženský docela hladkou pleť na prdeli a drsnou a scvrklou na ksichtě? A to se jim celý boží den o prdel dřela ne úplně jemná sukně? A proč ta ne úplně jemná sukně zanechala menší škody než povětrnostní vlivy? Určitě to bylo dílem tím, že kůže na prdeli je možná více podložená sádlem, ale rozhodně je výrazně méně vystavená povětrnostním vlivům.

                1. A jak víš, že měly hladkou pleť na prdeli? Aha! :) Co když to chudák měla samou třísku? Snad bych ještě podotkl, že i venkovanka pod tou sukní něco měla. Alespoň občas.

                  Jinak je to zajímavá úvaha. Musim si ujasnit, jestli jim spíš koukám na ksichtíky, nebo spíš na prdele. Hele – zaháníš mne do kouta a to se mi nelíbí! Víš to?

                  Už to mám!

                  Mně jde především o osobnost. Víš, tak jako o tu vnitřní krásu…

                  1. Tak. Ja se u zen take zajimam predevsim o vnitrni krasu. Mam na to od narozeni i takovou sondu.

            4. Za hodinky, boty i vůz jsem ochoten přitlačit víc než za napříkald košile. Od těch požaduji funkci, střih a materiál (abch se nepotil jak prase a vydržel v tom často i 14 hodin denně). Nicméně: Za boty protože mám kvůli komplikovaným zlomeninám v minulosti problém s kotníky a klenbou nohy, takže potřebuju, aby to nějak drželo tvar a celkově to „drželo.“ Vadí mi pohled na ušpiněné nebo sešlapané boty, prostě se v tom necítím. Za hodinky, protože se mi prostě líbí. Jako s oblečením u žen. Líbí nelíbí. Třeba Hubloty líbí, ale na ty se ještě úplně necítím.
              A za vůz, protože jsem prostě chlap+jezdím hodně a aktivně, takže Octavii 1.4TSI nebo podobný křáp si opravdu nepřeji.

              Nikde nevidím, že odsuzuji „značkové“ věci, nedejbože jejich majitele. To mám celkem fpiči. Jenom říkám, že je to pro mě nonsense, nevidím v tom přidanou hodnotu, vždyť píši „pro mě mi to přijde…“, stejně jako moje matka nevidí přidanou hodnotu v 300 koňovým autě, když přece všichni můžou jezdit jenom 130km/h a to jede i její 150k hatchback.

              Ohledně make upu nejsem připraven na diskusi, nerozumim tomu. Zkušenost je taková, že u přítelkyně je velmi malý rozdíl mezi „přišla jsem domů ve 4 ráno, teď jsem vstala a opláchla si obličej“ a „teď jdu na ples a mám za sebou i ten maraton v koupelně, protože se vážně chci líbit“. Z mého subjektivního pohledu je to pořád super. :) Oproti tomu jsem jeden čas chodil do posilovny s kamarádkou, právě „městskou princeznou“, a tam byl vzhled obličeje při příchodu a při odchodu diametrálně odlišný. Při odchodu bych dokonce řekl až nesjízdný.

              To je mi Vás líto. Já si zrovna tohodle u kolegyň a kamarádek všímám a chválím. Ne vždycky a nikdy s vedlejšími úmysly (teda, možná trochu, ale tohle zrovna není prostředek posvěcený účelem). Prostě se mi to líbí. Ale asi toho už brzo nechám než mě nějaká obviní z obtěžování.

              1. Kdyz jsem bydlel v Brne, vyhazel jsem za znackovy hadry celkem hrachy. Vyzadovala to tak trocku spolecnost, v niz jsem se pohyboval, plus vzdy bylo nemale risiko, ze pokud projdu centrem od Cary po rolu, tak aspon jednoho znameho potkam. Fakt jsem mel v hadrach desitky az mensi sta tisic, jeste mam nekde oblek, ktery mi byl sit soucasne s nasimi repre v Naganu a podobne zhuverilosti.

                O jak je mi krasne na Sumave, kde pokud vystrcim rypak z baraku, jdu v maskacich, na hlave usanku, pyrotechnickou bundu, kanady,… je mi teplo a nijak nevycnivam z davu. Pravda, kdyz jdu takto i do banky, pritahnu okamzite pozornost hlidace dveri, ale mam to fpici. Je mi teplo, nikde nic nereze, neprudi, kdyz vyslapnu na chodniku psi hovno, je mi to fuk. Hadry jsem degradoval na ryze funkcni zalezitost.

                1. Ušanka je na hovno – paří se v tom hlava.
                  Každý novohradský a šumavský horal ví, že v zimě se nosí vasil.

                  1. Soused, ten momentalne zaostalej, chodi v lete ve vasilovi a v zime v tricku, plus celorocni modraky od pasu dolu. Ja se uz ani nedivam na teplomer, kolik je venku, jen mrknu pres okno, kdyz jde soused pustit slepice, nebo jde krmit. Pokud ma triko, je okolo nuly. Pokud ma i rozepnutou mikinu, je minus deset. Pokud ji zapne, tak fakt mrzne.

                    Minulej tyden si stezoval, ze ma po letech rymu, protoze mu ze Susice prijela 80leta teticka, zfajnovela z panelaku a on ji musel topit. Ale ma vymyslene i reseni – jakmile teticka vypere a navari, tak se prej zase podelaji kamna…

                    1. Připomíná mi to traktoristu Frantu z rodné vsi, pámbu mu dej nebe. Franta úderem září nasadil vaťák a ušanku, tepelnou pohodu pak až do června reguloval pomocí rozepínáním či zapínáním knoflíků, nebo zavázáním tkanice ušanky pod bradou, anebo nahoře.
                      V červnu pak pověsil vaťák a ušanku na zábradlí u silážní jámy, aby je tam zase prvního září našel.

                    2. Ja ho naprosto chapu. Jediny, co nemam vytuneny, jsou gumaky, bo jsem linej si koupit zatepleny a rano kdyz vylitnu z baraku, tak v rozespalosti snerovani zimnich kanad nedam. Takze az po nekolika minutach zacnou stipat prsty v gumakach, rikam si, ze bych to mel resit. Uz je to takhle nekolik zim a furt nic.

                    3. Musíš si vzít tlustý vlněný ponožky, fungujou i namísto bačkor. Pak si ohrneš okraje u gumovek, tak aby ta roura držela tvar. Potom do gumáků skočíš stejně jako Pája a můžeš jít rozbít led u králíků.
                      Mezitím už se uvařila voda na kafe.

                    4. Mam tlusty fusky, vojensky, paradni, se stribrnyma vlaknama proti smradu… ale ja jsem pak schopnej v nich chodit celej den a zena mi tvrdi, ze prej kdyz to skrti nohu, tak si zadelavam na krecaky. Tak nevim.

                    5. Hele, tohle jsem řešil léta. Pokud se necamráš vyloženě vodou, řešením jsou lampasácké půllitry z bolševické armády. Sice byly hnědý, ale na zip a s kožíškem uvnitř. Je to takovej kompromis, naskočit se tak úplně nedá, ale na jeden nádech se zapneš. S kanadama to mám na potápěčskej kurz.
                      No a potom byla taky alternativa holik – kožená, zateplená a taky se tomu říkalo půllitry, ale ty záklaďácký vyloženě starý nebrat. V těch byla kosa a nebyly zateplený. Furt se to dělá, jen už to není z kůže. Prostě něco na tento způsob: http://www.military-land.cz/boty-mfh-zimni-iceboots-olivove-p-100.html

            5. Moje zena nepouziva zadne mejkupy, ma jen nejakych par kremu, kterymi ale natira cele telo. Takze na omak je porad hebka jako tenkjat. Nikdy jsem ji nevidel namalovanou a myslim, ze ani sminky nema. Ona tvrdi (ja tomu picu rozumim), ze ty sajrajty jen ucpavaji pory a neni to nic zdravyho. i kdyz se to vecer sunda. Patla na sebe jen to, co ji chrani pred omrznutim a zvlacnuje kuzi. Pry teda.

      2. Co ja mam zkusenost, tak on je kurva rozdil mezi pritulkyni a manzelkou, plus velky fun factor je vek. V petadvaceti muzes prinest picovinu nebo se na to vysrat a jsi v poho, zatimco o dvacet let pozdeji jsi za debila, at udelas cokoli. A to uplne klidne u stejneho subjektu.

        1. Ty křivky jsou dvě – jedna je délka vztahu a kolem ní osciluje cca měsíční menstruační sinusoida se zvětšující se amplitudou nepřímo úměrně délce vztahu.

          Tím chci říct, pokud má autorka zrovna své dny a je jinak sama, ať nejezdí na hory, neb jsou to vyhozený prachy.

        2. Já jsem došel ke stejnému závěru a pár přátel má podobnou situaci. I když nikdo z nás ten experiment neprovozuje tak dlouho jako vy.

          Myslím, že je to daný klesající poptávkou. Když bylo slečně 20, mohla nad čímkoli mávnou rukou, a v případě, že by partner přišel s překvapující zprávou, že končí kontrakt, tak by si ještě ve stejné místnosti, kde se zprávu dozvěděla, opatřila náhradníka. Za těch 20 let už to tak přímočaré není, a v tom nacházím zdůvodnění cyklických invariantů: „miluješ mne?“. Špatný výsledek kontroly je třeba řešit urychleně :)

  7. Svatky supermarketu se u nas doma zcela ignoruji. Takze vubec neco takoveho nemusim resit, nastesti.

    1. Doma se také držíme hesla „Jelikož své bližní milujeme celý rok, můžeme svatého Valentýna vesele ignorovat“. A na jízlivou poznámku „Vy ho neslavíte?“ odpovídám, že dotyčný tazatel mi nepřijde o tolik šťastnější, když ho slaví. Výraz v tváři – k nezaplacení :-D

      1. A nebo rict, ze se mi to kryje s cinskym novym rokem a ten slavi prece jen vyrazne vice lidi…

  8. Autorka je věštkyně, že přesně ví, jak to chodí mezi ostatními páry? Co ji rozčílí příště? Že kuřáci kouří, přestože jim to vlastně ani nechutná? Že si někdo koupil SUV, ačkoliv ona mnohem lépe ví, že ve skutečnosti by chtěl kabriolet? Jako já tohle nepochopím, to je fakt normální poslouchat cizí rozhovory a pak z toho něco vyvozovat?

    1. mare28: Normální ne, ale živí se tím dost lidí a občas nějaká umělá inteligence.

  9. no , kurnik šopa no,,,,,,lupercalia, od lupus, tedy vlk, lze taky chápat jako obranu před vyšší mocí, obecně, před zneužíváním moci, pokračovatel, Valentýn, lze takto chápat výrazně, byl to vlastně bojovník disentu proti zvůli panstva,je to vlastně svátek osobní svobody v intimní oblasti, pro příznivce alternativ: lupercalia jsou lehce BDSM, Valentýn těžké S-M,

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017